Archwium - Przetargi. zamówienia publiczne
Zaproszenie do składania ofert/Rozeznanie rynku
Zamawiający:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie
- Słoneczna 2, 82-500 Kwidzyn
tel. 55 645 19 19
e-mail: wyspian@2lo-kwidzyn.pl
- Termin realizacji zamówienia: zamówienie należy wykonać do dnia 21.12.2020r. do g. 15:00 (dostawa sprzętu, montaż i szkolenie dla nauczycieli)
- Miejsce realizacji :
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie, ul. Słoneczna 2, 82-500 Kwidzyn
- Sposób i termin zapłaty:
wykonawca wystawi zamawiającemu fakturę VAT, w oparciu o wcześniej wystawiony i podpisany przez zamawiającego protokół odbioru sprzętu, zapłata nastąpi w ciągu 14 dni, od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Dostawę, szkolenie i montaż sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych w latach 2020-2024 – „Aktywna tablica” na własny koszt i ryzyko Sprzedającego do siedziby Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami.
- Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż– 4 szt. monitorów interaktywnych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie wraz z wszelkimi kosztami jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni integrację urządzeń i oprogramowania oraz zapewni techniczne szkolenie co najmniej 4 nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
3) Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej na wybraną ilość części/sztuk zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane w całości.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim oraz przesłać drogą elektroniczną, w terminie do dnia 03.12.2020 r do godz. 12:00 na e-mail: wyspian@2lo-kwidzyn.pl
- Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Wojciech Kapica Tel 55 645 19 19
- Kryteria wyboru oferty:
Cena: znaczenie - 60%
Gwarancja: znaczenie- 30%
Ilość dni na usunięcie wad i usterek licząc od daty pisemnego powiadomienia- 10%
Razem: 100 %
1) Sposób oceny ofert:
a.W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:
Cena najniższa spośród złożonych ofert Otrzymane punkty = ------------------------------------------ x 60 Cena badanej oferty |
b.W kryterium okres gwarancji ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:
- 24 miesiące – 0 punktów
- 36 miesięcy – 10 punktów
- 48 miesięcy - 20 punktów
- 60 miesięcy i więcej - 30 punktów
Wykonane dostawy będące przedmiotem zamówienia muszą mieć minimalny 24 miesięczny okres gwarancji licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
W przypadku gdy podany okres gwarancji mieści się w przedziale między w/w okresami zostaną przyznane punkty wg niższej ilości miesięcy z w/w.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że na wykonane dostawy obowiązuje minimalny 24 miesięczny okres gwarancji.
c.W kryterium ilość dni na usunięcie wad i usterek licząc od daty pisemnego powiadomienia ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:
- 21 dni - 0 pkt
- 14 dni – 5 pkt
- 7 dni i mniej - 10 pkt
Maksymalna ilość dni na usunięcie wad i usterek licząc od daty pisemnego powiadomienia- 21.
W przypadku gdy podana ilość dni mieści się w przedziale między w/w okresami zostaną przyznane punkty wg dłuższej ilości dni z w/w.
W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym proponowanej ilości dni Zamawiający uzna, że wykonawca usunie wady i usterki w terminie maksymalnym, czyli 21 dni od daty pisemnego powiadomienia.
2) Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.
- Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
1) Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie ofertowe w przypadku gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie w przypadku, gdy cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą elektroniczną oraz zamieści informację na stronie internetowej pod adresem : www.wyspian@2lo-kwidzyn.pl
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
od momentu powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zawarcia umowy.
Załączone dokumenty:
- Formularz ofertowy– Załącznik 1
- Specyfikacja sprzętu TIK – Załącznik 2
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Wojciech Kapica |
Odpowiada: | Wojciech Kapica |
Wytworzył: | Wojciech Kapica |
Data ostatniej zmiany: | 2020-11-30 14:58:35 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 2942 |