Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kwidzynie
drukuj

Archwium - Przetargi. zamówienia publiczne

Zaproszenie do składania ofert/Rozeznanie rynku

 

Zamawiający:

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie

  1. Słoneczna 2, 82-500 Kwidzyn,  tel. 55 645 19 19; e-mail: wyspian@2lo-kwidzyn.pl
  2. Termin realizacji zamówienia: zamówienie należy wykonać do dnia 21.12.2020r. do g. 15:00 (dostawa sprzętu, montaż i szkolenie dla nauczycieli.
  3. Miejsce realizacji : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie,  ul. Słoneczna 2,  82-500   Kwidzyn
  4. Sposób i termin zapłaty: Wykonawca wystawi zamawiającemu fakturę VAT, w oparciu o wcześniej wystawiony i podpisany przez zamawiającego protokół odbioru sprzętu, zapłata nastąpi w ciągu 14 dni, od dnia doręczenia Zamawiającemu  prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Dostawę, szkolenie i montaż sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury  oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych w latach 2020-2024 – „Aktywna tablica” na własny koszt i ryzyko Sprzedającego do siedziby  Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami.
  6. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż– 4 szt. monitorów interaktywnych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie wraz z wszelkimi kosztami jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni integrację urządzeń i oprogramowania oraz zapewni techniczne szkolenie co najmniej 4 nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania.
    2. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
    3. 3) Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej na wybraną ilość części/sztuk zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane w całości.
  7. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim oraz przesłać drogą elektroniczną, w terminie do dnia 03.12.2020 r do godz. 12:00 na e-mail: wyspian@2lo-kwidzyn.pl
  8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Wojciech Kapica Tel 55 645 19 19.
  9. Kryteria wyboru oferty:

 

Cena: znaczenie - 60%

Gwarancja: znaczenie- 30%

Ilość dni na usunięcie wad i usterek licząc od daty pisemnego powiadomienia- 10% 

Razem: 100 %

1) Sposób oceny ofert:

a.W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:

 

 

                                   Cena najniższa spośród złożonych ofert

Otrzymane punkty = ------------------------------------------ x 60

                            Cena badanej oferty

 

 b.W kryterium okres gwarancji ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:

 

  - 24 miesiące – 0 punktów

  - 36 miesięcy – 10  punktów

  - 48 miesięcy -  20 punktów

  - 60 miesięcy i więcej -  30 punktów

 

Wykonane dostawy będące przedmiotem zamówienia muszą mieć minimalny 24 miesięczny okres gwarancji licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

 

W przypadku gdy podany okres gwarancji mieści się w przedziale między w/w okresami zostaną przyznane punkty wg niższej ilości miesięcy z w/w.

 

W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że na wykonane dostawy obowiązuje minimalny 24 miesięczny okres gwarancji.

 

c.W kryterium ilość dni na usunięcie wad i usterek licząc od daty pisemnego powiadomienia ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:

 

- 21 dni -   0 pkt

- 14 dni – 5 pkt

-  7 dni i mniej - 10 pkt

 

Maksymalna ilość dni na usunięcie wad i usterek licząc od daty pisemnego powiadomienia- 21.

 

W przypadku gdy podana ilość dni mieści się w przedziale między w/w okresami zostaną przyznane punkty wg dłuższej ilości dni z w/w.

 

W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym proponowanej ilości dni  Zamawiający uzna, że wykonawca usunie wady i usterki w terminie maksymalnym, czyli 21 dni od daty pisemnego powiadomienia. 

 

2)  Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod  uwagę przy obliczaniu punktacji.

 

 

  1. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

1) Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie ofertowe w  przypadku gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

  1. Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie w przypadku, gdy cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą elektroniczną oraz zamieści informację na stronie internetowej pod adresem : www.wyspian@2lo-kwidzyn.pl
  1. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: od momentu powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zawarcia umowy.

 

 

Załączone dokumenty:

  1. Formularz ofertowy– Załącznik 1
  2. Specyfikacja sprzętu TIK – Załącznik 2

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Wojciech Kapica
Odpowiada:Wojciech Kapica
Wytworzył:Wojciech Kapica
Data ostatniej zmiany:2020-11-30 15:08:21
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 2933