Konopiska ,dnia 20.12.2018r.
Nr sprawy :Zadanie nr 3.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE 3/EU/2018
Dostawa sprzętu medycznego
z dnia 20.12.2018r.
Zapytanie ofertowe w trybie zasady konkurencyjności w ramach projektu: ”Podniesienie jakości usług medycznych poprzez zapewnienie opieki koordynowanej nad matką i dzieckiem w SP ZOZ GOZ w Konopiskach w wyniku przeprowadzenia prac remontowo-budowlanych i zakupu sprzętu medycznego”, nr UDA-RPSL.10.01.00-24-0592-/17-00 w ramach RPO woj śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa X ” Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna” Działanie 10.1 ”Infrastruktura ochrony zdrowia”
I.Nazwa i adres Zamawiającego
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gminny Ośrodek Zdrowia w Konopiskach
ul.Lipowa 3, 42-274 Konopiska
tel.34/328-20-07
e-mail:biuro@zozkonopiska.pl
Zapytanie ofertowe prowadzone jest w oparciu o zasadę konkurencyjności określona w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
III. Określenie przedmiotu zamówienia
SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA dla Zadania nr 3 |
|||
Lp.- nr z projektu |
Wyszczególnienie |
Specyfikacja techniczna wymagania Zamawiającego |
|
1.09 |
Kolposkop optyczny z torem wizyjnym |
3 stopnie powiększenia: 3.75x, 7,5x, 15x |
|
ogniskowa: 300mm |
|||
pole widzenia: AC-2311: 79mm, 39mm, 19mm |
|||
głębia ostrości: AC-2311: 4,5mm, 1,13mm, 0,76mm, |
|||
natężenie światła: > 25000 lux, |
|||
indywidualnie regulowane okulary 16,7x, dwa okręgi pomiarowe, wbudowane w prawy okular |
|||
płynna regulacja jasności, filtr światła w kolorze zielonym, łatwo wymienialna żarówka LED |
|||
regulacja wysokości: 950mm ~ 1250mm, dokładna regulacja ostrości, złącze kulowe pozwalające na płynny obrót o 360° |
|||
jeden kabel zasilający cały układ, tablet wraz z uchwytem, program archiwizacji zdjęć, karta pamięci |
|||
2.010 |
Aparat do krioterapii |
czynnik mrożący: podtlenek azotu (N2O) lub dwutlenek węgla (CO2), |
|
mobilna budowa lub wózek |
|||
sonda natryskowa z regulowaną mocą mrożenia, sonda kontaktowa - 2 szt. |
|||
3.011 |
Aparat elektrochirurgiczny |
włącznik nożny - 1 przyciskowy (kabel 5m) |
|
uchwyt elektrody 4mm (2 przyciski, kabel 3m) |
|||
elektroda igła wolframowa prosta izolowana( 0,5 x 20mm- uchwyt 4mm) |
|||
elekroda igła prosta krótka (0,5 mm, uchwyt- 4mm) |
|||
elektroda kulka prosta (2mm, uchwyt 4mm) |
|||
elektroda kulka prosta (4mm, uchwyt -4mm) |
|||
elektroda pętla druciana (10mm, uchwyt-4mm), |
|||
elektroda szpatuła owalna prosta (2x24 mm, uchwyt 4mm) |
|||
kabel bipolarny (dł 3m, złącze proste, wtyk 2-pin, 29 mm) |
|||
szczypce bipolarne kątowe (1mm, dł. 160 mm) |
|||
elektroda neutralna (silikonowa, wielorazowa dla dorosłych, 30 x 17cm, kabel dł. 4m) |
|||
4.013 |
Zasilanie awaryjne |
zasilanie awaryjne wraz z niezbędnym osprzętem o poborze mocy 330 W, czas podtrzymywania: 30 godz. |
|
5.014 |
Fotel ginekologiczny |
fotel rozkładany elektrycznie do pozycji leżącej, pozycje Trendelenburga i antyTrendelenburga |
|
odczepiany podnóżek |
|||
bezszwowa tapicerka |
|||
elektryczna regulacja wysokości, przewodowy pilot ręczny, elektryczna regulacja oparcia |
|||
elektryczna regulacja podnóżka, regulowane podkolanniki |
|||
komplet pojemników ze stali nierdzewnej, podstawa na stopkach antypoślizgowych umożliwiających poziomowanie |
|||
6.015 |
Lampa operacyjno-zabiegowa |
Napięcie zasilania 230V; 50 Hz, |
|
napięcie żarówki 12V, moc żarówki 50W, |
|||
natężenie światła z odległości 0,8m - 65000lx natężenie światła z odległości 1 m -50000lx, temperatura barwowa - 4000 K, wielkość plamy świetlnej 130mm |
|||
klasyfikacja ochrony przed porażeniem elektrycznym: I klasa |
|||
statyw na pięcioramiennej podstawie z kółkami |
|||
7.016 |
Stolik zabiegowy |
Stolik zabiegowy metalowy ze stali nierdzewnej umożliwiający składowanie narzędzi , aparatury medycznej podczas badania, zabiegu, |
|
8.017 |
Leżanka-kozetka lekarska |
Leżanka o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo, leże pokryte tapicerką odporną na środki dezynfekcyjne , uchwyt na ręcznik jednorazowy , regulacja zagłówka |
|
9.018 |
Szafa zamykana lekarska |
Szafa metalowa z oszkleniem, wysokość ok. 1,7 m, jednodrzwiowa, na leki i inne materiały wykorzystywane podczas zabiegu i badania ,kolor jasny/szary/biały |
W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto tam gdzie w zapytaniu ofertowym został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów urządzeń równoważnych, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy urządzeń, będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania elementów/typów urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w zapytaniu ofertowym, Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności, w szczególności poprzez przedstawienie katalogów producentów oferowanych urządzeń. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Oferowany sprzęt musi być: fabryczne nowy, nie może być obciążony prawami na rzecz osób trzecich, sprzedawany przez legalny kanał dystrybucji na rynek polski lub rynki wielu krajów, w tym na rynek polski, kompletny (z pełnym okablowaniem, niezbędnym wyposażeniem np.: złącza, zasilacze, wtyczki i itp.), gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego,
2) Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed dostawą do Zamawiającego,
3) Sprzęt musi być dostarczony do budynku Zamawiającego tj. ul. Lipowa3 w Konopiskach w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu z nienaruszonymi plombami transportowymi, w przeciwnym razie Zamawiający odmówi przyjęcia sprzętu,
4) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi/użytkowania w języku polskim,
5) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy karty gwarancyjne zgodne z wymogami zapytania ofertowego,
6) Oferowany sprzęt musi posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) Wszystkie wyroby zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą posiadać aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) oraz muszą być oznakowane zgodnie z przepisami ww. ustawy.
1) Dostawa sprzętu obejmuje transport, wniesienie, uruchomienie i konfigurację, a także sprawdzenie poprawności działania urządzeń (czynności, które należy wykonać, aby oferowane urządzenia były podłączone, uruchomione i poprawnie działające),
2) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko,
3) Wykonawca przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu,
4) Ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy.
Maksymalny (wymagalny) czas reakcji serwisowej wynosi 24 godziny od momentu zgłoszeniu przez Zamawiającego usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej oznacza czas, w którym Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszone usterki lub wady lub dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach co najmniej takich samych jak sprzęt lub jego elementy podlegające naprawie. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady telefonicznie (dni robocze), faksem lub drogą elektroniczną (na numer telefonu, faxu lub adres mailowy Wykonawcy wskazany w umowie) w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji.
9.Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):33.10.00.00
Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 21 dni
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu tym samym nie określa sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
VII. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
1) Cena ofertowa brutto Co – 95%
2) Czas reakcji serwisowej T – 5% podane liczbowo w godzinach w zakresie od 12 (godzin)do 24 (godzin )
C min/C badana*95 + 24/T badane *5=ilość punktów
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Zaoferowanie czasu reakcji usługi serwisowej krótszego niż 12 godzin nie będzie dodatkowo punktowane. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas reakcji usługi serwisowej dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z zapytaniem ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu oferty czasu reakcji serwisowej – Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji serwisowej – 24 godziny.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert
1) Specyfikacja wyposażenia – wypełniony załącznik nr 1A do Formularza oferty;
2) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, składane w celu wykazania braku powiązań kapitałowych lub osobowych – Załącznik nr 2 do Formularza oferty.
3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną, należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – SP ZOZ GOZ w Konopiskach ul.Lipowa3
do dnia 04 stycznia 2018r. do godz.12.00
1) W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne udzielane przez Beneficjenta (Zamawiającego) nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
XII. Termin związania ofertą.
Termin związania wykonawcy złożoną ofertą wynosi 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
XIV. Warunki wyboru wykonawcy
1) Administratorem danych osobowych jest Anna Pogorzelska,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Sebastian Zaremba , e-mail: sukcesrs@interia.pl
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy, wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i e) RODO oraz w celu wyłonienia wykonawcy i zawarcia z nim umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy na podstawie ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), odbiorcami danych osobowych będą pracownicy SP ZOZ GOZ w Konopiskach ul.Lipowa3.
4) oraz organy władzy publicznej, a także podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. d dostępie do informacji publicznych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz 1764 z późn. zm.),
5) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią archiwalną – B5 i B10,
6) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, uaktualniania,czasowego wstrzymania, zapomnienia,
7) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO
9) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana Danych osobowych jest art. 6 lit c) RODO.
10) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy z SP ZOZ GOZ w Konopiskach, a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem możliwości zawarcia przedmiotowej umowy.
XVI. Informacje końcowe.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zaproszenia na każdym etapie niniejszego postępowania.
2) O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców, (którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu )drogą mailową na adres wskazany w „Formularzu Oferty”.
3) Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po upływie terminu na składanie ofert.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy to Zamawiający może zbadać czy spełnia warunek udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta uzyskała największą ilość punktów w kryterium cena spośród pozostałych ofert.
5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
6) W przypadku wybrania oferty Wykonawcy, winien on dostarczyć przed podpisaniem umowy odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub odpowiednio może przedłożyć potwierdzenie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej – celem wprowadzenia niezbędnych danych wynikających z tych dokumentów do umowy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.
8) Do niniejszego postępowania z uwagi na jego wartość nie ma zastosowania ustawa prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
zał nr 1- Wzór druku „Formularz oferty”;
zał nr 1A - Wzór druku „Specyfikacja”;
zał nr 2 -Wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych;
zał nr 3- Wzór umowy;
zał nr 4 -RODO
Autor: | Agata Świącik |
Odpowiada: | Agata Świącik |
Wytworzył: | Agata Świącik |
Data ostatniej zmiany: | 2018-12-19 13:45:07 |
Odwiedzin na stronie: | 11121 |