PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2017
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu na postawie art. 13 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 20115 r. poz. 2164 z późn.zm.) przedstawia plan zamówień jakie przewiduje przeprowadzić w 2017 r.
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia ( roboty budowlane, dostawy, usługi) |
Przewidywany tryb lub inna procedura udzielenia zamówienia |
Orientacyjna wartość zamówienia w zł. |
Przewidywany termin wszczęcia postepowania w ujęciu kwartalnym |
1. |
zakup miksera cyfrowego do
obsługi imprez, zakup i montaż
nagłośnienia, zakup radiowego stołu mikserskiego |
dostawy
dostawy
dostawy |
przetarg nieograniczony
przetarg nieograniczony
przetarg nieograniczony |
65 000,00
76 000,00
50 000,00 |
II
II
II
|
2.
|
zakup i montaż projektora cyfrowego do sali studio,
zakup ekranu kinowego,
zakup procesora do kina cyfrowego |
dostawy
dostawy
dostawy |
przetarg nieograniczony
przetarg nieograniczony
przetarg nieograniczony |
140 000,00
14 000,00
20 000,00 |
II
II
II
|
3. |
wykonywanie ochrony fizycznej osób, mienia i imprez w CKIS w Kaliszu |
usługi |
art. 138 o |
140 000,00 |
IV |
4. |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pracy Twórczej w Antoninie |
Dostawy |
przetarg nieograniczony |
250 000,00 |
III |
Kalisz.dn. 25.01.2017r.
Dyrektor
Dariusz Grodzinski
Ogłoszenie nr 500003188-N-2017 z dnia 11-07-2017 r.
Kalisz. 10.07.2017 r.
Kalisz. 11.07.2017 r.
SPROSTOWANIE – MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa konsolety emisyjnej dla Radia Centrum, sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na potrzeby Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)Zamawiający dokonuje sprostowania – modyfikacji treści siwz w następujący sposób:
Załącznik nr 3 do siwz – Formularz cenowy oferty , zadanie nr 2 - sprzęt nagłaśniający
Jest:
- jednostka 48 wejść, 16 wyjść szt. 2: cena jednostkowa netto w PLN ( bez podatku VAT) …………………….. zł , słownie PLN: …………………………………………………, plus podatek VAT w wysokości: ………. %, tj. …………….. zł ( słownie PLN: ……………………….) tj. cena brutto PLN ( Łącznie z podatkiem VAT): ……………………………… zł ( słownie PLN: ……………………………..) .Łączna cena brutto PLN za 2 szt. ……………………………………, ( słownie PLN …………………………….)
Winno być:
- jednostka 48 wejść, 16 wyjść szt. 1: cena jednostkowa netto w PLN ( bez podatku VAT) …………………….. zł , słownie PLN: …………………………………………………, plus podatek VAT w wysokości: ………. %, tj. …………….. zł ( słownie PLN: ……………………….) tj. cena brutto PLN ( Łącznie z podatkiem VAT): ……………………………… zł ( słownie PLN: ……………………………..)
W związku z modyfikacją Zamawiający informuje, że przedłuża czas na składnie ofert do dnia 19.07.2017 r. godz. 10:00 w celu umożliwienia zmian w ofertach.
W przypadku ofert złożonych Zamawiającemu przed datą modyfikacji siwz, Wykonawca może zmienić
ofertę i złożyć do Zamawiającego , koperta oznakowana:
Zamówienie Publiczne
Centrum kultury i sztyki w kaliszu
Dostawa konolety emisyjnej dla Radia centrum oraz dostawa sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na potrzeby centrum kultury i sztuki w kaliszu.
/ zmiana/
- nie otwierać przed dniem 19.07.2017 roku, do godz. 10:30”.
Zamawiający informuje, że ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w biuletynie zamówień publicznych oraz na stronie internetowej www.ckis.kalisz.pl
ZAPYTANIE I WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa konsolety emisyjnej dla Radia Centrum, sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na potrzeby Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
W dniu 10.07.2017 r. wpłynął do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienia dot. treści siwz.
Pytanie 1
Czy Zamawiający zaakceptuje zastosowanie urządzenia określonego w siwz jako „Cyfrowa konsoleta foniczna – szt. 1, które będzie posiadało następujące parametry techniczne:
- Konsoleta umożliwiająca stworzenie cyfrowej sieci audio o co najmniej 156 wejściach
i 156 wyjściach
- Interfejs Użytkownika (powierzchnia kontrolna) – posiadający co najmniej 6 wejść i 6 wyjść analogowych (złącza XLR F i M).
- Powierzchnia kontrolna posiada nie mniej niż 24 tłumików kanałów
wejściowych.
- Powierzchnia kontrolna posiada en kodery czułe na dotyk oraz co najmniej 1
ekran typu LCD o przekątnej nie mniejszej niż 12”
- Maksymalny poziom wejściowy (wejście mikrofonowo- liniowe) nie mniejszy niż:
+21dBu
- Przetworniki A/D 24bit/96kHz, z co najmniej 126 krotnym
nadpróbkowaniem
- System konsolety posiada co najmniej 40 wyjść analogowych (złącza XLRM)
- Maksymalny poziom wyjściowy nie mniejszy niż: +22dBu-Przetworniki D/A: 24bit/96kHz, z co najmniej 126 krotnym nadpróbkowaniem
- konsoleta posiada 1 cyfrowe, stereofoniczne wejście i 1stereofoniczne wyjście w formacie AES/EBU
- DSP konsolety musi umożliwiać równoczesne miksowanie co najmniej 64
niezależnych kanałów audio
- DSP konsoleta umożliwia równoczesne użycie co najmniej 27 szyn miksujących.
- DSP konsoleta umożliwia równoczesne użycie co najmniej 2 szyn odsłuchowych
(SOLO)
- DSP i oprogramowanie konsolety automatycznie wyrównuje latencję
pomiędzy wszystkimi wejściami i wyjściami niezależnie od ich lokalizacji w cyfrowej
sieci audio.
- Konsoleta posiada nie mniej niż 8 grup typu VCA, które umożliwiają kontrolę
poziomów zarówno w kanałach wejściowych jak i wyjściowych za pomocą
pojedynczego kontrolera (suwaka)
- Konsoleta posiada możliwość wykorzystania co najmniej 28 korektorów graficznych wyposażonych w : 31 pasm częstotliwościowych, 4 point EQ
- Konsoleta musi posiadać co najmniej 6 grup wyciszających typu (MUTE)
- Konsoleta posiada nie mniej niż 48 kompresorów na kanałach wejściowych
- Konsoleta posiada nie mniej niż 48 bramek szumów na kanałach wejściowych
- Konsoleta posiada nie mniej niż 48 korektorów parametrycznych na kanałach
wejściowych
- Konsoleta posiada możliwość użycia nie mniej niż 6 wirtualnych
procesorów sygnałowych
- Konsoleta posiada możliwość synchronizacji z urządzeniami zewnętrznymi za
Pomocą sygnałów: MIDI over IP(wejście i wyjście), WordClock (wejście i
wyjście), oraz AES/EBU (AES3) (wejście i wyjście)
Odpowiedź:
TAK
Pytanie 2
Czy Zamawiający zaakceptuje zastosowanie urządzenia określonego w SIWZ jako „Cyfrowa konsoleta foniczna –szt. 1”, które będzie posiadało inną ilość złączy wejść i wyjść analogowych interfejsu użytkownika niż opisane w SIWZ z dodatkowym panelem posiadającym złącza wejść i wyjść zgodne ze specyfikacją SIWZ.
Odpowiedź :
TAK
Pytanie 3
Czy Zamawiający zaakceptuje zastosowanie urządzenia określone w SIWZ jako „Cyfrowa konsoleta foniczna – szt. 1”, które będzie posiadało inną ilość cyfrowych, stereofonicznych wejść i stereofoniczne wyjścia w formacie AES/EBU niż opisane w SIWZ z dodatkowym panelem posiadającym złącza wejść i wyjść zgodne ze specyfikacją SIWZ.
Odpowiedź:
TAK
Pytanie 4
Czy Zamawiający zaakceptuje zastosowanie urządzenia określonego w SIWZ jako „Jednostka 48 wejśc, 16 wyjść – szt. 1”, które będzie posiadało następujące parametry techniczne:
- Nie mniej niż 48 wejść mikrofonowo- liniowych na złączach XLR
- Nie mniej niż 16 wyjść mikrofonowo- liniowych na złączach XLR
- Częstotliwość próbkowania nie mniejsza niż 96 kHz
- Rozdzielczość nie mniejsza niż 24 bit
- Latencja nie większa niż 2ms od wejścia do wyjścia
- Zakres dynamiki nie mniejszy niż 105 dB
- Maksymalny poziom wyjść analogowych nie mniejszy niż +21 dBU
- Maksymalny poziom wejść analogowych nie mniejszy niż +24 dBU
- Wzmocnienie wejść analogowych w zakresie od +5 do +60 dB
- Zniekształcenia nie większe niż 0,05% (gain 0dB, 1 kHz)
- Brak Wejście/wyjście w standardzie MIDI
- Moduł wyposażony w przycisk wyciszenia wszystkich wyjść
- Moduł wyposażony w redundantny zasilacz
- Obudowa rack 19”
Wysokość 8U
Odpowiedź:
TAK
Kalisz. 7.07.2017 r.
ZAPYTANIE I WYJAŚNIENIA TRESCI SIWZ
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa konsolety emisyjnej dla Radia Centrum, sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na potrzeby Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu”.
W dniu 07.07.2017 r. wpłynął do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienia dot. treści siwz.
Pytanie 1.
Czy Zamawiający zaakceptuje zastosowanie urządzeń określonych w siwz jako „Tab.3. Kolumny monitorowe – szt. 6”, które będą posiadały następujące parametry techniczne:
Moc – 250W (RMS)/1600 W (PEAK)
SPL – min. 98 db
Pasmo – 55 Hz – 20 kHz
Złącza – Neutrik 2 szt.
Układ głośników – dwudrożny z głośnikiem coaxialnym
Masa 23 kg
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 2.
Czy zamawiający zaakceptuje zastosowanie urządzenia określonego w siwa jako „Tab.4. Wzmacniacz mocy – szt. 1”, który będzie posiadał następujące parametry techniczne:
Wzmacniacz, Końcówka – 4 – kanałowa
Moc – 4 x 1600 W/4Ὠ, 4x 800 W/ 8Ὠ
Wejścia – 4 x Phoenix Euroblock
Wyjścia - 4 x Phoenix Euroblock
WEskaźnik wysterowania LED – tak
Pełne zabezpieczenie – tak
Wysokość 2 U
Waga – do 12 kg
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 3.
Czy Zamawiający zaakceptuje zastosowanie urządzenia określonego w SIWZ jako „Tab. 4 . Wzmacniacz mocy – szt. 1 „, który będzie posiadał inne złącza wejść i wyjść równoważne do opisanych przez zamawiającego razem z dodatkowym panelem posiadającym złącza wejść i wyjść zgodne ze specyfikacją siwz.
Odpowiedź:
Tak.
Ogłoszenie nr 544421-N-2017 z dnia 2017-07-04 r.
Centrum Kultury i Sztuki: Dostawa konsolety emisyjnej dla Radia Centrum, sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na potrzeby Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 28281485925, ul. ul. Łazienna 6 , 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 652 509, , e-mail ckis@ckis.kalisz.pl, , faks 627 672 318.
Adres strony internetowej (URL): http:// www.ckis.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorzadowa instytuja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ckis.kalisz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak, inny sposób: oferta powinna być sporzadzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Centrum Kultury i Sztuki w Kalisz, uul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa konsolety emisyjnej dla Radia Centrum, sprzętu nagłaśniajacego i oświetleniowego na potrzeby Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa konsoli emisyjnej dla Radia Centrum, sprzętu nagłaśniającego oraz sprzętu oświetleniowego dla potrzeb Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu. Zamówienie składa się z 3 części (zadań): 1. Zakup konsoli emisyjnej dla Radia Centrum - szt. 1 2. Zakup sprzętu nagłaśniającego: cyfrowa konsoleta foniczna - szt. 1, stage box - szt. 1, pro snake cat 5e - szt. 1, wzmacniacz mocy - szt. 1, monitory sceniczne - szt. 6, di box - szt. 4, mikrofony bezprzewodowe - szt. 2, 3. Zakup sprzętu oświetleniowego: naświetlacz LED BAR - szt. 8, naświetlacz led typ blinder/strobo - szt. 2 , led par - szt. 18, głowy typ led/wossh - szt. 10, głowy typu spot/beam/led - szt. 6, wytwornica dymu hazer + fan - szt. 1, rampa oświetleniowa - zest. 1, wzmacniacz sygnału dmx - szt. 1, bezprzewodowy nadajnik bmx - zenastawnia dmx przenośna - szt. 1, wentylator sceniczny - szt. 1,
II.5) Główny kod CPV: 32000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
32342440-6 |
32342440-6 |
32340000-8 |
32342000-2 |
32342420-2 |
31500000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: Zadanie nr 1: - w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali dwa zamówienia obejmujące dostawę konsolety emisyjnej. Wartość każdego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 60 000 zł brutto; - dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zadanie nr 2: - w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali jedno zamówienie obejmujące dostawę sprzętu nagłaśniającego. Wartość zamówienia powinna być nie mniejsza niż 130 000 zł brutto; Zadanie nr 3: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali jedno zamówienie obejmujące dostawę sprzętu oświetleniowego. Wartość zamówienia powinna być nie mniejsza niż 92 000 zł brutto; 4. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Zamawiający nie będzie wykluczał Wykonawców z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 Ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa, montaż i konfiguracja konsolety emisyjnej dla Radia Centrum |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i konfiguracja konsolety emisyjnej dla Radia Centrum - szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32000000-3, 32342420-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa sprzetu nagłaśniającego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup sprzętu nagłaśniającego: cyfrowa konsoleta foniczna - szt. 1, stage box - szt. 1, pro snake cat 5e - szt. 1, wzmacniacz mocy - szt. 1, monitory sceniczne - szt. 6, di box - szt. 4, mikrofony bezprzewodowe - szt. 2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32000000-3, 32342440-6, 32340000-8, 32342000-2, 32342420-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu oświetleniowego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup sprzętu oświetleniowego: naświetlacz LED BAR - szt. 8, naświetlacz led typ blinder/strobo - szt. 2 , led par - szt. 18, głowy typ led/wossh - szt. 10, głowy typu spot/beam/led - szt. 6, wytwornica dymu hazer + fan - szt. 1, rampa oświetleniowa - zest. 1, wzmacniacz sygnału dmx - szt. 1, bezprzewodowy nadajnik bmx - zenastawnia dmx przenośna - szt. 1, wentylator sceniczny - szt. 1,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31500000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
I N F O R M A C J A
dot. przetargu nieograniczonego pn. „Przywrócenie świetlności unikatowemu obiektowi dziedzictwa narodowego – Pałacowi Myśliwskiemu Książąt Radziwiłłów w Antoninie”
Stosownie do art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) informujemy:
1/ wybrano ofertę firmy:
„CASTELLUM Sp. z o.o., ul. Świdnicka 31, 50-066 Wrocław,
2/ do przetargu złożono 1 ofertę,
3/ oferta otrzymała następującą punktację:
- cena : 60 pkt.
- okres gwarancji i rękojmi za wady: 40 pkt.
- łączna ocena punktowa : 100 pkt.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta wykonawcy zgodna z zapisami siwz.
Oferta otrzymała najwyższą możliwą punktacje – 100 pkt.
Kalisz. 30.06.2017 r.
INFORMACJA
dot. przetargu nieograniczonego na : „Przywrócenie świetlności unikatowemu obiektowi dziedzictwa narodowego – Pałacowi Myśliwskiemu Książąt Radziwiłłów w Antoninie”
Stosownie do art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.) informujemy:
1/ na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę:
4 088 516,00 zł,
2/ Do przetargu złożono 1 ofertę: CASTELL Sp. z o.o., ul. Świdnicka 31, 50-066 Wrocław,
3/ cena oferty : 4 048 207,45 zł w tym: etap 1 – 1 011 880,45 zł, etap 2 – 3 036 327,00 zł,
4/ Termin wykonania zamówienia został określony w siwz:
- etap 1 – do 15 września 2017 r.
- etap 2 – do 30 września 2018 r.
5/ okres gwarancji: 5 lat,
6/ warunki płatności zostały określone w siwz ( wzór umowy) : 14 dni od daty otrzymania faktury
Kalisz. 30.06.2017 r.
Dyrektor
Dariusz Grodziński
Ogłoszenie nr 500000640-N-2017 z dnia 22-06-2017 r.
Kalisz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 531072-N-2017
Data: 12/06/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Polska, Krajowy numer identyfikacyjny 28281485925, ul. ul. Łazienna 6, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 652 509, e-mail ckis@ckis.kalisz.pl, faks 627 672 318.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.2)
Punkt: IV.2.2)
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie cena 70,00 okres gwarancji i rękojmi za wady 30,00
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Znaczenie cena 60,00 okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6)
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-06-27, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu: Data: 2017-06-30, godzina: 10:00,
Ogłoszenie nr 531072-N-2017 z dnia 2017-06-12 r.
Centrum Kultury i Sztuki: Przywrócenie świetlności unikatowemu obiektowi dziedzictwa narodowego - Pałacowi Myśliwskiemu Książąt Radziwiłłów w Antoninie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 28281485925, ul. ul. Łazienna 6 , 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 652 509, , e-mail ckis@ckis.kalisz.pl, , faks 627 672 318.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ckis.kalisz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak, inny sposób: oferta powinna być sporzadzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przywrócenie świetlności unikatowemu obiektowi dziedzictwa narodowego - Pałacowi Myśliwskiemu Książąt Radziwiłłów w Antoninie.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont i zabezpieczenie drewnianej konstrukcji Pałacu Myśliwskiego w Antoninie oraz wymiana pokrycia dachowego pałacu. Zakres robót remontowych obejmuje demontaż wyposażenia wnętrz i instalacji, naprawę i impregnację drewnianej konstrukcji, wymianę pokrycia dachowego, odtworzenie wystroju i wyposażenia wnętrz. Prace wykonywane będą w 2 etapach: - 1 etap obejmuje: wymianę pokrycia dachowego, remont ścian na poziomie poddasza wraz z okapem i gzymsem wieńczącym oraz rusztowaniem zewnętrznym, naprawę istniejących schodów wewnętrznych - 2 etap obejmuje: naprawę konstrukcji stropów, naprawę konstrukcji i obudów ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do siwz.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45210000-2 |
45310000-3 |
45430000-3 |
45440000-3 |
45410000-4 |
45440000-3 |
45450000-6 |
45223000-6 |
45261000-4 |
45262500-6 |
45261210-9 |
45442100-8 |
45443000-4 |
45453000-7 |
45212353-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu robót remontowych konstrukcji drewnianej w budynkach zabytkowych o konstrukcji drewnianej o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto każde. W przypadku, gdy wartość dotycząca spełnienia ww. warunku określona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy te wartość na podstawi średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie publikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. b) dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie określonym w art. 13 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 Nr 290 ze zm. )do kierowania robotami budowlanymi w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 pkt. 1 w zakresie konstrukcyjno- budowlanym bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3 lata stażu jako kierownik budowy, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne oraz posiadać uprawnienia wynikające z art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U z 2014r. poz. 1446 ze zm.), c)dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie określonym w art. 14 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 Nr 290 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 pkt. 4 w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń), wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, co najmniej 2 lata stażu na stanowisku kierownik robót, d) dysponuje co najmniej jedną osobę posiadająca kwalifikacje mistrza ciesielskiego, 5 lat praktyki w zawodzie jako mistrz ciesielski, Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego oceniane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c))zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie a)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) wykaz robót budowlanych w zakresie remontu konstrukcji drewnianej w zabytkowych budynkach o konstrukcji drewnianej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich rodzaju, wartości , daty i miejsca wykonania, nawy i adresu Zamawiającego oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te były wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty wg zał. nr. 4 do siwz b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymiwraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, orazinformacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zał. nr. 5 do siwz, c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – zał. nr.6 do siwz.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postepowaniu, na zasoby innych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1. siwz oraz zobowiązanie tego podmiotu do udostepnienia zasobów wraz z oświadczeniem, że nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec podmiotu na którego zasoby powołuje się wykonawca – zł. nr.2 do siwz, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1. siwz, c) Wykonawcy, którzy złożyli oferty , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 – ustawy Pzp, wg załącznika nr. 3 do siwz,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postpowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 64 000,00 zł ( słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące złotych). Wymagania dotyczące wadium opisano w pkt. 8 siwz.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
70,00 |
okres gwarancji i rękojmi za wady |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy przy wystąpieniu opóźnień wynikających z: 1) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lokalne) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót stanowiących przedmiot umowy, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych i hydrologicznych uniemożliwiających realizację robót – fakt taki musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego, 3) wystąpienia w dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania umowy, 4) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, 5) konieczności dodatkowych uzgodnień.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Autor: | Maria Tylczyńska |
Odpowiada: | Maria Tylczyńska |
Wytworzył: | Dariusz Grodziński |
Data ostatniej zmiany: | 2017-07-13 12:21:09 |
Odwiedzin na stronie: | 38551 |