Rejestry , ewidencje , archiwa i zasady ich udostępniania:
1.Teczka zarządzeń dyrektora przedszkola.
2.Spisy inwentaryzacyjne.
3.Planowanie i sprawozdawczość.
4.Rejestr korespondencji.
5.Ewidencja pieczęci i pieczątek.
6.Protokoły zebrań Rady Pedagogicznej.
7.Protokoły zebrań Rady Rodziców.
8.Archiwum przedszkolne.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym , zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018r. ( Dz.U. z 2018r. poz. 1000 z póź. zmn. ).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Autor: | IZABELA PASIECZNIK-PIĘTKA |
Odpowiada: | IZABELA PASIECZNIK-PIĘTKA |
Wytworzył: | IZABELA PASIECZNIK-PIĘTKA |
Data ostatniej zmiany: | 2021-05-18 09:31:29 |
Odwiedzin na stronie: | 246 |