Rejestry , ewidencje , archiwa i zasady ich udostępniania:
1.Zeszyt zarządzeń dyrektora przedszkola.
2.Spisy inwenaryzacyjne.
3.Planowanie i sprawozdawczość.
4.Rejestr korespondencji.
5.Ewidencja pieczęci i pieczątek.
6.Protokoły zebrań Rady Pedagogicznej.
7.Protokoły zebran Rady Rodziców.
8.Archiwum przedszkolne.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym , zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych z dnia29.08.1997r. ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Autor: | Magdalena Jędrzejczak |
Odpowiada: | Magdalena Jędrzejczak |
Wytworzył: | Magdalena Jędrzejczak |
Data ostatniej zmiany: | 2013-12-06 14:40:55 |
Odwiedzin na stronie: | 1014 |