Dyrektor Naczelna przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
w każdy czwartek w godz. 10.00-12.00.
Z-ca Dyrektora ds Medycznych przyjmuje w sprawach skarg i wniosków codziennie w godz. 13.00-14.00.
Pełnomocnik ds Ochrony Praw Pacjentów przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdą środę i czwartek w godz. 12.00-14.00 oraz codziennie telefonicznie pod numerem telefonu 74/ 865 12 06.
Skargi i wnioski można składać również do Dyrekcji podmiotu leczniczego
"Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku ul. Szpitalna 1a
listownie lub pocztą e-mailową.
O kolejności załatwiania spraw decyduje kolejność w
pływu skarg i wniosków, a rozstrzygane są niezwłocznie
- zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Autor: | Katarzyna Terebus |
Odpowiada: | Katarzyna Terebus |
Wytworzył: | Małgorzata Wewiórska-Malik |
Data ostatniej zmiany: | 2017-12-27 13:34:40 |
Odwiedzin na stronie: | 2841 |