Archwium - Deklaracja dostępności
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Wstęp
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wojska Polskiego w Przemkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa szkoły
- Dane teleadresowe jednostki:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wojska Polskiego w Przemkowie
ul. Rybna 3a
59-170 Przemków
- Kontakt:
telefon: 76 831 04 20; 793 657 764
sms: 793 657 764
fax: 76 831 04 20
- Data publikacji strony internetowej: 2009-03-16
- Data ostatniej aktualizacji:2021-03-19
Procedura wnioskowo-skargowa:
Na niedotrzymanie terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący:
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Wojska Polskiego w Przemkowie
- adres: ul. Rybna 3a, 59-170 Przemków
- e-mail: sp2przemkow@wp.pl
- telefon: 76 831 04 20, 793 657 764
- fax: 76 831 04 20
- e-mail: sp2przemkow@wp.pl
Skargę można również złożyć do Rzecznika Praw Obywatelskich: Rzecznik Praw Obywatelskich
Status pod względem zgodności z ustawą:
Strona internetowa jest niezgodna z usztawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i apliakcji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- brak możliwości zmiany rozmiaru tekstu
- brak wersji kontrastowej
- brak tekstu alternatywnego do linku/przycisku
- brak opisów alternatywnych i tytułów dla zdjęć i grafik
- dokumenty PDF nie są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących
Data sporządzenia deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej:
- Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-29
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osoba Kontaktowa: Wanda Ejsmont
- adres e-mail: wandaejsmont51@wp.pl
- telefon: 76 8310 04 20.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać wnioski żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury:
- Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej.
- Można zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu np. przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji.
- Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie o którą stronę interenetową chodzi oraz sposób kontaktu.
- Jeśli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alterantywnego sposobu dostępu powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstaewienia tej informacji.
- Podmiot zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe podmiot publiczny niezwłocznie poinformuje o tym wnodzącego żądanie, kiedy realizacja żądanie będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż dwa miesiące od dnia wniesienia żądania.
- Jeśli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe podmiot może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
- W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacj żądania zapewnienia dostępności lub alterantywnego spoosbu dostępu do informacji, wnoszący może zlożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej.
- Po wyczerpaniu wskazanej powyżej proceudry można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich Rzecznik Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna:
Budynek szkoły jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek posiada dwa wejścia, przy jednym z wejść jest podjazd dla osób niepelnosprawnych.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Iwona Izienicka |
Odpowiada: | Iwona Izienicka |
Wytworzył: | Iwona Izienicka |
Data ostatniej zmiany: | 2021-03-31 01:00:03 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1111 |