Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku
drukuj

Archwium - Ogłoszenia

Zapytanie ofertowe
Informacja o Zamawiającym:
Zamawiający: Muzeum Bitwy pod Grunwaldem, Stębark 1, 14-107 Gierzwałd, numer telefonu: +48
89 647 22 27, adres email: biuro@muzeumgrunwald.pl, strona internetowa:
http://grunwald.muzeum.bip.ornak.pl/, godziny urzędowania: 7.00-15.00 (poniedziałek –piątek), NIP
7412113786.
Cel zapytania
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do postępowania nie mają
zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U.2021.1129). Postępowanie ma na celu wyłonienie wykonawcy zadania opisanego poniżej.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni na działalność gospodarczą tj. prowadzenie
Sklepu z pamiątkami dotyczącymi Bitwy pod Grunwaldem i regionu Warmii i Mazur.
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do
Zapytania Ofertowego.
Oględziny Lokalu są możliwe od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-14.00, po wcześniejszym
umówieniu.
Zamawiający stawia warunek, iż oferowany czynsz najmu za 1 m2 powierzchni przedmiotu najmu nie
może być niższy niż: 130 zł netto.
2. Okres najmu:
termin: od dnia zawarcia umowy– 3 lata
3. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę można złożyć:
a) osobiście w siedzibie Muzeum Bitwy pod Grunwaldem, Stębark 1, 14-107 Gierzwałd, godziny
urzędowania: 7.00-15.00 (poniedziałek –piątek) w terminie do dnia 11.03.2022 roku do godz.
14:00.
b) przesłać pocztą na podany wyżej adres, w terminie do dnia 11.03.2022 roku do godz. 14:00.
Liczy się data wpływu do siedziby Muzeum.
c) pocztą elektroniczną w terminie do dnia 11.03.2022 roku do godz. 14:00, na adres:
biuro@muzeumgrunwald.pl podpisane podpisem elektronicznym w rozumieniu ustawy z dnia
5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tekst jedn.: Dz. U. z
2020 r. poz. 1173 ze zm.).
2. Oferta składana osobiście lub za pośrednictwem poczty powinna zostać złożona w zamkniętej
kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Muzeum z dopiskiem:
„Wynajem Lokalu z przeznaczeniem na prowadzenie sklepu z pamiątkami”.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
4. Wykonawca może, przed upływem terminu dostarczenia ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Kontakt z Zamawiającym
Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcą jest: Pani Iwona Siebert (tel. 695 945 792, mail:
biuro@muzeumgrunwald.pl)
Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą
pisemną lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji drogą elektroniczną muszą być one podpisane podpisem elektronicznym w rozumieniu
ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tekst jedn.: Dz.
U. z 2020 r. poz. 1173 ze zm.).
7. Warunku udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń, w tym minimalną stawkę czynszu za 1m2
wynajmowanej powierzchni - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści Zapytania
Ofertowego oraz projektu Umowy;
2) przedstawią wykaz potwierdzający prowadzenie działalności handlowej przez okres co
najmniej 4 lat w ciągu ostatnich 10 lat (załącznik nr 1 do Oferty) wraz z co najmniej 3
referencjami od kontrahentów lub wynajmujących;
3) nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, nie są w stanie likwidacji,
upadłości, restrukturyzacji;
4) brak spełnienia któregokolwiek w powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty.
8. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – oferty częściowe nie będą podlegały ocenie.
2) Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do
Zapytania Ofertowego.
9. Na ofertę składają się:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego;
2) wykaz potwierdzający prowadzenie działalności handlowej przez okres co najmniej 4 lat w
ciągu ostatnich 10 lat wraz z co najmniej 3 referencjami od kontrahentów lub wynajmujących
(Załącznik nr 1 do Oferty);
3) oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym,
o braku postępowania likwidacyjnego, upadłościowego lub restrukturyzacyjnego wobec
Wykonawcy (Załącznik nr 2 do oferty);
4) kopie dokumentów firmy (KRS/Wpis do CEDiG, NIP, REGON, ewentualne pełnomocnictwa.
10. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego i zostać przygotowana w języku
polskim.
11. Zaoferowana cena powinna uwzględniać zapewnienie wykonania wszystkich obowiązków
Najemcy wymienionych w projekcie umowy. Cena powinna uwzględniać podatek VAT.
12. Oferta oraz wszelkie załączniki powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub
innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę
umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
13. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez
osobę/osoby podpisujące ofertę. Poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone
datą ich dokonania.
14. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj.
Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca powinien wyraźnie zastrzec to w ofercie i
odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje.
15. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od
wyników postępowania.
16. Kryteria wyboru oferty i sposób oceny ofert
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap
badanie i ocena w zakresie spełniania warunków, opisanych w rozdziale „Warunku udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu przygotowania oferty”. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
w ocenie merytorycznej.
II etap
Ocena merytoryczna.
Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie z poniższymi kryteriami:
Kryterium - cena zamówienia obliczone będzie wg poniższego wzoru:
Najwyższy czynsz najmu za 1 m² powierzchni najmu x 100 %;
Cenny muszą być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ceny muszą być podane cyfrowo i słownie.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że kilku
Oferentów uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia
ofert dodatkowych w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za
najkorzystniejszą będzie uchylał się od podpisania umowy, Zamawiający będzie mógł dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
17. Ogłoszenie wyników postępowania
Informacje o wynikach postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego
http://grunwald.muzeum.bip.ornak.pl/.
O fakcie wyboru oferty oraz terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w drodze
postępowania Wykonawcę e-mailowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
udzielenia zamówienia w sytuacji nie osiągnięcia porozumienia w wyniku negocjacji.
18. Przesłanki odrzucenia oferty
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
b) zostanie złożona po terminie składania ofert,
c) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub
oświadczeń.
19. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie, gdy zwarcie umowy nie będzie leżeć w interesie
Zamawiającego.
4. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Bitwy pod Grunwaldem;
2. inspektorem ochrony danych osobowych jest Waldemar Hypś email: Waldemar.hyps@cbi24.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, w okresie i na warunkach określonych w art. 140
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r.
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
e) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załącznik nr 1 – projekt umowy

Osoby odpowiedzialne

Autor:Krzysztof Raiński
Odpowiada:Iwona Siebert
Wytworzył:Iwona Siebert
Data ostatniej zmiany:2022-03-01 15:48:59
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 7048