Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sekretariat szkoły przyjmuje pisma, wnioski i podania interesantów w godzinach pracy.
Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową oraz drogą elektroniczną.
Godziny pracy sekretariatu:
poniedziałek - piątek: 7.00 - 15.00
Czas pracy dyrektora
poniedziałek - piątek: 7.00 - 15.00
Kodeks postępowania administracyjnego przewiduje przeprowadzanie przez Zespół Szkół nr 1 w Opatowie analizy przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków. Przedstawiona informacja obrazuje wpływ, problematykę i sposób rozpatrywania skarg i wniosków kierowanych przez obywateli do Zespołu Szkół nr 1 w Opatowie
Skargi i wnioski można składać w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą (art. 63 Konstytucji RP).
INFORMACJE O PRZYJMOWANIU SKARG I WNIOSKÓW W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W OPATOWIE
Interesanci w sprawie skarg i wniosków przyjmowani są przez:
Dyrektora Zespołu Szkół nr 1 w pokoju nr 19 (sekretariat)
od poniedziałku do piątku * w godzinach od 1200 do 1400 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
Kierownicy Zespołu Szkół nr 1
od poniedziałku do piątku w godzinach od 0700 do 1500 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
Kierownik Warsztatów Szkolnych - budynek warsztatów szkolnych pokój nr 3
Kierownik Praktycznej Nauki Zawodu – budynek główny pokój nr 17
Kierownik Internatu – budynek internatu pokój nr 47
Kierownik administracyjno – gospodarczy - budynek główny pokój nr 19 (sekretariat).
Sekretariat Zespołu Szkół nr 1 czynny:
poniedziałek * w godzinach od 0700 do 1600
od wtorku do piątku * w godzinach od 0700 do 1500
Budynek główny (sekretariat) nr tel. 15 8682 319/ 509 954 258/ e-mail: zs1@opatow.szkola.pl
Budynek Internatu nr tel. 15 8682 199
Budynek Warsztatów Szkolnych nr tel. 15 8682 138
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Po godzinach pracy skargi i wnioski przyjmowane są na adres poczty elektronicznej: zs1@opatow.szkola.pl
WAŻNE:
Skargi i wnioski zawierać powinny imię i nazwisko oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z §8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione zostaną bez rozpatrzenia. Ponadto w myśl art. 239 §1 KPA w przypadku gdy skarga, w wyniku jej rozpatrzenia, została uznana za bezzasadną i jej bezzasadność wykazano w odpowiedzi na skargę, a skarżący ponowił skargę bez wskazania nowych okoliczności – organ może podtrzymać swojej poprzednie stanowisko z odpowiednią adnotacją w aktach sprawy – bez zawiadamiania skarżącego.
Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Zespole Szkół nr 1 w Opatowie odbywa się w zgodzie z przepisami:
- Działu VIII KPA,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków,
- przepisów wewnętrznych.
Skarga może dotyczyć w szczególności naruszenia praw w zakresie:
- zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez Zespół Szkół nr1 w Opatowie
- przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw przez Zespół Szkół nr1 w Opatowie ;
- zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez pracowników Zespół Szkół nr1 w Opatowie.
Wniosek może dotyczyć m.in.:
- spraw ulepszenia organizacji i poprawy funkcjonowania Zespołu Szkół nr1 w Opatowie,
- wzmocnienia praworządności,
- zapobiegania nadużyciom,
- lepszego zaspakajania potrzeb ludności
Pismo w sprawie skargi powinno zawierać następujące informacje:
- dane skarżącego (imię, nazwisko, adres),
- dane świadczeniodawcy, którego skarga dotyczy,
- precyzyjny opis zdarzenia,
w przypadku składania skargi w imieniu osoby trzeciej konieczne jest dołączenie pisemnego upoważnienia.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Piotr Cybula |
Odpowiada: | Piotr Cybula |
Wytworzył: | Piotr Cybula |
Data ostatniej zmiany: | 2025-02-20 07:31:29 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1187 |