Archwium - Zamówienia publiczne

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 421498-2012 z dnia 2012-10-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kostrzyn nad Odrą
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Miejskiego nr 3 Ekoludki przy ul. Niepodległości 19 w Kostrzynie nad Odrą z podziałem na 9 części: Część 1 Dostawa nabiału Cześć 2...
Termin składania ofert: 2012-11-08


Kostrzyn nad Odrą: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Miejskiego nr 3 Ekoludki w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Niepodległości 19
Numer ogłoszenia: 494002 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421498 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 3 "EKOLUDKI", ul. Niepodległości 19, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie, tel. 95 7522184, faks 95 7522184.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Miejskiego nr 3 Ekoludki w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Niepodległości 19.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola Miejskiego nr 3 Ekoludki w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Niepodległości 19, z podziałem na 9 części: Część 1 Dostawa nabiału Cześć 2 Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich Część 3 Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich Część 4 Dostawa świeżych warzyw i owoców Część 5 Dostawa ryb i produktów rybnych Część 6 Dostawa mrożonek Cześć 7 Dostawa wody Cześć 8 Dostawa jaj Cześć 9 Dostawa artykułów ogólnospożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz w dodatkowym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 03.14.40.00-2, 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5, 15.98.10.00-8, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 03.14.40.00-2, 15.13.10.00-5, 15.32.00.00-7, 15.30.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Dostawa nabiału

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36607,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3

Nazwa: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22660,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4

Nazwa: Dostawa świeżych warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24429,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 5

Nazwa: Dostawa ryb i produktów rybnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4023,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 6

Nazwa: Dostawa mrożonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6270,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 8

Nazwa: Dostawa jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 9

Nazwa: Dostawa artykułów ogólnospożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19726,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

 

Pliki

Osoby odpowiedzialne

Autor:Monika Daniluk
Odpowiada:Regina Szczepankiewicz
Wytworzył:Monika Daniluk
Data ostatniej zmiany:2014-10-28 10:43:59

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1826