Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Czarnem
drukuj

Przyjmowanie i załatwianie spraw

    Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Czarnem przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w godzinach urzędowania po wcześniejszym umówieniu się.


Skargi i wnioski można składać:

  • pisemnie na adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Czarnem, ul. Leśna 2, 77-330 Czarne
  • drogą elektroniczną na adres email: zspczarne.sekretariat@wp.pl
  • osobiście w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II
    w Czarnem

Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków odbywa sie zgodnie
z przepisami: 

  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) - Dział VIII,

  • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46).

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione zostaną bez rozpoznania (Dz. U. nr 5, poz. 46, § 8 pkt 1).

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Danuta Purgał
Odpowiada:Danuta Purgał
Wytworzył:Danuta Purgał
Data ostatniej zmiany:2021-03-23 10:51:38

Archiwum

Data Autor
2021-02-09 17:03 zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 125