Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy
drukuj

Archwium - Nabór do pracy

Oleśnica 2017-09-04

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

REFERENTA

W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY

 

 

Na podstawie art.13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Referent w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1 etat.

do pobrania - pełna treść ogłoszenia i wymagania

 

Oleśnica, 2016-01-07

 

 

 


WYNIKI NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE

 


RADCY PRAWNEGO

oraz

INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC


 

W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY


Zamieszczamy wyniki naborów na stanowiska w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy:

Wyniki do pobrania w formie PDF również na dole strony.




Oleśnica, 2015-12-10

 


NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

RADCY PRAWNEGO

W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY

 

 

Niniejsze informacje dostępne są również do pobrania na dole strony w formie pliku PDF

Również na dole strony do pobrania kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

 

Na podstawie art.13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:Radca prawny w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1/2 etatu.

 

1. Wymagania niezbędne:

 

  1. wykształcenie wyższe prawnicze,

  2. posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 507 ze zm.),

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. nieposzlakowana opinia,

  6. posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  7. co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek pomocy społecznej.

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

  1. dobra znajomość przepisów: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

  2. biegła obsługa komputera, w tym znajomość obsługi programów prawniczych,

  3. umiejętność pracy pod presją czasu,

  4. rzetelność, odpowiedzialność i terminowość,

  5. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:

 

  1. udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych Centrum, opiniowaniu ich pod względem redakcyjnym i prawnym,

  2. udzielanie wyjaśnień i sporządzaniu opinii prawnych dla potrzeb Centrum,

  3. udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Centrum, opiniowaniu projektów tych umów i porozumień,

  4. udzielanie porad w zakresie spraw prowadzonych przez Centrum,

  5. wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami w sprawach dotyczących działań Centrum,

  6. współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego,

  7. informowanie o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Centrum,

  8. świadczenie specjalistycznej pomocy prawnej w ramach działań ośrodka interwencji kryzysowej.

 

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

5. Warunki pracy:

 

  1. stanowisko urzędnicze,

  2. wymiar zatrudnienia - 1/2 etatu.

 

6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie i doświadczenie wskazane w ogłoszeniu,

  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniuz pełni praw publicznych,

  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko przed zawarciem umowy o pracę kandydat powinien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego),

  7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkolniach, kopie świadectw pracy itp.,

  8. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego dokumet potwierdzający znajomość języka polskiego.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202).

W/w klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie.

 

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

 

  1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze radca prawnyosobiście w siedzibie Centrum: 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, w godzinach pracy Centrum (od poniedziałku do piątku, w godz.: 7:4515:45), lub przesłać na adres Centrumw terminie do dnia 21 grudnia 2015 roku (decyduje data wpływu do Centrum).

  2. Oferty złożone po terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane.

  3. Po dokonaniu kwalifikacji wstępnej, kandydaci spełniający warunki formalne naboru zostaną telefonicznie poinformowani o terminietestu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.

  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Centrum, a także na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum.



Oleśnica, 2015-12-10

 


NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC

W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY

 

 

Niniejsze informacje dostępne są również do pobrania na dole strony w formie pliku PDF

Na podstawie art.13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:Inspektor ds. kadr i płac w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1/2 etatu.

 

1. Wymagania niezbędne:

 

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. spełnienie jednego z poniższych warunków:

  • wykształcenie wyższe (preferowana ekonomia lub administracja) oraz minimum 2-letni staż pracy,

  • wykształcenie średnie (preferowane administracyjne lub ekonomiczne) oraz minimum 4-letni staż pracy.,

  1. posiadanie przynajmniej 12-miesięcznego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości, kadr lub płac.

 

 2. Wymagania dodatkowe:

 

  1. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, wynagradzania pracowników samorządowych, o systemie ubezpieczeń społecznychi innych, których znajomość jest niezbędna na danym stanowisku,

  2. znajomość programu komputerowego Płatnik,

  3. umiejętność organizowania pracy,

  4. umiejętność pracy w zespole,

  5. umiejętność obsługi pakietów programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),

  6. posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.

 

 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  1. prowadzenie spraw kadrowych:

 

  • dokumenty przyjęcia pracowników do pracy,

  • dokumenty przy rozwiązaniu stosunku pracy,

  • zmiany zachodzące w trakcie zatrudnienia,

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,

 

  1. prowadzenie ewidencji czasu pracy:

 

  • wprowadzanie absencji,

  • sporządzanie list obecności,

  • rozliczanie czasu pracy,

  • prowadzenie kart urlopowych i kart pracy,

  • sporządzanie umów zleceń,

  • bieżąca kontrola terminowej realizacji badań lekarskich pracowników, w tym przestrzeganie zaleceń lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę nad pracownikami,

  • ewidencjonowanie urlopów,

 

  1. przygotowywanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych, itp.,

  2. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.,

  3. prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników,

  4. sporządzanie list płac,

  5. sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych, i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych do ZUS,

  6. prowadzenie ewidencji i rozliczanie zwolnień lekarskich zgodnie z przepisami ZUS,

  7. sporządzanie i przekazywanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,

  8. sporządzanie sprawozdań do GUS i PFRON,

  9. prowadzenie kartotek wynagrodzeń.

 

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 

W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

 5. Warunki pracy:

 

  1. stanowisko urzędnicze,

  2. praca w biurze,

  3. wymiar zatrudnienia - 1/2 etatu.

 

 6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie i doświadczenie wskazane w ogłoszeniu,

  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniuz pełni praw publicznych,

  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko przed zawarciem umowy o pracę kandydat powinien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego),

  7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkolniach, kopie świadectw pracy itp.,

  8. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - dokumet potwierdzający znajomość języka polskiego.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202).

 W/w klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie.

 

 7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

 

  1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze- inspektor ds. kadr i płacosobiście w siedzibie Centrum: 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, w godzinach pracy Centrum (od poniedziałku do piątku, w godz.: 7:4515:45), lub przesłać na adres Centrumw terminie do dnia 21 grudnia 2015 roku (decyduje data wpływu do Centrum).

  2. Oferty złożone po terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane.

  3. Po dokonaniu kwalifikacji wstępnej, kandydaci spełniający warunki formalne naboru zostaną telefonicznie poinformowani o terminietestu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.

  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Centrum, a także na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum.

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Beata Krzesińska
Odpowiada:Beata Krzesińska
Wytworzył:Beata Krzesińska
Data ostatniej zmiany:2017-09-04 13:32:57
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 8263