Archwium - Nabór do pracy
Oleśnica 2018-02-23
NABÓR NA STANOWISKO PRACOWNIKA SOCJALNEGO
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracownika socjalnego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy, z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1 etat. Wymagane dokumenty należy złozyć do 09.03.2018 r. do godz. 14:00 (decyduje data wpływu do PCPR w Oleśnicy).
do pobrania - pełna treść ogłoszenia i wymagania (PDF)
Oleśnica 2018-02-22
ROZSTRZYGNIĘCIE
NABORU NA STANOWISKO PRACOWNIK SOCJALNY
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy informuje, że nabór kandydata na wolne stanowisko pracownika socjalnego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy, z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, nie został dokonany z powodu braku ofert pracy na tym stanowisku.
Oleśnica 2018-02-22
ROZSTRZYGNIĘCIE NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. KADR I PŁAC
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
do pobrania - treść rostrzygnięcia (PDF)
Oleśnica 2018-02-02
NABÓR NA STANOWISKO PRACOWNIKA SOCJALNEGO
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracownika socjalnego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy, z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1 etat. Wymagane dokumenty należy złozyć do godz. 14:00 14.02.2018 r. (decyduje data wpływu do PCPR w Oleśnicy).
do pobrania - pełna treść ogłoszenia i wymagania (PDF)
Oleśnica 2018-01-30
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. KADR I PŁAC
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. kadr i płac w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy, z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1 etat.
do pobrania - pełna treść ogłoszenia i wymagania (PDF)
Oleśnica 2018-01-25
ROZSTRZYGNIĘCIE
NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNYCH
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
do pobrania - treść rostrzygnięcia (PDF)
Oleśnica 2018-01-10
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNYCH
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. administracyjno-kancelaryjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1 etat.
do pobrania - pełna treść ogłoszenia i wymagania (PDF)
Oleśnica 2017-09-28
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO: REFERENT
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy zamieszcza poniżej informację o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze: Referent w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10
do pobrania - informacja o wynikach naboru Referent (PDF)
Oleśnica 2017-09-04
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Na podstawie art.13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Referent w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1 etat.
do pobrania - pełna treść ogłoszenia i wymagania (PDF)
Oleśnica, 2016-01-07
WYNIKI NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE
RADCY PRAWNEGO
oraz
INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Zamieszczamy wyniki naborów na stanowiska w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy:
- Radca Prawny - dokument PDF
- Inspektor ds. kadr i Płac - dokument PDF
Wyniki do pobrania w formie PDF również na dole strony.
Oleśnica, 2015-12-10
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
RADCY PRAWNEGO
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W OLEŚNICY
Niniejsze informacje dostępne są również do pobrania na dole strony w formie pliku PDF
Również na dole strony do pobrania kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Na podstawie art.13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:Radca prawny w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1/2 etatu.
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe prawnicze,
-
posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 507 ze zm.),
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
-
co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek pomocy społecznej.
2. Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość przepisów: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
-
biegła obsługa komputera, w tym znajomość obsługi programów prawniczych,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
rzetelność, odpowiedzialność i terminowość,
-
łatwość komunikowania się i przekazywania informacji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
-
udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych Centrum, opiniowaniu ich pod względem redakcyjnym i prawnym,
-
udzielanie wyjaśnień i sporządzaniu opinii prawnych dla potrzeb Centrum,
-
udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Centrum, opiniowaniu projektów tych umów i porozumień,
-
udzielanie porad w zakresie spraw prowadzonych przez Centrum,
-
wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami w sprawach dotyczących działań Centrum,
-
współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego,
-
informowanie o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Centrum,
-
świadczenie specjalistycznej pomocy prawnej w ramach działań ośrodka interwencji kryzysowej.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
5. Warunki pracy:
-
stanowisko urzędnicze,
-
wymiar zatrudnienia - 1/2 etatu.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie i doświadczenie wskazane w ogłoszeniu,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniuz pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko przed zawarciem umowy o pracę kandydat powinien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego),
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkolniach, kopie świadectw pracy itp.,
-
w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokumet potwierdzający znajomość języka polskiego.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202)”.
W/w klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
-
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze– radca prawny”osobiście w siedzibie Centrum: 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, w godzinach pracy Centrum (od poniedziałku do piątku, w godz.: 7:45–15:45), lub przesłać na adres Centrumw terminie do dnia 21 grudnia 2015 roku (decyduje data wpływu do Centrum).
-
Oferty złożone po terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane.
-
Po dokonaniu kwalifikacji wstępnej, kandydaci spełniający warunki formalne naboru zostaną telefonicznie poinformowani o terminietestu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Centrum, a także na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum.
Oleśnica, 2015-12-10
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE
W OLEŚNICY
Niniejsze informacje dostępne są również do pobrania na dole strony w formie pliku PDF
Na podstawie art.13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:Inspektor ds. kadr i płac w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy (zwanym dalej „Centrum”), z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Słowackiego 10, w wymiarze zatrudnienia 1/2 etatu.
1. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
spełnienie jednego z poniższych warunków:
-
wykształcenie wyższe (preferowana ekonomia lub administracja) oraz minimum 2-letni staż pracy,
-
wykształcenie średnie (preferowane administracyjne lub ekonomiczne) oraz minimum 4-letni staż pracy.,
-
posiadanie przynajmniej 12-miesięcznego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości, kadr lub płac.
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, wynagradzania pracowników samorządowych, o systemie ubezpieczeń społecznychi innych, których znajomość jest niezbędna na danym stanowisku,
-
znajomość programu komputerowego Płatnik,
-
umiejętność organizowania pracy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność obsługi pakietów programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
-
posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
prowadzenie spraw kadrowych:
-
dokumenty przyjęcia pracowników do pracy,
-
dokumenty przy rozwiązaniu stosunku pracy,
-
zmiany zachodzące w trakcie zatrudnienia,
-
prowadzenie akt osobowych pracowników,
-
prowadzenie ewidencji czasu pracy:
-
wprowadzanie absencji,
-
sporządzanie list obecności,
-
rozliczanie czasu pracy,
-
prowadzenie kart urlopowych i kart pracy,
-
sporządzanie umów zleceń,
-
bieżąca kontrola terminowej realizacji badań lekarskich pracowników, w tym przestrzeganie zaleceń lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę nad pracownikami,
-
ewidencjonowanie urlopów,
-
przygotowywanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych, itp.,
-
współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.,
-
prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników,
-
sporządzanie list płac,
-
sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych, i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych do ZUS,
-
prowadzenie ewidencji i rozliczanie zwolnień lekarskich zgodnie z przepisami ZUS,
-
sporządzanie i przekazywanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,
-
sporządzanie sprawozdań do GUS i PFRON,
-
prowadzenie kartotek wynagrodzeń.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
5. Warunki pracy:
-
stanowisko urzędnicze,
-
praca w biurze,
-
wymiar zatrudnienia - 1/2 etatu.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie i doświadczenie wskazane w ogłoszeniu,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniuz pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko przed zawarciem umowy o pracę kandydat powinien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego),
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkolniach, kopie świadectw pracy itp.,
-
w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - dokumet potwierdzający znajomość języka polskiego.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1202)”.
W/w klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
-
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze- inspektor ds. kadr i płac”osobiście w siedzibie Centrum: 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, w godzinach pracy Centrum (od poniedziałku do piątku, w godz.: 7:45–15:45), lub przesłać na adres Centrumw terminie do dnia 21 grudnia 2015 roku (decyduje data wpływu do Centrum).
-
Oferty złożone po terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane.
-
Po dokonaniu kwalifikacji wstępnej, kandydaci spełniający warunki formalne naboru zostaną telefonicznie poinformowani o terminietestu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Centrum, a także na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Beata Krzesińska |
Odpowiada: | Beata Krzesińska |
Wytworzył: | Beata Krzesińska |
Data ostatniej zmiany: | 2018-02-23 23:07:17 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 8263 |