dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
„Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2021”
(znak sprawy PSONI/1/2020/ZP)
Część I. Postanowienia ogólne.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mielcu
Zamawiający zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, prowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)zwanej dalej ustawą Pzp.
www.psouu.mielec.pl
Część II. Opis przedmiotu zamówienia. Oferty częściowe. Umowa ramowa. Zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Oferty wariantowe. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
„Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2021”
Rodzaj zamówienia publicznego - usługa.
Kod CPV 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie osób (uczestników) z miejsca wskazanego do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 (zgodnie z tabelą) w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego, który to przewóz odbywać się będzie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni wolnych od pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy (dalej zwanego w skrócie także: „ŚDS”) na trzech trasach, z uwzględnieniem miejsc wskazanych podanych w tabelach poniżej (warunek konieczny).
TRASA nr 1 Powiat Mielecki
L.p. |
Adres – miejsce wskazane |
Ilość osób |
Uwagi (siedziba ŚDS, do której przewóz ma być wykonany, wymogi specjalne) |
1 |
Parking przy Kościele Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górkach Górki 12, 39-306 Górki |
2 |
Wojsławska 278
|
2
|
Moniuszki 3
|
||
2 |
Parking przy NZOZ 39-304 Czermin 470 |
1 |
Moniuszki 3
|
3 |
Trzciana 409, 39-304 Czermin |
1 |
Osoba na wózku Moniuszki 3 |
4 |
Dąbrówka Osuchowska 33 39-304 Czermin |
1 |
Osoba na wózku Moniuszki 3 |
5 |
Urząd Pocztowy Wadowice Górne 116 39-308 Wadowice Górne |
3 |
Wojsławska 278
|
6 |
NZOZ Rzędzianowice 175 |
2 |
Moniuszki 3
|
12 osób/ 2 na wózkach
TRASA nr 2 Powiat Mielecki
L.p. |
Adres – miejsce wskazane |
Ilość osób |
uwagi |
1 |
Grochowe 46, 39-332 Tuszów Narodowy |
1 |
Wojsławska 278 |
2 |
Chorzelów 288 39-331 Chorzelów |
1 |
Osoba na wózku Wojsławska 278 |
3 |
Parking przy Domu Pamięci Gen. Sikorskiego Tuszów Narodowy 233 39-332 Tuszów Narodowy |
8 |
Wojsławska 278 |
10 osób/ 1 osoba na wózku
TRASA nr 3 Miasto Mielec
Lp |
Adres – miejsce wskazane |
Ilość osób |
uwagi |
1 |
Mielec, ul. Okrężna 6A |
1 |
Osoba na wózku Wojsławska 278 |
2 |
Parking przy Hotelu Polskim ul. Biernackiego 12 |
1 |
Moniuszki 3 |
3 |
Mielec, Parking Leśny przy Kościele pw. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy, ul. Parkowa |
7 |
Wojsławska 278 |
4 |
Mielec, ul. Pułaskiego 2 |
1 |
Osoba na wózku Wojsławska 278 |
5 |
Mielec, ul. Wyspiańskiego 1 |
1 |
Osoba na wózku Moniuszki 278 |
6 |
Mielec, Parking przy Kościele pw. Ducha Św. ul. Pisarka |
1 |
Wojsławska 278 |
7 |
Mielec ul. Wolności Parking stacji benzynowej „Leśna Polana” |
1 |
Wojsławska 278 |
8 |
Mielec, Al. Ducha Świętego 4 |
1 |
Osoba na wózku Moniuszki 3 |
9 |
Mielec, Parking przy Bazylice Mniejszej, ul. Rzeczna |
2 |
Wojsławska 278 |
10 |
Mielec, ul. Dąbrówki 14 |
1 |
Osoba na wózku Moniuszki 3 |
11 |
Mielec, ul. Warneńczyka 9 |
2
|
Osoba na wózku Moniuszki 3 |
12 |
Mielec, Pływalnia Rekreacyjna MOSIR Smoczka |
6 |
Wojsławska 278 |
1 |
Moniuszki 3 |
26 osób / 6 na wózkach
1.2. Szczegółowy opis wykonywanej usługi
1.1.2. Przewóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Mielcu będzie obywał się ustalonymi trasami na terenie Powiatu Mieleckiego oraz Miasta Mielec dwa razy dziennie tj. rano i po południu w podanych godzinach.
1.1.3. Uczestnicy Środowiskowego Domu Samopomocy rozpoczynają zajęcia bezpośrednio z terapeutami o godz. 8:00 i kończą o godz. 14:00, co Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w planowaniu kursów.
1.1.4. Szczegółowy plan dowozów z podanym wykazem miejscowości i adresów (miejsc wskazanych) stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ.
1.1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu przewozów z powodu zmiany składu osobowego przewożonych uczestników.
1.1.6. Podczas przewozu Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób, w tym podczas wsiadania i wysiadania z samochodu oraz zobowiązany jest do udzielania pomocy przewożonym osobom podczas wsiadania i wysiadania oraz w pokonaniu barier architektonicznych.
1.1.7. Usługa przewozu realizowana będzie w dniach pracy placówki – Środowiskowego Domu Samopomocy w Mielcu z siedzibą przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy oraz wcześniej uzgodnionych dni zamknięcia placówki.
1.1.8. Wykaz dodatkowych planowanych dni wolnych od pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy stanowi Załącznik nr 2.
1.1.9. Wykonawca będzie prowadził ewidencję tras przewozu w formie miesięcznych samochodowych kart drogowych, wg wzoru ustalonego przez Zleceniodawcę. Karty te będą zatwierdzane pod względem merytorycznym przez dyrektora placówki, tj. dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy na koniec każdego miesiąca.
1.1.10. Pojazdy do wykonywania przewozów muszą być utrzymane w czystości oraz wyposażone w trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, dostosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, tzn. posiadać zestaw do zamocowania wózka inwalidzkiego (szyny podłogowe, pasy z szybkozłączami do zamocowania wózka, pasy bezpieczeństwa z szybkozłączem dla pasażera wózka inwalidzkiego), najazdy do wózków inwalidzkich lub windę.
1.1.11. Wzór umów o przewóz stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania przewozu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
2.2. Posiadanie samochodu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, minimum 9- cio osobowego, z uwzględnieniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, przy pomocy balkoników itp.
2.3. Każdy przewożony uczestnik oraz opiekun będzie posiadał własne miejsce siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa.
2.4. Oferent zapewnia osobę przeszkoloną w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej do opieki na cały czas trwania przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy.
2.5. Czas pobytu podopiecznych w dowozie nie może przekroczyć:
2.6. Przedłożenie ważnych dokumentów potwierdzających stan samochodu do świadczenia usługi przewozu.
2.7. Kierowca pojazdu nie może łączyć funkcji opiekuna w tracie przewozu.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców jeżeli nazwy są znane. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcom.
Część III. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji umowy do 31.12.2021 r.
Zamawiający planuje rozpoczęcie świadczenia usług od 4.01.2021 r.
Część IV. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust.5 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa
w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust.5 pkt 4 ustawy.
Część V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Część VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w ramach danej trasy do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Część VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe, kuriera, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pomocą poczty elektronicznej.
Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:
Ul. Wojsławska 278, 39-300 Mielec, bop.mielec@psoni.org.pl
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych i w sprawach proceduralnych jest:
Pani Ewa Kozioł-Zielińska, tel. 607-807-201, bop.mielec@psoni.org.pl
Część VIII. Wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Część IX. Termin związania ofertą.
Okres związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Część X . Opis sposobu przygotowywania ofert.
a) - ceny jednostkowe brutto dla każdej z tras przejazdów (dzienna) oraz łączną cenę brutto za wykonanie całości zamówienia lub wybranej części zamówienia za cały okres obowiązywania umowy;
- ustaloną ilość kilometrów wybranej trasy.
b) czas podstawienia samochodu zastępczego. Wykonawca w ofercie wskazuje tylko jeden czas podstawienie samochodu zastępczego tj. do 60 minut. Zamawiający nie dopuszcza podstawienia samochodu zastępczego w czasie dłuższym niż 60 minut.
2. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami SIWZ. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, w sposób trwały, uniemożliwiający niezauważalne usunięcie zapisów oraz podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, lub umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa.
3. Kopie dokumentów (każda strona dokumentu) winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Poświadczenie zgodności z oryginałem składa się z następujących elementów:
a) stwierdzenie: „za zgodność z oryginałem” lub „poświadczam za zgodność z oryginałem”;
b) wskazanie dnia (data) i miejscowości;
c) czytelny podpis oferenta lub osoby go reprezentującej lub w przypadku podpisu nieczytelnego podpis opatrzony imienną pieczęcią składającego podpis.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez oferenta.
5. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum firm), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wskazywać pełnomocnika oraz wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Ustanowione pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez oferenta.
6. Oświadczenia dotyczące wykonawcy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski.
8. Wykonawca składając ofertę, jest zobowiązany poinformować zamawiającego zgodnie
z art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Brak powyższych informacji oznaczać będzie, że wybór oferty nie powoduje powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r.
o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017r., poz. 1221 ze zm.).
oferta na: „Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2021”
(znak sprawy PSONI/1/2020/ZP), nie otwierać przed godziną 9:00 dnia 08.12.2020 r.
Poza oznaczeniami podanymi powyżej na opakowaniu należy podać czytelnie nazwę i adres Wykonawcy.
Część XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
nie później niż w dniu 07.12.2020 r., do godz. 15:00
Część XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
Część XIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria oceny ofert:
Cena - waga kryterium - 100%
Część XIV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Część XV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności (art. 180 ust.2 pkt 2-6 ustawy Pzp):
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie wskazanym
w art. 182 ustawy Pzp. Kopię odwołania Odwołujący przesyła Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy plan dowozów z podanym wykazem miejscowości i adresów (miejsc wskazanych)
Załącznik nr 2 - Wykaz dodatkowych planowanych dni wolnych od pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy
Załącznik nr 3 - Umowa o przewóz
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
Załącznik nr 6 – Formularz oferty
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę
w Polskim Stowarzyszeniu na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mielcu. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych,
w szczególności:
b)organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa.
Autor: | Ewa Kozioł - Zielińska |
Odpowiada: | Ewa Kozioł - Zielińska |
Wytworzył: | Ewa Kozioł - Zielińska |
Data ostatniej zmiany: | 2020-11-23 14:58:06 |
Odwiedzin na stronie: | 819 |