Archwium - Ogłoszenia i przetargi

 

http://www.ckis.kalisz.pl


Ogłoszenie nr 356944 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Kalisz: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej Pałac Myśliwski w Antoninie w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 28281485925, ul. ul. Łazienna  6, 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 652 509, e-mail ckis@ckis.kalisz.pl, faks 627 672 318.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.ckis.kalisz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Antonin, ul. Pałacowa 1, 63-421 Prfzygodzice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej Pałac Myśliwski w Antoninie w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:15112100-7, 15110000-2, 15131130-5, 15119300-8, 15200000-0, 15331000-3, 15500000-3, 15555100-4, 15812200-5, 15800000-6, 15810000-9, 15860000-4, 15900000-7, 15961000-2, 15980000-1, 15920000-7, 15910000-0, 03221000-3, 03142500-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 232869.90
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 02/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SIWZ - Pełnomocnictwo - załącznik nr 3 do SIWZ - formularze cenowe ( pakiety)od I do XVI - formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ - projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
   

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
w sytuacjach opisanych w rozdziale 19 SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa drobiu dla DPT w Antoninie
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15112100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16720.34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2    Nazwa: Mięsi i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15110000-2, 15131130-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29054.49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3    Nazwa: Lody.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:sukcesywna dostawa lodów do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15555100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8832.60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4    Nazwa: Dzizyzna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa dziczyzny do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15119300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3449.44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5    Nazwa: Warzywa, owoce świeże
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 03221000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19811.94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 6    Nazwa: ciasto
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesyw3na dostaw3a ciasta do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15812200-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24166.94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 7    Nazwa: Wódki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa wódki do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15910000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6272.20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 8    Nazwa: Piwo,napoje, soki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa piwa, soków, napojów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15961000-2, 15980000-1, 15920000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9095.44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 9    Nazwa: Napoje gazowane i niegazowane.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa napoi gazowanych i niegazowanych do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15980000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7369.50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 10    Nazwa: Artykuy mleczarskie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23228.78
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 11    Nazwa: Ryby przetwirzone.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawy ryb przetworzonych do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15200000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4870.47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 12    Nazwa: Warzywa i ryby mrożone, owoce i warzywa przetwożone.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa ryb mrożonych, owoców i warzyw przetworzonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15110000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18462.42
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 13    Nazwa: Różne artykułyspożywcze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26154.85
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 14    Nazwa: Pieczywo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa pieczywa do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3381.27
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 15    Nazwa: Wino.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa win do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15910000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11549.13
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 16    Nazwa: Kawa, herbata.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa kawy i herbaty do DPT w Antoninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15860000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13198.37
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Z powodu braku aktywności zostaniesz wylogowany za  sekund. Kliknij tu, aby pozostać na stronie..
  Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
 
Centrum Kultury i Sztuki
Zamawiający
Pomiń łącza nawigacji
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że Państwa ogłoszenie przesłane w dniu 2016-12-01 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2016-12-01 (numer ogłoszenia 356944-2016).
Wszelkie uwagi i komentarze w sprawie publikacji ogłoszeń prosimy kierować na biuletynzp@uzp.gov.pl

Urząd Zamówień Publicznych.
 
 
Copyright

 

 

 

 

 

Kalisz. 15.11.2016 r. 

                                            Odpowiedź na zapytania do ogłoszenia o zamówieniu

dot.  "Wykonania usługi ochrony fozycznej osób, mienia i imprez w budynku CKiS w Kaliszu, ul. Łazienna 6"

 

Zapytanie:

1. "Czy jest wymóg bezpośredniego monitorowania do straży pożarnej? Cz zamawiający ma do dzisiaj berzpośrednie połączenie do straży?

Odpowiedź:

Zamawiający ma bezpośrednie łącze alarmu pożaru  do straży pożarnej monitorowane przez firmę zewnętrzną.

2. Czy ssyste, monitoringu wizyjnego ma być podpięty do stacji monitorowania? Czy też pracownik na miejscu to obserwuje.

Monitorowanie obiektów CKiS i terenu za pomocą systemu monitoringgu wizyjnego zainstalowanego w obiekcie zamawiająego?

Odpowiedź:

System monitoringu wizyjnego jest obsługiwany/ obserwowany na miejscu przez pracownika ochrony  ( monitor  - obraz z kamer)

Monitorowanie obiektów CKiS i terenu za pmocą systemu monitoringu wizyjnego zainstalowanego w obiekcie Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

            Kalisz.10.11.2016 r.

 

 

 

 

                                                       Z A W I A D O M I E N I E

 

 

dot. zapytania ofertowego na: dostawę nowego sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego dla CKIS w Kaliszu

 

 

Złożono 4 oferty:

 

1/ Statywy.Com, ul. Beskidzka 22, 62-800 Kalisz , cena brutto: 31 324,00 PLN

2/ Music Partners, ul. Al. Wolności 2, 62-800 Kalisz, cena brutto: 31 164,00 PLN

3/ MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałasa 17, 03-180 Warszawa, cena brutto:  28 413,00 PLN

4/ My Tune Konrad Górski, ul. Hawajska 4/18, 02-776 Warszawa, cena brutto:

31 324,00PLN

 

Wybrano ofertę:

 

3/ MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałasa 17, 03-180 Warszawa, cena brutto:  28 413,00 PLN

 

Kalisz. 9.11.2016 r.

O G Ł O S Z E N I E  O  Z A M Ó W I E N I U

Zamawiający:

Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu

ul. Łazienna 6

62-800 Kalisz

ogłasza nabór ofert na:

„ Wykonywanie usługi ochrony fizycznej osób, mienia i imprez w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6”

Termin wykonywania :

od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.

Kryteria oceny ofert:

cena:

- ochrona w budynku – 90%

- ochrona imprez poza budynkiem i siedzibą – 10%

Termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć pisemnie w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta na wykonywanie usługi ochrony fizycznej” w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, pok. Nr 19 (Sekretariat) do dnia 18.11.2016 r. do godz. 11.00.

 

Postępowanie o zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (art.138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

Szczegółowy zakres usługi.

1.1. usługa stałej (całodobowej), bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Zamawiającego i osób znajdujących się w budynku Zamawiającego oraz terenu i obiektów Zamawiającego : dwupoziomowego parkingu i terenu tzw. kortów na 1 osobowym posterunku w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6 oraz usługa ochrony imprez w budynku CKiS w Kaliszu i imprez organizowanych na terenie przyległym do budynku CKiS jak również imprez organizowanych poza siedzibą,

1.2. usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu i osobom, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń,

1.3. ochrona na 1 osobowym posterunku w budynku ma za zadanie chronić osoby znajdujące się w budynku : pracowników, klientów oraz osoby przebywające w budynku w związku z działalnością publiczną instytucji – organizacją imprez kulturalnych;

stosownie do potrzeb Zamawiający będzie zamawiał dodatkową liczbę pracowników ochrony do ochrony imprez organizowanych w budynku ; w okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje organizację co najmniej 1 lecz nie więcej niż 3 imprezy z dodatkową obsadą nie więcej niż 5 pracowników ochrony do jednej imprezy.

1.4. ochrona na 1 osobowym posterunku ma na celu zapewnienie również bezpośredniej ochrony mienia Zamawiającego; Zamawiający dodatkowo przewiduje zwiększenie liczby pracowników ochrony maksymalnie o 2 dodatkowe osoby do pilnowania mienia ruchomego zlokalizowanego na terenie przyległym do CKiS (w porze nocnej) na czas organizacji imprez na tym terenie , maksymalnie 40 godzin ochrony na 1 dodatkowego pracownika ochrony,

1.5. imprezy organizowane poza siedzibą Zamawiającego i poza budynkiem CKiS oraz na terenie do niego przyległym wymagają dodatkowej ochrony w liczbie pracowników od 2 do 20 w zależności od rodzaju imprezy;

Zamawiający przewiduje zorganizowanie na terenie przyległym do CKiS maksymalnie 3 imprezy w okresie trwania zamówienia, w tym 1 imprezę 3 dniową;

W przypadku imprezy masowej na Wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony imprezy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;

Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia ochrony imprezy masowej z odpowiednimi służbami porządkowymi : straż pożarna, policja i sporządzenia planu ochrony imprezy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ochronie imprez masowych,

1.6. załączanie i wyłączanie systemu alarmowego napadu i włamania, kontakt z grupą monitorującą system i wzywanie w sytuacji zagrożenia grupy interwencyjnej ( Zamawiający posiada umowę na monitoring systemu),

1.7. posiadanie przez wykonawcę usługi ochrony grupy interwencyjnej do interwencji w razie potrzeb,

1.8. monitorowanie centrali p.poż.

1.9. techniczna obsługa centrali telefonicznej,

1.10. obserwacja terenu wokół obiektów wymienionych w pkt. 1.1. łącznie z parkingiem przed gmachem głównym,

1.11. monitorowanie obiektów CKiS i terenu za pomocą systemu monitoringu wizyjnego zainstalowanego w obiekcie Zamawiającego,

1.12. informowanie zainteresowanych osób o aktualnych wydarzeniach artystycznych, repertuarze kina,

1.13. utrzymanie czystości przed budynkiem w dni wolne od pracy , niedziele i święta

( zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, odśnieżanie w okresie zimowym); niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający.

Pracownicy ochrony winni być zatrudnieni przez Wykonawcę na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.

Osoba nadzorująca prace pracowników ochrony winna posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia.

 

Szczegółowy zakres obowiązków ochrony .

 

IZasady pełnienia służby

 

 

a z ramienia Zamawiającego Dyrektor, Zastępca Dyrektora , Kierownik Działu

Administracji,

 

II Obsada służby oraz czas jej pełnienia

 

 

III Zakres Ochrony

 

Ochrona obiektu składa się z jednego posterunku od poniedziałku do

niedzieli w godzinach 7:00 do 7:00

Lokalizacja posterunku – portiernia/ kasa biletowa w budynku

Przyjęcie / zdanie służby przez pracowników ochrony na obiekcie odbywa się przez dokonanie wpisu w książce służb.

Pracownik powinien mieć zapewnioną łączność z dyżurnym wykonawcy ( służbowy telefon do osoby odpowiedzialnej za ochronę ze strony Wykonawcy ).

Pracownicy pełnią służbę w odpowiednim jednolitym umundurowaniu z widocznym oznakowaniem oraz identyfikatorem osobistym.

 

Pracownik ochrony wykonuje polecenia i stosuje się do wskazań:

 

 

 

IVPodstawowe obowiązki pracownika ochrony

 

 

 

4) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń pracownikom Zamawiającego oraz potwierdzania odpowiednim wpisem do ewidencji wydania-przyjęcia kluczy,

 

 

 

 

 

 

 

 

13 dokonywanie )obchód obiektów i terenu wokół obiektów z co najmniej

dwugodzinną częstotliwością za wyjątkiem godzin nocnych po włączeniu systemu

napadu i włamania,

 

w obiekcie stosownie do potrzeb.

 

awarii urządzeń technicznych lub zagrożenia takiego jak: awarie wodociągowe, kanalizacyjne, pożar,

 

 

swojego zmiennika oraz przełożonego o wszystkich spostrzeżeniach podczas objęcia,

pełnienia i przekazywania służby.

V. Pracownikom ochrony zabrania się:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Do oferty należy dołączyć:

1/ aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1977r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005r., nr 145, poz. 1221 ze zm.) ważną w okresie realizacji zamówienia (kserokopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”)

O wyborze oferty poinformujemy e-mailem. Zastrzega się możliwość nie wybrania żadnej z ofert.

Umowa na świadczenie usługi zostanie podpisana na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

Do podpisania umowy będziemy żądać:

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej,

- aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z zakresem niniejszego zamówienia.

 

 

 

Załączniki:

1/ formularz oferty

2/ wzór umowy

 

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

(pieczęć adresowa firmy wykonawcy)

NIP ………………………………….

REGON …………………………….

Centrum Kultury i Sztuki

ul. Łazienna 6

62-800 Kalisz

 

1. My niżej podpisani, działając w imieniu i na rzecz:

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

(pełna nazwa (firma) i dokładny adres wykonawcy; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie – podać pełne nazwy (firmy) i dokładne adresy wszystkich członków podmiotów występujących wspólnie – z zaznaczeniem lidera)

w odpowiedzi na ogłoszenie na wykonywanie usługi fizycznej ochrony osób , mienia i imprez w Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu składając niniejszą ofertę, oświadczamy, że:

1. Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę:

1.1. cena jednostkowa za ochronę osób, mienia i imprez w budynku CKiS w Kaliszu, ul. Łazienna 6, w tym dodatkowa ochrona zamawiana oddzielnie do wybranych imprez w budynku CKiS) w wysokości: …………… zł/ godz/ 1 pracownika ochrony (netto), podatek VAT ………..%

brutto ………………… zł/godz. , słownie: ……………………………………… zł/godz.

1.2. cena jednostkowa za dodatkową ochronę zamawianą oddzielnie przez Zamawiającego do imprez poza budynkiem CKiS ( w tym teren przyległy do CKiS) ………………. zł/godz./ 1 pracownika ochrony (netto ), podatek VAT ……………. %

brutto …………………… zł/godz., słownie: ………………………………….. zł/godz.

2. Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.

3. Oferujemy termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.

4. Integralną częścią oferty są załączone w kolejności dokumenty:

4.1. ……………………………………………………….

4.2. ………………………………………………………..

4.3. ………………………………………………………..

4.4. …………………………………………………………

5. Zamówienie wykonamy sami/ z udziałem podwykonawcy* …………………………………………………………………………………………………..

( wpisać nazwę i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub nie dotyczy)

* niepotrzebne skreślić

6. Wszelką korespondencję w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na poniższy

adres:............................................................................................................................................

nr telefonu i nr faksu: ...................................................................................................................

e-mail: ..........................................................................................................................................

miejsce i data ...............................................................................................................................

(podpis osoby lub osób figurujących w rejestrach uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub we właściwym pełnomocnictwie).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UMOWA ( wzór)

o świadczenie usług ochrony mienia

(Umowa Główna)

w dniu ……………………… w Kaliszu, pomiędzy Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, z siedzibą przy ul. Łaziennej 6, wpisanym do rejestru instytucji kultury Samorządu Województwa Wielkopolskiego, pod nr RIK – 9, posiadającym Nr NIP 618-004-43-14 REGON 000282814 reprezentowanym przez:

……………………………. – …………………………………………..

zwanym dalej Zamawiającym

 

a

……………………………………………………………………………………………

,reprezentowaną przez:

………………………………….. – ……………………………………

zwanym w treści umowy Wykonawcą

 

została zawarta umowa z wyłączeniem reżimu stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( art. 138 o ustawy – Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) o następującej treści:

 

§ 1

Przedmiotem umowy jest;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 2

1. Wykonawca zobowiązuje się realizować zadanie ochrony wymienione w § 1 pkt. a – g poprzez obsadzenie posterunku w systemie całodobowym w wymiarze jednoosobowym.

2. Przez wykonanie zamówienia, o którym mowa w § 1 pkt. h) w przypadku imprez masowych, rozumie się wykonanie planów ochrony imprezy według ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych oraz fizyczne zabezpieczenie imprez przez pracowników ochrony według ilościowego i godzinowego wykazu pracowników ochrony w ilości i czasie niezbędnym dla danej imprezy. Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę o terminie, miejscu imprezy i jej zakresie drogą elektroniczną z dwutygodniowym wyprzedzeniem.

W przypadku imprez pozostałych w budynku CKiS i poza rozumie się fizyczne zabezpieczenie imprez w terminach , godzinach i ilości pracowników ochrony wskazanych przez Zamawiającego.

3. Wykonawca zobowiązuje się realizować zadanie ochronne wymienione w § 1 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1997 r. o ochronie osób i mienia, zwanej dalej ustawą oraz zgodnie z zasadami ustalonymi z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.

 

§ 3

Wykonawca zobowiązuje się, do:

a) kierowania do pracy wyłącznie pracowników ochrony po zasięgnięciu pozytywnej opinii w Krajowym Rejestrze Karnym,

b) pracownicy ochrony wykonujący przedmiot umowy będą z nim w stałym stosunku cywilnoprawnym, zawartym na okres nie krótszym niż 6 miesięcy, posiadający co najmniej wykształcenie średnie, podstawową znajomość obsługi komputera, zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania pracy w ochronie, poświadczoną aktualnym zaświadczeniem lekarskim,

c) przeszkolenia pracowników ochrony przed przystąpieniem do pracy, w tym również w zakresie przepisów BHP, p. poż. oraz innych, mających wpływ na stanowisku pracy, a także systemów alarmowych i ratowniczych,

d) bezwarunkowego przestrzegania regulaminów i zarządzeń Zamawiającego w zakresie wykonania umowy,

e) przekazywania Zamawiającemu na cztery dni przed pierwszym dniem każdego miesiąca imiennej listy pracowników wykonujących ochronę w następnym miesiącu,

f ) zapewnienia pracownikom ochrony jednakowego umundurowania z widocznym oznakowaniem oraz identyfikatorem osobistym,

g)wyposażenia pracowników ochrony w telefon komórkowy, którego numer zostanie przekazany Zamawiającemu oraz inne urządzania, niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. Koszt telefonu, jego użytkowania oraz innych urządzeń pokrywa Wykonawca.

 

§ 4

 

1.Strony ustalają, iż;

a) zabronione jest zatrudnianie byłych i obecnych pracowników Zamawiającego,

b) zabronione jest utrzymywanie kontaktów pozasłużbowych pracownikom ochrony z pracownikami Zamawiającego,

c) pracownicy ochrony nie mają prawa do przyjmowania osób postronnych oraz

oglądania telewizji na terenie obiektu Zamawiającego,

2. W przypadku niestawienia się do pracy pracownika ochrony lub stawienie się do pracy w stanie uniemożliwiającym mu wykonanie obowiązków ochrony, Wykonawca po telefonicznej informacji Zamawiającego zapewni w czasie jednej godziny, licząc od powzięcia informacji, rezerwowego pracownika lub w inny sposób należycie zabezpieczy obiekt.

3. Wykonawca zobowiązuje się do;

 

 

 

 

§ 5

 

W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do;

 

 

 

 

Zamawiającego oraz potwierdzania odpowiednim wpisem do ewidencji

wydania- przyjęcia kluczy,

 

 

 

 

 

 

 

 

13)obchodu budynku i terenu wokół z co najmniej dwu godzinną

częstotliwością za wyjątkiem godzin nocnych po włączeniu systemu

napadu i włamania,

14)zapalania i wyłączania świateł nocnych na budynku Zamawiającego oraz

w obiekcie stosownie do potrzeb,

15) powiadamiania odpowiednich służb i osób Zamawiającego w przypadku

wystąpienia awarii urządzeń technicznych lub zagrożenia takiego jak: awarie

wodociągowe, kanalizacyjne, pożar,

16) nie opuszczania miejsca pracy do czasu podjęcia pracy przez następną

zmianę,

 

informowania swojego zmiennika oraz przełożonego o wszystkich

spostrzeżeniach podczas objęcia, pełnienia i przekazywania służby.

 

 

§ 6

Pracownikom ochrony zabrania się:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 7

 

1.Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę nadzoru ,która będzie reprezentowała Wykonawcę w kontaktach roboczych z Zamawiającym i nadzorowała pracę pracowników ochrony.

2.W przypadku zmian kadrowych osoba nadzoru poinformuje o tym fakcie Kierownika Działu Administracji Zamawiającego oraz przygotuje pracownika ochrony do pracy.

3.Osoba nadzoru winna się legitymować licencją pracownika ochrony II stopnia.

 

§ 8

 

1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną wobec Zamawiającego za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego z winy, bądź niedbalstwa Wykonawcy, bądź osoby działającej w jego imieniu i zobowiązuje się posiadać przez cały okres trwania niniejszej umowy ważne ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z aneksami. Dokument ubezpieczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.

2. W razie stwierdzenia włamania do obiektu lub powstania szkody w mieniu Zamawiającego, obowiązuje następujący tryb postępowania:

a) strony wzajemnie się powiadamiają natychmiast po ujawnieniu takiego zdarzenia, a Wykonawca zawiadamia właściwą miejscową jednostkę Policji,

b) pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zabezpieczenia miejsca zdarzenia do czasu przybycia Policji,

c) pracownicy Wykonawcy powinni spisać dane osób, które były świadkami zdarzenia.

 

§ 9

 

1. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności materialnej za powstałe szkody w ochranianym mieniu w przypadku, gdy:

a) spowodowane zostały w miejscu, do którego pracownik ochrony nie miał dostępu,

b) sposób dokonania kradzieży lub wyrządzenia innej szkody wskazuje na to, że przestępstwa dokonały osoby uprawnione do wejścia i przebywania na ochranianym terenie,

c) szkody wyrządzone zostały przestępczym działaniem osoby zatrzymanej na miejscu przestępstwa bądź ujęte w bezpośrednim pościgu,

d) szkoda powstała wskutek niedopełnienia przez Zamawiającego obowiązku właściwego zabezpieczenia ochranianego obiektu przed kradzieżą lub pożarem. Za właściwe zabezpieczenie uważa się zabezpieczenie przez odpowiednie drzwi, zamki itp.,

2. Odpowiedzialność Wykonawcy za ochronę w obiekcie rozpoczyna się od daty i godziny ustalonej w protokole odbioru obiektu stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.

 

§ 10

 

1.Zamawiający ma prawo do przeprowadzania przez upoważnionych pracowników (Dyrektora, Zastępcę Dyrektora, Kierownika Działu Administracji) pracowników Wykonawcy z wykonywania czynności ochronnych wynikających z niniejszej umowy, w tym jakości wykonywania usług.

2. W razie dwukrotnego stwierdzenia w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego nienależytego wykonywania niniejszej umowy bądź Umowy o udostępnieniu systemu monitoringu wizyjnego oraz zachowaniu poufności i powierzenia przetwarzania danych osobowych, Zamawiający ma prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy za ostatni miesiąc świadczenia usługi. Kara zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy.

3. W razie pięciokrotnego obciążenia Wykonawcy karą umowną, Zamawiającemu przysługuje prawo natychmiastowego rozwiązania umowy.

4. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego; Dyrektor CKiS, Zastępca Dyrektora, Kierownik Działu Administracji oraz osoba odpowiedzialna za realizacje imprezy mogą wydawać dyspozycje pracownikom ochrony. Wydane dyspozycje muszą być zgodne z umową, przepisami prawa oraz nie mogą wpływać ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu.

 

§ 11

 

1.W okresie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy.

2.Osoby zatrudnione przez Wykonawcę zobowiązane są do podpisania Zamawiającemu oświadczeń o zachowaniu tajemnicy informacji uzyskanych w związku z realizacją umowy.

3. Szczegółowe postanowienia w zakresie zachowania tajemnicy informacji określa Umowa o udostępnieniu systemu monitoringu wizyjnego oraz zachowaniu poufności i powierzenia przetwarzania danych osobowych.

§ 12

1. Wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot umowy wg cen jednostkowych wynosi:

- za ochronę fizyczną osób, mienia i imprez w obiekcie Zamawiającego ( w tym dodatkowa ochrona zamawiana oddzielnie do wybranych imprez):

……………….. zł/godz./1pracownika ochrony (brutto) , słownie: ………………………… /godz./

1 pracownika ochrony.

- za dodatkową ochronę zamawianą oddzielnie przez Zamawiającego do imprez poza obiektem Zamawiającego ( w tym teren przyległy do siedziby Zamawiającego) ……………… zł/godz./ 1 pracownika ochrony (brutto), słownie: ……………………. /godz./ 1 pracownika ochrony.

2. Cena jednostkowa brutto obejmuje: koszt wykonanej usługi ochrony oraz VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3. Cena jednostkowa wykonania usługi obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie może ulec zmianie.

§ 13

1.Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie wykonane czynności objęte przedmiotem umowy w terminie 21 dni od daty otrzymania faktur VAT . Fakturowanie odbywać się będzie w okresach miesięcznych, po wykonaniu usługi z tym, że za usługę ochrony imprez faktury będą wystawiane w terminie 7 dni od wykonania usługi.

 

2. Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy potwierdzone na fakturze.

3. Za datę dokonania zapłaty wynagrodzenia rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

4. W przypadku opóźnienia zapłaty Wykonawca ma prawo do naliczania odsetek w wysokości ustawowej.

 

§ 14

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 15

Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10% wartości umownej brutto w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji opisanej w §17.

 

§ 16

Wykonawca nie ma prawa przelać na osoby trzecie jakichkolwiek uprawnień i obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

 

§ 17

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu już wykonanej części umowy.

 

§ 18

1.Umowa zostaje zawarta na czas określony; od dnia …………………………..

do ………………………………………. .

2.W sprawach nie uregulowanych w umowie będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. ustawy o ochronie osób i mienia oraz ustawy z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych.

 

§ 19

Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy lub powstające w związku z nią strony zobowiązują się rozstrzygać na drodze bezpośrednich mediacji, a w przypadku braku możliwości osiągnięcia porozumienia przekazać je do rozstrzygnięcia przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 20

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

Wykonawca Zamawiający

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UMOWA

 

O UDOSTĘPNIENIU SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO

ORAZ ZACHOWANIU POUFNOŚCI I POWIERZENIA

PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

 

W dniu……….. w Kaliszu, pomiędzy Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, z siedzibą

przy ul. Łaziennej 6, wpisanym do rejestru instytucji kultury Samorządu Województwa Wielkopolskiego, pod nr RIK – 9, reprezentowanym przez:

………………………….. – …………………………………..

zwanym dalej Zamawiającym

 

a

………………………………………………………………………………………………………………., reprezentowanym przez:

…………………………– …………………………………..

zwanym w treści umowy Wykonawcą

została zawarta umowa o treści :

.

§ 1

 

    1. Zamawiający oświadcza, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy
      z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm., zwana dalej „Ustawą”) w stosunku do danych, które powierza Wykonawcy do przetwarzania w trybie przewidzianym art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych oraz w pełni realizuje odpowiedni
      ąochronę danych osobowych zgodnie z dyspozycją art. 36-39 Ustawy.

 

 

 

 

 

§ 2

 

 

 

 

 

 

a Wykonawca zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnego z prawem, w szczególności
z ustawą oraz Umową.

 

§ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 4

Wykonawca i osoby wykonujące usługę ochrony w jego imieniu zobowiązują się do:

 

 

§ 5

Wykonawca w razie uzyskania informacji, że nastąpiło ujawnienie Informacji poprzez próbę naruszenia lub naruszenie postanowień niniejszej umowy, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie oraz do podjęcia wszelkich pozostających w granicach możliwości działań oraz pełnej współpracy z Zamawiającym na rzecz ograniczenia i usunięcia skutków tego faktu.

§ 6

 

 

 

§ 7

Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas obowiązania Umowy Głównej i ulega automatycznie rozwiązaniu w dacie rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy Głównej.

§ 8

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowania przepisy Ustawy oraz Kodeksu cywilnego.

 

§ 9

 

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

 

 

 

 

Załączniki do umowy:

1/ oświadczenie o zobowiązaniu się do zachowania poufności informacji

i ochrony danych osobowych,

2/ upoważnienie do przetwarzania danych osobowych,

 

 

 

 

 

Wykonawca Zamawiający

 

Załącznik do umowy ………………., dnia …………………… r.

OŚWIADCZENIE
O ZOBOWIĄZANIU SIĘ DO ZACHOWANIA POUFNOŚCI INFORMACJI

I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

 

Ja, niżej podpisana(y) ………………………………………………………………………… zamieszkała(y)
w ……………………………..….…. przy ul. …………………………….…………………………………..., legitymująca(y) się dowodem osobistym o numerze …………………… ,w związku z wykonywaniem przez ……………………………………………………………………………… zwaną dalej Wykonawcą zobowiązań na rzecz Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu z tytułu umowy z dnia ………………….……….. zwanej dalej Umową Główną niniejszym uczestnicząc w imieniu Wykonawcy w realizacji Umowy Głównej:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i zobowiązuję się do ich przestrzegania.

 

…………………………………..………….
(podpis osoby składającej oświadczenie)

……………….. dnia …………………….

Załącznik do umowy U P O W A Ż N I E N I E

do przetwarzania danych osobowych

Nr ……/……..

Na podstawie art. 37 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 – tekst jednolity ze zm.), a także na podstawie niniejszego dokumentu wobec zawarcia przez Wykonawcę z CKiS w Kaliszu w dniu 09.10.2012 r. umowy o udostępnieniu aplikacji monitoringu wizyjnego oraz zachowaniu poufności i powierzenia przetwarzania danych osobowych zwana dalej w treści „Umową” w tym w związku z funkcjonowaniem systemu VIOSTOR,

u p o w a ż n i a m

Panią / Pana …………………..….…………………………………………...………………………

do przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji czynności wynikających z zawartej umowy w następujących zbiorach:

dane ze zbioru danych o nazwie MW – QNAP Viostor VS2012 NVR Pro,

dane ze zbiorów danych o nazwach: Zatrudnienie – Administracja, Kontakty służbowe,

metodą klasyczną ( papierową); w obszarze danych osobowych przetwarzanych w dokumentach: „Wykaz osób upoważnionych do pobrania kluczy od pomieszczeń”, „Ewidencja pobrania i zdania kluczy od pomieszczeń”, „Notatki służbowe ochrony”, „Wykaz kontaktów służbowych”,

w zakresie: wprowadzania danych, udostępniania, przechowywania.

oraz do korzystania z systemu informatycznego - „systemu Viostor"

ustalony identyfikator w systemie: ……………………………………………..

w zakresie: prawo do przeglądania danych na ekranie monitora - monitoring, odtwarzanie (kod P),

…………………………………………………………………………………………...………..………..

(zbierania, utrwalania, opracowywania, wprowadzania, przechowywania, zmieniania,

usuwania, udostępniania, podglądu)

Osoba upoważniona do korzystania z „systemu Viostor” zobowiązuje się do korzystania
z dostarczonej aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem i w zakresie określonym w Umowie oraz zobowiązuje się do zachowania wszelkich środków ostrożności, zapewniających bezpieczne użytkowanie systemu.

Osoba wskazana do użytkowania „systemu Viostor” przyjmuje do wiadomości i oświadcza, że zapoznała się z instrukcją korzystania z systemu, Procedurami i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

Niniejszy dokument stanowi jednocześnie zgodę na nadanie identyfikatora i utworzenia konta
w „systemie Viostor” dla użytkownika wskazanego powyżej przez pracownika zajmującego się obsługą informatyczną w CKiS w Kaliszu.

Niniejsze upoważnienie:

    1. zostało wydane na czas oznaczony wykonywania czynności umownych

 

…………………………………………….……………………….………

( na czas oznaczony do dnia / na czas nieoznaczony )

 

 

Zgodnie z art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2002 r., Nr 101, poz. 926 – tekst jednolity z późn. zm.) osoby, które zostały dopuszczone do przetwarzania danych są obowiązane zachować w tajemnicy przetwarzane dane osobowe oraz sposoby ich zabezpieczenia.

 

……………………………………………….

(podpis osoby reprezentującej Wykonawcę, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych lub osoby upoważnionej)

Przyjmuję do wiadomości i przestrzegania, zobowiązuję się do zachowania w tajemnicy przetwarzane dane osobowe
oraz sposoby ich zabezpieczenia.

 

………………………………………………

(data i podpis osoby upoważnionej do przetwarzania danych osob

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            

 

 

 

                                                                                              Kalisz. 3.11.2016 r.

 

 

 

 

 

 

 

     ZAPYTANIE OFERTOWE/ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

 

 

 

   Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na dostawę nowego sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego spełniającego poniższe parametry:

 

1/ cyfrowy mikser, montowany w racku, 32 kanały wejściowe, 16 wyjść XLR, WI-FI, LAN, FireWire 800 -  szt. 1,

 

2/  aktywna kolumna 15 cali, moc 1200 W, pasmo przenoszenia 40 Hz – 20 kHz, SPL 124 dB, waga max 21,5 kg – szt. 2,

 

3/ aktywny subwoofer 18 cali, moc 1200 W, pasmo przenoszenia 30Hz-150Hz, SPL 129 dB,waga max 38,5 kg – szt. 2,

 

3/ belka LED RGB 1 m, 6 trybów DMX, kąt świecenia 40 stopni, pobór mocy max 43 W – szt. 4,

 

4/ belka LED RGBA 1 m, do zastosowań na zewnątrz, kąt świecenia 25 stopni, 7 trybów DMX, pobór mocy max 75 W - szt.2

 

Termin dostawy sprzętu do 23 listopada 2016 r.

 

Oferta winna zawierać:

 

1/ nazwę, adres/ siedzibę firmy wykonawcy, kontakt tel. i e-mail, datę oferty,

 

2/ nazwę i adres zamawiającego,

 

3/ nazwę i typ sprzętu, producenta, parametry techniczne,

 

4/ cenę jednostkową oferowanego sprzętu w PLN brutto, ilość, wartość brutto, wartość ogółem brutto, całego zamówienia ( cena winna zawierać koszt dostawy do siedziby CKiS w Kaliszu, ul. Łazienna 6),

 

5/ termin dostawy do siedziby zamawiającego,

 

6/ termin gwarancji,

 

7/ termin płatności ( min. 7 dni).

 

Ofertę należy złożyć do dnia 9 listopada 2016 r. e-mailem na adres: administracja@ckis.kalisz.pl lub pisemnie w sekretariacie CKiS w Kaliszu, pok. Nr 19.

 

O wyborze oferty zawiadomimy zamieszczając ogłoszenie na stronie internetowej:  www.ckis.kalisz.pl oraz e-mailem wykonawcę , którego ofertę wybrano.

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

                                                                                       

 

                                                                                             

                                                                                                                                                                               

 

 

 

                                                                       

 

-

 

 

 

 

                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

 

 

 

 







                                                                                                                                            

 

 

 

        

 

 

 

 

                                                              

 

 

Pliki

Osoby odpowiedzialne

Autor:Maria Tylczyńska
Odpowiada:Maria Tylczyńska
Wytworzył:Dariusz Grodziński
Data ostatniej zmiany:2016-12-01 17:14:10

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 38423