Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Muzyczna I stopnia w Głogowie Małopolskim
drukuj

Archwium - Przetargi

PRZETARGI:

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

e-bip.org.pl/szkolammuzyczna/

 

 

 

Głogów Małopolski: Dostawa Instrumentów i wyposażenie dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Głogowie Małopolskim
Numer ogłoszenia: 242506 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Muzyczna I Stopnia w Głogowie Małopolskim , Ul. Rynek 14, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 851 67 07, faks 17 851 67 07.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Instrumentów i wyposażenie dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Głogowie Małopolskim.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Instrumentów i wyposażenie dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Głogowie Małopolskim Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę instrumentów muzycznych i wyposażenia wg opisu przedmiotu zamówienia znajdującego się w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, Instrumenty muzyczne dostarczone w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe i posiadać co najmniej 2-letnią gwarancję. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn., że wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i konkretnych modeli należy traktować jako wyznaczniki minimalnych standardów, jakim musi odpowiadać sprzęt dostarczony w ramach zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanego sprzętu pod względem jakościowym, leży po stronie Oferenta. Dostawę należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia (m.in. transport, ubezpieczenie), pokrywa Wykonawca. Za dostarczony przedmiot zamówienia (w tym ubezpieczenie, stan techniczny itp.) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego całego zamówienia przez Zamawiającego..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 32.32.20.00-6.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: 3 000,00

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

  • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

  • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (np. dostawa zawierała m. in. instrumenty muzyczne), o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł brutto oraz przedłoży dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie . W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas dopuszczalne jest, aby Wykonawcy łącznie spełniali powyższy warunek.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

  • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

  • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

  • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://e-bip.org.pl/szkolammuzyczna/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Muzyczna I stopnia w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 14, 36-060 Głogów Małopolski.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Szkoła Muzyczna I stopnia w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 14, 36-060 Głogów Małopolski Sekretariat Szkoły.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Osoby odpowiedzialne

Autor:Marek Konieczny
Odpowiada:Marek Konieczny
Wytworzył:Marek Konieczny
Data ostatniej zmiany:2013-06-25 08:35:19
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1287