Archwium - Nabór do pracy

Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza nabór                

na stanowisko Koordynator – animator Klubu Senior+ w Piasecznie

  1. Warunki pracy:
  1. Oferujemy:
  1. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Wymagane dokumenty: 
  1. Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno

z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracy Koordynator – animator Klubu Senior+

 

Preferujemy, aby kandydat/ka na rozmowę kwalifikacyjną przygotował/a propozycję przykładowych działań Klubu Seniora.

 

Uwagi końcowe:

Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. 
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl

Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze  0,5 etatu z tym, że dwie pierwsze umowy mogą być zawarte na czas określony nie dłuższe niż okres jednego roku, z możliwością rozwiązania za dwutygodniowym wypowiedzeniem. Przewiduje się zatrudnienie pracownika od 01.03.2019 r.

 Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Odpowiada:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Wytworzył:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Data ostatniej zmiany:2019-03-28 09:41:45

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 14554