Nabór - specjalista ds administracyjnych

Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno

ogłasza nabór na stanowisko:

 specjalista ds. administracyjnych

  1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  2. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  3. Norma czasu pracy: równoważny system czasu pracy 
  4. Miejsce wykonywanej pracy: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wymagania:

Wymagane dokumenty formalne:

Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:

Uwagi końcowe:

Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. 
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP-ie https://www.e-bip.org.pl/bibliotekapiaseczno

Przewiduje się zatrudnienie pracownika nie później niż 1.08.2019 r.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Łukasz Krzysztof Załęski
Odpowiada:Łukasz Krzysztof Załęski
Wytworzył:Łukasz Krzysztof Załęski
Data ostatniej zmiany:2019-06-24 13:53:21

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 817