Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku zatrudni
Referenta ds. Obsługi Egzaminów
Miejsce pracy: PORD w Chojnicach
Wymagania:
- wykształcenie min. Średnie.
Umiejętność:
- obsługi komputera i pakietu biurowego typu MS Office, Excel,
- pracy w zespole.
Zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres i pracę pod presją czasu.
Oferujemy:
Osoby zainteresowane zatrudnieniem w PORD w Gdańsku na w/w stanowisko proszone są o złożenie kwestionariusza (plik do pobrania poniżej) w siedzibie firmy: Gdańsk, ul. Równa 19/21 (Budynek A), I piętro, p 101 (sekretariat) lub na adres mailowy pord@pord.pl.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 10.07.2020r.
__________________________________________________________
Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku
zatrudni
Pracownika ds. Technicznych
Miejsce pracy: PORD w Chojnicach
Wymagania konieczne:
- wykształcenie co najmniej zawodowe,
- prawo jazdy min. kat. B.,
Umiejętność pracy:
- w zespole,
- pod presją czasu.
Umiejętności dodatkowe fakultatywne:
- udokumentowana zdolność do pracy na wysokości pow. 1 m,
- związane z naprawą pojazdów i maszyn.
Oferujemy:
- umowę o pracę na etat,
- pracę w stabilnej firmie,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet socjalny (m. in. opieka medyczna).
Osoby zainteresowane zatrudnieniem w PORD w Gdańsku na w/w stanowisko proszone są o złożenie kwestionariusza (plik do pobrania poniżej) w siedzibie firmy: Gdańsk, ul. Równa 19/21 (Budynek A), I piętro, p 101 (sekretariat) lub na adres mailowy pord@pord.pl.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 10.07.2020r.
___________________________________________________________
Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku zatrudni
Egzaminatora
Miejsce pracy: PORD w Chojnicach
Wymagania:
Mile widziane:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane zatrudnieniem w PORD w Gdańsku na w/w stanowisko proszone są o złożenie wypełnionego kwestionariusza (plik do pobrania poniżej) w siedzibie firmy: Gdańsk, ul. Równa 19/21 (Budynek A), I piętro, p 101 (sekretariat) lub na adres mailowy pord@pord.pl.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 10.07.2020r. do godz. 15.00.
Autor: | WKP |
Odpowiada: | WKP |
Wytworzył: | WKP |
Data ostatniej zmiany: | 2020-06-29 08:46:40 |
Odwiedzin na stronie: | 34190 |