Nabór - Specjalista ds.organizacyjno-księgowych

OGŁOSZENIE O NABORZE

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno w Piasecznie, ul. Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno

Dyrektor ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy: specjalista ds. organizacyjno-księgowych – 0,8 etatu

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać niezbędne wymagania do zatrudnienia na stanowisku:
  2. posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość
  3. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
  4. posiada odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku
  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią
  8. staż pracy co najmniej 2 lata
  9. doświadczenie w sprawach administracyjnych, kadrowych i księgowych
  10. wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór :

- praktyczna znajomość obsługi komputera (Office)

- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność w działaniu i dyskrecja, odporność na stres.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

- prowadzenie ewidencji środków trwałych

- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenie)

- prowadzenie rejestru faktur

- sprawdzanie płatności zgodnie z rejestrem faktur i wyciągami bankowymi

- prowadzenie rejestru umów zleceń i umów o dzieło

- prowadzenie księgi kancelaryjnej i archiwum biblioteki

- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych

- księgowanie dokumentów finansowo księgowych zgodnie z panującymi przepisami

- współpraca z głównym księgowym i kierownikiem administracji biblioteki

- wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego, a wynikających z rodzaju umówionej pracy

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. życiorys (CV)
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  4. list motywacyjny
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  6. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje
  7. kopie świadectw pracy
  8. oświadczenie, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
  9. oświadczenie, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy oraz inne wskazane przez dyrektora Biblioteki
  11. Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:

Uwagi końcowe:

Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku ww. analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl.

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Odpowiada:Łukasz Krzysztof Załęski
Wytworzył:Łukasz Krzysztof Załęski
Data ostatniej zmiany:2019-08-28 12:57:08

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 708