Archwium - Nabór do pracy
Nabór na stanowisko sekretarki w VII Ogrodzie Jordanowskim
Dyrektor VII Ogrodu Jordanowskiego w Warszawie
ogłasza nabór na stanowisko referent do obsługi sekretariatu
VII Ogrodu Jordanowskiego
1. Określenie stanowiska pracy:
1) sekretarka
2) wymiar czasu pracy - pełny etat
3) rodzaj umowy - umowa o pracę na trzymiesięczny okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony i ewentualnym awansem na stanowisko sekretarza placówki.
2. Wymagania formalne:
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz. U. 223 poz.1458).
3. Wymagania dodatkowe:
- ogólna znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu Pracy,
- obsługa komputera w zakresie programów biurowych podstawowych WORLD, Excel, poczta elektroniczna,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej, a także dokumentów do GUS,
- komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres.
4. Przewidywany zakres wykonywanych zadań:
Do zakresu obowiązków sekretarki należeć będzie między innymi:
- Dokonywanie zleconych czynności związanych z prowadzeniem spraw kadrowych,
- Prowadzenie teczek akt osobowych, ewidencja czasu pracy, prowadzenie rejestrów pracowników zatrudnionych, zwolnionych, innych związanych z zakresem pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, kar, odznaczeń i wyróżnień, rocznych i wieloletnich planów wypłat nagród jubileuszowych.
- Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb ( np.
przepisywanie pism). - Gromadzenie, a także przechowywanie sprawozdań statystycznych na potrzeby GUS oraz władz oświatowych.
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych,
- Przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy.
- Prowadzenie archiwum akt osobowych zwolnionych pracowników.
- Prowadzenie korespondencji z placówkami i urzędami dotyczącej zagadnień z zakresu prowadzonych spraw.
- Terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby
zapewnienia prawidłowego funkcjonowania placówki.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys - CV,
- kwestionariusz osobowy,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności.
6. Określenie miejsca i terminu składania wymaganych dokumentów:
Dokumenty należy przesłać lub złożyć w sekretariacie VII Ogrodu Jordanowskiego w Warszawie w dniach 11-15 stycznia 2016r. do godz. 1500 /liczy się data wpływu/ w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko sekretarka VII Ogrodu Jordanowskiego w Warszawie”.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne umieszczona będzie na stronie internetowej bip.Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne umieszczona będzie na stronie internetowej bip VII Ogrodu Jordanowskiego w Warszawie”.(http://www.oj7.edu.pl).
Dyrektor telefonicznie zaprosi kandydatów wybranych spośród ofert na rozmowy kwalifikacyjne. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej bip.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie VIIOJ przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. VIIOJ nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2006 Nr 170 , poz. 1218 z późn. zm.)
1) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
2) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników,
3) prowadzenie archiwum VIIOJ dotyczącego emerytów i rencistów nauczycieli,
4) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych,
5) zamawianie druków ścisłego zarachowania,
6) przekazywanie akt do zakładowego archiwum,
7) przestrzeganie Regulaminu Pracy i przepisów bhp i p/poż,
8) realizacja obowiązków pracownika samorządowego,
9) dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy,
10) dbałość o należyty stan techniczny urządzeń znajdujących się w sekretariacie,
11) wykonywanie innych prac zlecanych przez Dyrektora,
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Elżbieta Sobiecka |
Odpowiada: | Administrator |
Wytworzył: | Elżbieta Sobiecka |
Data ostatniej zmiany: | 2015-12-17 22:24:12 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1310 |