Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Osiedle Leśne 5
66-470 Kostrzyn nad Odrą
tel. 95 752 2638 e-mail: poradnia.kostrzyn@wp.pl
www.ppp2.powiatgorzowski.pl
Data ogłoszenia: 31.12.2015 r.
Dyrektor
1. Określenie stanowiska urzędniczego
Samodzielny referent
2. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym, zgodnie z opisem danego stanowiska
Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie
2) Wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie wyższe i co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4) Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku samodzielnego referenta
6) Biegła obsługa komputera, w tym programy pakietu Microsoft Office: Word, Excel oraz obsługa sprzętu biurowego: fax, kserokopiarka, skaner
7) Umiejętność obsługi internetu oraz poczty elektronicznej
Wymagania dodatkowe:
1) Preferowane wykształcenie wyższe w zakresie administracji z doświadczeniem zawodowym na tym samym lub podobnym stanowisku w samorządowych jednostkach organizacyjnych
2) Preferowana znajomość programu Power Point
3) Mile widziana znajomość języków obcych
4) Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy
5) Umiejętność pracy w zespole
6) Wysoki poziom kultury osobistej
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku – ogólna charakterystyka wykonywanej pracy
1) Obsługa kancelaryjna Poradni
2) Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych
3) Prowadzenie rejestru przyjęć oraz udzielonej pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formie pisemnej i elektronicznej
4) Obowiązki wynikające z Kodeksu Pracy
5) Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych
6) Prowadzenie składnicy akt
7) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Poradni
4. Zależność służbowa
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą
5. Warunki pracy
1) Pełny etat (40/40)
2) Samodzielne stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
3) Kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami
4) Praca w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku)
6. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
3) Kserokopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
4) Kserokopie świadectw i dyplomów dokumentujących wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
5) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
6) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
7) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
8) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie danego stanowiska
9) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze
7. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Osiedle Leśne 5
66-470 Kostrzyn nad Odrą w godzinach pracy Poradni lub wysłać pocztą na adres Poradni z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w terminie do dnia 14 stycznia 2016 roku do godz. 15.30.
Dokumenty, które wpłyną do Poradni po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
8. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 95 752 26 38
Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnianie przez niego wymogów formalnych.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Kandydaci, którzy nie spełniają wymogów formalnych, nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczona do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Poradni.
Dokumenty pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się do dalszego etapu rekrutacji będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 14 dni od ogłoszenia informacji o naborze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą - Biuletyn Informacji Publicznej (www.ppp2.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą, ul. Osiedle Leśne 5.
Kostrzyn nad Odrą 31.12.2015 r.
Dyrektor Poradni
mgr Aniela Blatkiewicz
Autor: | Aniela Blatkiewicz |
Odpowiada: | Aniela Blatkiewicz |
Wytworzył: | Aniela Blatkiewicz |
Data ostatniej zmiany: | 2016-01-28 10:17:38 |
Odwiedzin na stronie: | 4535 |