drukuj
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Czarnem przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w godzinach urzędowania po wcześniejszym umówieniu się.
Skargi i wnioski można składać:
- pisemnie na adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Czarnem, ul. Leśna 2, 77-330 Czarne
- drogą elektroniczną na adres email: zspczarne.sekretariat@wp.pl
- osobiście w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II
w Czarnem
Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków odbywa sie zgodnie
z przepisami:
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013 r., poz. 267) - Dział VIII,
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione zostaną bez rozpoznania (Dz. U. nr 5, poz. 46, § 8 pkt 1).
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Danuta Purgał |
Odpowiada: | Danuta Purgał |
Wytworzył: | Danuta Purgał |
Data ostatniej zmiany: | 2021-03-23 10:51:38 |
Archiwum
Data | Autor | |
2021-02-09 17:03 | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 334 |