drukuj
Powrót
Archwium - Organizacja
- Ramowy rozkład dnia dla grup 3 i 4 – latków
- 6:00 – 8:30 – Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.
- 8:30 – 9:00 – Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe higieniczne i samoobsługowe w łazience.
- 9:00 – 9:30 – Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
- 9:30 – 10:30 – Realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową, organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
- 10:30 – 11:15 – Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapinanie guzików). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery.
- 11:15 – 11:30 – Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe.
- 11:30 – 12:00 – Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole.
- 12:00 – 12:15 – Zabiegi higieniczne. Przygotowanie do relaksu – nabywanie umiejętności samoobsługowych związanych ze zdejmowaniem i zakładaniem elementów garderoby.
- 12:15 – 13:30 – Leżakowanie, relaks, słuchanie bajek, muzyki – wyciszenie.
- 13:30 – 13:45 – Czynności przygotowawcze do II dania.
- 13:45 – 14:15 – Obiad II danie
- 14:15 – 14:45 – Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, porządkowanie sali, pobyt na powietrzu.
- 14:45 – 15:00 – Czynności przygotowawcze do podwieczorku.
- 15:00 – 15:15 – P
- 15:15 – 17:00 – Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, zajęcia dodatkowe. Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, porządkowanie sali, pobyt na powietrzu. Rozchodzenie się dzieci.
- Ramowy rozkład dnia dla grup 5 i 6 – latków
- 6:00 – 8:30 – Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo – stymulującym oraz z dziećmi zdolnymi, zabawy integrujące grupę. Zabawy konstrukcyjne klockami różnego typu. Działania plastyczne.
- 8:30 – 9:00 – Zabawy ruchowe przy muzyce, poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe higieniczne i samoobsługowe w łazience.
- 9:00 – 9:30 – Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. Eksponowanie pracy dyżurujących dzieci.
- 9.30 – 9.45 – Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience, kształtowanie nawyku mycia zębów.
- 9:45 – 10:30 – Realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową, organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
- 10:30 – 11.15 – Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
- 11.15 – 12:00 – Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe. Obiad.
- 12.00 – 13:30 – Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapinanie guzików). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery.
- 13.30 – 14:00 – Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole. Pełnienie dyżurów przy posiłkach. II danie
- 14:00 – 14:45 – Relaks, słuchanie bajek, muzyk relaksacyjnej, muzyki poważnej. Praca indywidualna i grupowa z dziećmi, zajęcia rozwijające i stymulujące wszechstronny rozwój dziecka.
- 14:45 – 15:00 – Czynności przygotowawcze do podwieczorku.
- 15:00 – 15:15 – Podwieczorek
- 15.15 – 17.00 – Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, pobyt na dworze, zabawy w sali, zajęcia dodatkowe, Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, porządkowanie sali. Rozchodzenie się dzieci.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | IZABELA PASIECZNIK-PIĘTKA |
Odpowiada: | IZABELA PASIECZNIK-PIĘTKA |
Wytworzył: | IZABELA PASIECZNIK-PIĘTKA |
Data ostatniej zmiany: | 2021-05-18 09:40:56 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 400 |