Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Zakład Gospodarki Komunalnej w Widuchowej
drukuj

Archwium - Nabór do pracy

Zakład Gospodarki Komunalnej w Widuchowej szuka pracownika na stanowisko : Główny Księgowy - umowa na zastępstwo

Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3. stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
4. nieposzlakowana opinia,
5. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie oraz niekaralność w sprawach przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
6. spełnianie jednego z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
7. posiadanie prawa jazdy kat. B.
8. umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office - Word, Excel, poczta elektroniczna,
9. znajomość przepisów:
• ustawy o samorządzie gminnym,
• ustawy o pracownikach samorządowych,
• ustawy o finansach publicznych,
• ustawy o rachunkowości,
• ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
• rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
•rozporządzenia w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy,
• rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej,
• rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)
• kodeksu pracy
• Kodeksu postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe:

• predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista; terminowość, komunikatywność, dokładność,
• umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole, umiejętność argumentowania, umiejętności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność formułowania pism o charakterze administracyjnym,
•umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
•umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy.
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie:
- budżetu gminy,
- jednostki budżetowej,
- funduszy celowych,
- dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
• dokonywanie kontroli kompletności, rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
• ewidencjonowanie i przekazywanie dochodów należnych budżetowi Państwa oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz sporządzanie sprawozdawczości z tego zakresu,
• prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem inwentaryzacji aktywów i pasywów z wyłączeniem spisu z natury, rozliczanie inwentaryzacji aktywów i pasywów,
• dekretowanie dokumentów finansowych przeznaczonych do ujęcia w księgach rachunkowych,
• sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
• przygotowywanie materiałów do opracowywania projektu budżetu i sprawozdania z wykonania budżetu,
• sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych spraw,
• dokonywanie przelewów bankowych,
• wykonywanie dyspozycji pieniężnych,
• prowadzenie spraw związanych z ZFŚS i ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
• rozliczanie dotacji,
• prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń majątku zakładu,
• prowadzenie kadr i płac zakładu,
• prowadzenie rozliczeń podatkowych (m.in. VAT, CIT),
• zarządzanie działem księgowości i administracji.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
• miejsce w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
• praca w siedzibie zakładu.

Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• życiorys zawodowy (CV),
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza: Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie ewentualnego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne),
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, prawo jazdy itp.),
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
• oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
• oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

Inne informacje:
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych takich jak dyplom, prawo jazdy, świadectwa pracy i inne zaświadczenia powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.992) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902)".

Komisja powołana przez Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na zastępstwo.

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Marlena Inglot
Odpowiada:Marlena Inglot
Wytworzył:Marlena Inglot
Data ostatniej zmiany:2021-02-15 13:22:44
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 633