Archwium - Ogłoszenia
Gimnazjum Publiczne Nr 2 Płońsk dnia 20.11.2013r.
ul. Wolności 4
09-100 Płońsk
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.nr 113 poz.759 ze zm.z 2010r.) oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości poniżej 14000 EURO wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Nr 1/2013 z dnia 16.01.2013 r.
Gimnazjum Publiczne Nr 2 w Płońsku zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawy
artykułów pod potrzeby stołówki szkolnej.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Gimnazjum Publicznego Nr 2 w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ZADANIA 1- 6
Zadanie 1 artykuły spożywcze ( kod CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, 15600000-4 produkty przemiału ziarna,skrobi i podobne produkty, 03142500-3 jaja)
1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w tygodniu nie później niż do godziny 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winny być świeże, w pierwszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
Zał. Nr 1 |
|
|||||||
Zestawienie asortymentowe |
||||||||
Przewidywane potrzeby artykułów spożywczych |
||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
||||||||
|
||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
c.jedn. |
|
c.jedn. |
wartość |
|
|
|
przewidywana |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
1. |
Bułka tarta - 400g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
2. |
Cukier 1kg |
kg |
350 |
|
|
|
|
|
3. |
Cukier puder 500g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
4. |
Cukier waniliowy 16g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
5. |
Czekolada mleczna 100g np.Wedel lub równoważne |
szt |
300 |
|
|
|
|
|
6. |
Drożdże 10g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
7. |
Fasola drobna 400g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
8. |
Fasola JAŚ 400g |
szt |
140 |
|
|
|
|
|
9. |
Galaretka owocowa 79g |
szt |
240 |
|
|
|
|
|
10. |
Groch połówki 400g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
11. |
Herbata ekspresowa np. Lipton lub równoważne |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
12. |
Herbata toreb.100szt np. Saga lub równoważne |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
13. |
Jaja świeże op.30szt klasa L |
szt |
2160 |
|
|
|
|
|
14. |
Kasza gryczana 500g |
szt |
90 |
|
|
|
|
|
15. |
Kasza jęczmienna 400g |
szt |
200 |
|
|
|
|
|
16. |
Kisiel owocowy 58g |
szt |
120 |
|
|
|
|
|
17. |
Koncentrat pom. 240g np. Dawtona lub równoważne |
szt |
156 |
|
|
|
|
|
18. |
Kwasek cytrynowy 20g |
szt |
180 |
|
|
|
|
|
19. |
Liść Laurowy 10g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
20. |
Majeranek 10g |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
21. |
Makaron krajanka 800g |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
22. |
Makaron NITKA 800g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
23. |
Makaron świderki 800g |
szt |
350 |
|
|
|
|
|
24. |
Makaron zacierki 250g |
szt |
70 |
|
|
|
|
|
25. |
Marmolada 600g |
szt |
70 |
|
|
|
|
|
26. |
Masło roślinne 500g |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
27. |
Mąka kurpiowska 1kg |
kg |
500 |
|
|
|
|
|
28. |
Mąka np. płońska 1kg lub równoważna |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
29. |
Mąka ziemniaczana 1 kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
30. |
Olej uniwersalny 1 l |
l |
250 |
|
|
|
|
|
31. |
Papryka w pr.ostra 15 g |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
32. |
Papryka w pr.słodka 15g |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
33. |
Pieprz mielony 15g |
szt |
120 |
|
|
|
|
|
34. |
Pieprz ziarnisty 15g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
35. |
Proszek do pieczenia 18g |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
36. |
Ryż 400g |
szt |
200 |
|
|
|
|
|
37. |
Ser żółty np. Salami 1kg lub równoważny |
kg |
5 |
|
|
|
|
|
38. |
Sól warzona 1 kg |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
39. |
Syrop owocowy 440 ml |
szt |
300 |
|
|
|
|
|
40. |
Wafel 39g np. Grzesiek lub równoważne |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
41. |
Ziele angielskie 14g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
42. |
Zioła prowansalskie 10g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
43. |
Kukurydza puszka 400g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
44. |
Groszek konserwowy 330g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
45. |
Czosnek granulow. 15g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
46. |
Burak suszony op.100g |
szt |
25 |
|
|
|
|
|
47. |
Ziele jałowca 10g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
48. |
Musztarda 175g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
49. |
Chrzan 250g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
Zadanie 2 ziemniaki, owoce i warzywa ( kod CPV 032122100-1 ziemniaki, 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty , 03222321-9 jabłka)
1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w tygodniu nie później niż do godziny 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winny być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami.
Zał. Nr 2 |
||||
Zestawienie asortymentowe |
||||
pod przewidywane potrzeby ziemniaków , owoców i warzyw |
||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
|
||||||||
Lp
|
Nazwa artykułu
|
jedn.
|
Ilość przewidywana |
|
cena jednost netto |
|
cena jed |
wartość
|
brutto |
brutto |
|||||||
1. |
Buraki ćwikłowe |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
2. |
Cebula |
kg |
130 |
|
|
|
|
|
3. |
Czosnek główka |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
4. |
Jabłka świeże |
kg |
300 |
|
|
|
|
|
5. |
Kalafior |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
6. |
Kapusta główki czerwona |
szt |
50 |
|
|
|
|
|
7. |
Kapusta główki biała |
szt |
50 |
|
|
|
|
|
8. |
Kapusta kiszona |
kg |
220 |
|
|
|
|
|
9. |
Kapusta pekińska |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
10. |
Kapusta włoska główki |
szt |
60 |
|
|
|
|
|
11. |
Marchew |
kg |
320 |
|
|
|
|
|
12. |
Ogórki kwaszone |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
13. |
Ogórki zielone |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
14. |
Papryka świeża |
kg |
5 |
|
|
|
|
|
15. |
Pieczarki |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
16. |
Pietruszka natka |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
17. |
Pietruszka korzeń |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
18. |
Pomidory |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
19. |
Por |
kg |
10 |
|
|
|
|
|
20. |
Przecier ogórkowy |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
21. |
Sałata zielona |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
22. |
Seler |
kg |
25 |
|
|
|
|
|
23. |
Szczaw konserwowany |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
24. |
Koper świeży |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
25. |
Ziemniaki np. Irys , Irga lub równoważne |
kg |
5000 |
|
|
|
|
|
26. |
Szczypior pęczki |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
27. |
Truskawki |
kg |
45 |
|
|
|
|
|
28. |
Botwina pęczki |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
29. |
Mandarynki |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
Zadanie 3 nabiał, artykuły mleczne ( kod CPV15500000-3 produkty mleczarskie,)
1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w tygodniu nie później niż do godziny 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winny być świeże, zgodnie z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artkule.
Zał. Nr 3 |
||||||
Zestawienie asortymentowe |
||||||
pod przewidywane potrzeby artykułów mlecznych |
||||||
w okresie od 02.01.2014- 31.12.2014r. |
||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
cena jed. |
cena jedn. |
wartość |
|
|
|
przew. |
netto |
brutto |
brutto |
1. |
Mleko 2% |
l |
230 |
|
|
|
2. |
Ser twarogowy półtłusty pergamin |
kg |
260 |
|
|
|
3. |
Śmietana 30% 250g |
szt |
350 |
|
|
|
4. |
Smietana 18% wiad.5l |
l |
150 |
|
|
|
Zadanie 4 mięso i wędliny ( kod CPV15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,)
1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie – nie później niż do godziny 7.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5. okres przydatności do spożycia mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta .
7. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:
- nazwę producenta,
- termin przydatności do spożycia,
- nazwę dostawcy-producenta adres,
- warunki przechowywania,
- oznaczenie partii produkcyjnej,
- oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
Zał.nr 4
Zestawienie asortymentowe |
|||||||||
pod przewidywane potrzeby mięsa i wędlin |
|||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
|||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
cena jed. |
|
cena |
wartość |
|
|
|
|
przewidywana |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
|
1. |
Biała kiełbasa |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
2. |
Biodrówka b/k |
kg |
120 |
|
|
|
|
|
|
3. |
Filet z kurczaka |
kg |
300 |
|
|
|
|
|
|
4. |
Karkówka b/k |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
5. |
Kaszanka |
kg |
60 |
|
|
|
|
|
|
6. |
Kiełbasa np. Toruńska lub równoważna |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
7. |
Korpusy z kurczaka |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
8. |
Kości schabowe wp. |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
9. |
Mięso drobne wp. |
kg |
250 |
|
|
|
|
|
|
10. |
Mięso łopatka b/k |
kg |
300 |
|
|
|
|
|
|
11. |
Schab b/k |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
12. |
Słonina |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
13. |
Udo z kurczaka |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
|
14. |
Wątróbka drob. |
kg |
60 |
|
|
|
|
|
|
15. |
Smalec |
kg |
20 |
|
|
|
|
|
|
16. |
Żołądki drobiowe |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
|
17. |
Udziec z kurczaka |
kg |
430 |
|
|
|
|
|
|
18. |
Żeberka wieprzowe |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
Zadanie 5 mrożone warzywa, owoce, potrawy ( kod CPV15300000-1mrożone warzywa, owoce, potrawy 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowe ,)
1. Przewidywana częstotliwość dostaw 2-3 razy w miesiącu nie później niż do godziny 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
Zał. Nr 5
Zestawienie asortymentowe |
|||||||||
pod przewidywane potrzeby artykułów -mrożonki |
|||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
|||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
cena jedn. |
|
cena jedn. |
wartość |
|
|
|
przew |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
||
1. |
Bukiet warzyw 2kg |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
|
2. |
Buraczki wiórki 500g |
kg |
45 |
|
|
|
|
|
|
3. |
Fasolka szparag. 2kg |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
4. |
Marchew kostka 2kg |
kg |
70 |
|
|
|
|
|
|
5. |
Pierogi z serem 2.5 kg |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
|
6. |
Pierogi z truskawkami 2,5 kg |
kg |
120 |
|
|
|
|
|
|
7. |
Pyzy ziemniaczane 2,5 kg |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
|
8. |
Przyprawa np. Wegeta wiad.5 kg lub równoważne |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
|
9. |
Zupa jarzynowa 2,5 kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
10. |
Filet np. z Miruny bez skóry. lub równoważny |
kg |
60 |
|
|
|
|
|
|
11. |
Kopytka2,5 kg |
kg |
125 |
|
|
|
|
|
|
12. |
Pierogi leniwe 2,5 kg |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
|
13. |
Pyzy z mięsem 2,5 kg |
kg |
120 |
|
|
|
|
|
|
14. |
Barszcz ukraiński 500g |
kg |
25 |
|
|
|
|
|
|
15. |
Truskawka mrożona 2,5kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
16. |
Wiśnie mrożone 2.5 kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
17. |
Kalafior mrożony |
kg |
15 |
|
|
|
|
|
|
18. |
Brukselka mroż. |
kg |
20 |
|
|
|
|
|
|
Zadanie 6 pieczywo ( kod CPV15800000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie,)
1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w miesiącu nie później niż do godziny 8.30 rano.
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4. Produkty winny być świeże, zgodnie z obowiązującymi normami.
Zał. Nr 6 |
||||||||
Zestawienie asortymentowe |
||||||||
pod przewidywane potrzeby pieczywa |
||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
||||||||
|
||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
cena jedn |
|
cena |
wartość |
|
|
|
przewidywana |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
1. |
Chleb krojony |
szt |
60 |
|
|
|
|
|
2. |
Bułki kajzerki |
szt |
800 |
|
|
|
|
|
3. |
Bułki czerstwe małe |
szt |
500 |
|
|
|
|
|
4. |
Bułka tarta 500g |
szt |
180 |
|
|
|
|
|
5. |
Pączki |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważne” Wykonawca , który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Termin oraz sposób realizacji zamówienia:
02.01.2014r. – 31.12.2014 r.
Dostawy do Gimnazjum Publicznego nr2 Płońsk ul. Wolności 4 zamówieniami częściowymi ,złożonymi telefonicznie lub faksem.
Kryteria wyboru oferty:
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena dla danego zadania asortymentowego . Cena danego zadania asortymentowego , jest to wartość brutto całości przewidywanych zakupów w danym zadaniu.
Dostawca zobowiązany jest w oferowanej cenie ująć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wraz z podatkiem VAT.
Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert polegającej na analizie wartości oferty w danym zadaniu, zaprosi Wykonawców w celu przeprowadzenia negocjacji. Do negocjacji Zamawiający zaprosi maksymalnie trzech Wykonawców którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. Zamawiający będzie prowadził negocjacje w celu obniżenia ceny.
Sposób przygotowania oferty:
Wykonawca wypełnia załączony druk oferty oraz załącznik dotyczący określonych dostaw, Wykonawca może przystąpić do realizacji jednego lub więcej zadań . Jeżeli Wykonawca oferuje wykonanie więcej niż jednego zadania na druku oferty wpisuje wartość poszczególnych zadań i ich sumę przy odnośniku „Wartość brutto całej oferty”
Wykonawca może złożyć ofertę w wersji papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem „ Oferta na dostawy artykułów spożywczych dla Gimnazjum Publicznego Nr 2 w Płońsku” lub pocztą elektroniczną na adres e-mail pzsswplonsku@wp.pl
Miejsce i termin złożenia oferty:
Wypełniony formularz oferty ( w załączeniu) wraz z wykazem asortymentowym stanowiącym Załącznik do oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego
Gimnazjum Publiczne Nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku 09-100 Płońsk
ul. Wolności 4 w terminie do dnia 05.12.2013 r. do godziny 14.00
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2013 r. i po przeprowadzeniu negocjacji wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 10.12.2013 r.
Udzielanie informacji:
Wszelkich niezbędnych informacji dotyczących zamówienia udziela intendent – Wanda Traczyk w godzinach 9-14 telefonicznie( 23 662 21 62 w 15), faksem (23 662 21 62 w 14)
lub e –mailem.( pzsswplonsku@wp.pl)
Gimnazjum Publiczne Nr 2
w Płońsku
09-100 Płońsk
ul. Wolności 4
Oferta cenowa
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej
poniżej 14 000 euro.
Dane kontrahenta:
Pełna nazwa: ………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………
Adres: ………………………………………………………………………………………
Telefon(fax) ………………………………………………………………………………...
Imię i nazwisko osoby upoważnionej do podpisania umowy ………………………………
W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty cenowej z dnia 20.11.2013 r. oferujemy zamawiającemu wykonanie zamówienia :
Proponujemy artkuły spożywcze w poszczególnych zadaniach:
Zadanie I artykuły spożywcze (załącznik nr 1) - wartość brutto …………………. zł
Zadanie II ziemniaki, owoce, warzywa (załącznik nr 2) - wartość brutto …………………. zł
Zadanie III nabiał artykuły mleczne (załącznik nr 3) - wartość brutto …………………. zł
Zadanie IV mięso, wędliny (załącznik nr 4) - wartość brutto …………………. zł
Zadanie V mrożonki (załącznik nr 5) - wartość brutto …………………. zł
Zadanie VI pieczywo (załącznik nr 6) - wartość brutto …………………. zł
Wartość brutto całej oferty. …………………… zł
Składając ofertę akceptujemy treść umowy( załącznik nr 7.)
miejscowość i data Pieczątka i podpis
…………………... …………………..
Zał. Nr 1 |
||||||||||||||
Zestawienie asortymentowe |
||||||||||||||
Przewidywane potrzeby artykułów spożywczych |
||||||||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
||||||||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
c.jedn. |
|
c.jedn. |
wartość |
||||||
|
|
|
przewidywana |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
||||||
1. |
Bułka tarta - 400g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
2. |
Cukier 1kg |
kg |
350 |
|
|
|
|
|
||||||
3. |
Cukier puder 500g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
||||||
4. |
Cukier waniliowy 16g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
5. |
Czekolada mleczna 100g np. Wedel lub równoważne |
szt |
300 |
|
|
|
|
|
||||||
6. |
Drożdże 10g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
||||||
7. |
Fasola drobna 400g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
||||||
8. |
Fasola JAŚ 400g |
szt |
140 |
|
|
|
|
|
||||||
9. |
Galaretka owocowa 79g |
szt |
240 |
|
|
|
|
|
||||||
10. |
Groch połówki 400g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
11. |
Herbata ekspresowa np.Lipton lub równoważne |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
||||||
12. |
Herbata toreb.100szt np. Saga lub równoważne |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
||||||
13. |
Jaja świeże op.30szt klasa L |
szt |
2160 |
|
|
|
|
|
||||||
14. |
Kasza gryczana 500g |
szt |
90 |
|
|
|
|
|
||||||
15. |
Kasza jęczmienna 400g |
szt |
200 |
|
|
|
|
|
||||||
16. |
Kisiel owocowy 58g |
szt |
120 |
|
|
|
|
|
||||||
17. |
Koncentrat pom. 240g np. Dawtona lub równoważne |
szt |
156 |
|
|
|
|
|
||||||
18. |
Kwasek cytrynowy 20g |
szt |
180 |
|
|
|
|
|
||||||
19. |
Liść Laurowy 10g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
||||||
20. |
Majeranek 10g |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
||||||
21. |
Makaron krajanka 800g |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
||||||
22. |
Makaron NITKA 800g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
||||||
23. |
Makaron świderki 800g |
szt |
350 |
|
|
|
|
|
||||||
24. |
Makaron zacierki 250g |
szt |
70 |
|
|
|
|
|
||||||
25. |
Marmolada 600g |
szt |
70 |
|
|
|
|
|
||||||
26. |
Masło roślinne 500g |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
||||||
27. |
Mąka np. kurpiowska 1kg lub równoważna |
kg |
500 |
|
|
|
|
|
||||||
28. |
Mąka np. płońska 1kg lub Równoważna |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
||||||
29. |
Mąka ziemniaczana 1 kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
||||||
30. |
Olej uniwersalny 1 l |
l |
250 |
|
|
|
|
|
||||||
31. |
Papryka w pr.ostra 15 g |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
||||||
32. |
Papryka w pr.słodka 15g |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
||||||
33. |
Pieprz mielony 15g |
szt |
120 |
|
|
|
|
|
||||||
34. |
Pieprz ziarnisty 15g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
||||||
35. |
Proszek do pieczenia 18g |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
||||||
36. |
Ryż 400g |
szt |
200 |
|
|
|
|
|
||||||
37. |
Ser żółty np. Salami 1kg lub równoważny |
kg |
5 |
|
|
|
|
|
||||||
38. |
Sól warzona 1 kg |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
||||||
39. |
Syrop owocowy 440 ml |
szt |
300 |
|
|
|
|
|
||||||
40. |
Wafel 39g np. Grzesiek lub równoważny |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
||||||
41. |
Ziele angielskie 14g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
||||||
42. |
Zioła prowansalskie 10g |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
||||||
43. |
Kukurydza puszka 400g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
||||||
44. |
Groszek konserwowy 330g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
||||||
45. |
Czosnek granulow. 15g |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
||||||
46. |
Burak suszony op.100g |
szt |
25 |
|
|
|
|
|
||||||
47. |
Ziele jałowca 10g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
||||||
48. |
Musztarda 175g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
||||||
49. |
Chrzan 250g |
szt |
10 |
|
|
|
|
|
||||||
|
Zał. Nr 2 |
|
||||||||||||
|
Zestawienie asortymentowe |
|
||||||||||||
|
pod przewidywane potrzeby ziemniaków , owoców i warzyw |
|
||||||||||||
|
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
|
||||||||||||
|
||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
cena jednost |
|
cena jed |
wartość
|
|
|
|
przewid |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
1. |
Buraki ćwikłowe |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
2. |
Cebula |
kg |
130 |
|
|
|
|
|
3. |
Czosnek główka |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
4. |
Jabłka świeże |
kg |
300 |
|
|
|
|
|
5. |
Kalafior |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
6. |
Kapusta główki czerwona |
szt |
50 |
|
|
|
|
|
7. |
Kapusta główki biała |
szt |
50 |
|
|
|
|
|
8. |
Kapusta kiszona |
kg |
220 |
|
|
|
|
|
9. |
Kapusta pekińska |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
10. |
Kapusta włoska główki |
szt |
60 |
|
|
|
|
|
11. |
Marchew |
kg |
320 |
|
|
|
|
|
12. |
Ogórki kwaszone |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
13. |
Ogórki zielone |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
14. |
Papryka świeża |
kg |
5 |
|
|
|
|
|
15. |
Pieczarki |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
16. |
Pietruszka natka |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
17. |
Pietruszka korzeń |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
18. |
Pomidory |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
19. |
Por |
kg |
10 |
|
|
|
|
|
20. |
Przecier ogórkowy |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
21. |
Sałata zielona |
szt |
80 |
|
|
|
|
|
22. |
Seler |
kg |
25 |
|
|
|
|
|
23. |
Szczaw konserwowany |
szt |
40 |
|
|
|
|
|
24. |
Koper świeży |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
25. |
Ziemniaki np. Irys , Irga lub równoważne |
kg |
5000 |
|
|
|
|
|
26. |
Szczypior pęczki |
szt |
20 |
|
|
|
|
|
27. |
Truskawki |
kg |
45 |
|
|
|
|
|
28. |
Botwina pęczki |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
29. |
Mandarynki |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
Zał. Nr 3 |
||||||
Zestawienie asortymentowe |
||||||
pod przewidywane potrzeby artykułów mlecznych |
||||||
w okresie od 02.01.2014- 31.12.2014r. |
||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
cena jed. |
cena jedn. |
wartość |
|
|
|
przew. |
netto |
brutto |
brutto |
1. |
Mleko 2% |
l |
230 |
|
|
|
2. |
Ser twarogowy półtłusty pergamin |
kg |
260 |
|
|
|
3. |
Śmietana 30% 250g |
szt |
350 |
|
|
|
4. |
Śmietana 18% wiad.5l |
l |
150 |
|
|
|
Zał.nr 4
Zestawienie asortymentowe |
|||||||||
pod przewidywane potrzeby mięsa i wędlin |
|||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
|||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
cena jed. |
|
cena |
wartość |
|
|
|
|
przewidywana |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
|
1. |
Biała kiełbasa |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
2. |
Biodrówka b/k |
kg |
120 |
|
|
|
|
|
|
3. |
Filet z kurczaka |
kg |
300 |
|
|
|
|
|
|
4. |
Karkówka b/k |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
5. |
Kaszanka |
kg |
60 |
|
|
|
|
|
|
6. |
Kiełbasa np. toruńska lub równoważna |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
7. |
Korpusy z kurczaka |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
8. |
Kości schabowe wp. |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
9. |
Mięso drobne wp. |
kg |
250 |
|
|
|
|
|
|
10. |
Mięso łopatka b/k |
kg |
300 |
|
|
|
|
|
|
11. |
Schab b/k |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
12. |
Słonina |
kg |
80 |
|
|
|
|
|
|
13. |
Udo z kurczaka |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
|
14. |
Wątróbka drob. |
kg |
60 |
|
|
|
|
|
|
15. |
Smalec |
kg |
20 |
|
|
|
|
|
|
16. |
Żołądki drobiowe |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
|
17. |
Udziec z kurczaka |
kg |
430 |
|
|
|
|
|
|
18. |
Żeberka wieprzowe |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
Zał. Nr 5
Zestawienie asortymentowe |
|||||||||
pod przewidywane potrzeby artykułów -mrożonki |
|||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
|||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
cena jedn. |
|
cena jedn. |
wartość |
|
|
|
przew |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
||
1. |
Bukiet warzyw 2kg |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
|
2. |
Buraczki wiórki 500g |
kg |
45 |
|
|
|
|
|
|
3. |
Fasolka szparag. 2kg |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
|
4. |
Marchew kostka 2kg |
kg |
70 |
|
|
|
|
|
|
5. |
Pierogi z serem 2.5 kg |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
|
6. |
Pierogi z truskawkami 2,5 kg |
kg |
120 |
|
|
|
|
|
|
7. |
Pyzy ziemniaczane 2,5 kg |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
|
8. |
Przyprawa np. Wegeta wiad.5 kg lub równoważna |
kg |
40 |
|
|
|
|
|
|
9. |
Zupa jarzynowa 2,5 kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
10. |
Filet np. z Miruny bezskóry.lub równoważny |
kg |
60 |
|
|
|
|
|
|
11. |
Kopytka2,5 kg |
kg |
125 |
|
|
|
|
|
|
12. |
Pierogi leniwe 2,5 kg |
kg |
150 |
|
|
|
|
|
|
13. |
Pyzy z mięsem 2,5 kg |
kg |
120 |
|
|
|
|
|
|
14. |
Barszcz ukraiński 500g |
kg |
25 |
|
|
|
|
|
|
15. |
Truskawka mrożona 2,5kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
16. |
Wiśnie mrożone 2.5 kg |
kg |
30 |
|
|
|
|
|
|
17. |
Kalafior mrożony |
kg |
15 |
|
|
|
|
|
|
18. |
Brukselka mroż. |
kg |
20 |
|
|
|
|
|
|
Zał. Nr 6 |
||||||||
Zestawienie asortymentowe |
||||||||
pod przewidywane potrzeby pieczywa |
||||||||
w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 |
||||||||
|
||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
jedn. |
Ilość |
|
cena jedn |
|
cena |
wartość |
|
|
|
przewidywana |
|
netto |
|
brutto |
brutto |
1. |
Chleb krojony |
szt |
60 |
|
|
|
|
|
2. |
Bułki kajzerki |
szt |
800 |
|
|
|
|
|
3. |
Bułki czerstwe małe |
szt |
500 |
|
|
|
|
|
4. |
Bułka tarta 500g |
szt |
180 |
|
|
|
|
|
5. |
Pączki |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
Załącznik nr 7 – wzór umowy.
Umowa
Zawarta w dniu ………………. roku w Płońsku,
pomiędzyGimnazjum Publicznym Nr2 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku
z siedzibą w Płońsku ,09-100 Płońsk ul. Wolności 4
NIP 567 179 41 36 REGON 130452247
zwanym dalej Zamawiającym, w imieniu którego działają:
- Pani mgr Joanna Szczepańska- Dyrektor Szkoły
przy kontrasygnacie
1. Barbara Biernatowicz - Główna Księgowa
a
……………………..
(imię i nazwisko)
prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą:…………………..
NIP ……………….. REGON:……………… z siedzibą ………………………. ul………………….
zwanym dalej Wykonawcą
w rezultacie dokonania przez zamawiającego wyboru oferty wykonawcy na podstawie art. 4.8. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych poniżej 14 000 EURO ( Zarządzenie Dyrektora Szkoły Nr 1 z dnia 16.01.2013 r) zawarta została umowa następującej treści:
§ 1
Przedmiot umowy
- Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………… roku
- Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
§ 2
Termin realizacji
Dostawy będą realizowane w terminie od 02.01.2014 do 31.12.2014 r.
§ 3
Zobowiązania Wykonawcy
- Wykonawca oświadcza, że spełnia wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r Nr 171, poz. 1225 z późn. zm) oraz aktów wykonawczych wydanych na tej podstawie.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać odpowiednie partie zamówionego towaru przez cały okres ważności umowy.
- Wykonawca wykazuje dyspozycyjność we wszystkie dni robocze.
- Wykonawca gwarantuje dostawy produktów świeżych i pierwszej jakości, wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi normami.
- W przypadku konieczności zmiany asortymentu dostaw, spowodowanego zmianą wielkości opakowania, zaprzestaniem produkcji lub zmianą technologii produkcji towaru wyszczególnionego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu ofertę towaru zastępczego, z ceną nie przekraczającą ustalonej w ofercie.
- Wykonawca zobowiązuje się nie dokonywać cesji wierzytelności jemu należnych bez pisemnej zgodyZamawiającego.
§ 4
Szczegóły realizacji dostaw
- Wykonawca dostarczy zamawiane produkty na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności i odpowiadającym obowiązującym w tej sprawie przepisom.
- Wykonawca, wniesie i złoży dostarczone produkty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w jego magazynach.
- Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas transportu i bierze na siebie pełną odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie przewozu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
- Umowa realizowana będzie na podstawie telefonicznej lub osobistej informacji, podanej Wykonawcy przez odpowiedzialnego pracownika zamawiającego, dotyczącej ilości, asortymentu, dnia i godziny oczekiwanego przedmiotu dostawy. Forma pisemna nie jest wymagana.
- Zamawiający dostarczy informację o zapotrzebowaniu na towar z co najmniej 1 – dniowym wyprzedzeniem.
- Przyjęcia dostaw odbywać się będą w godzinach od 7 do 9
- Zamawiający każdorazowo sprawdzi zgodność dostawy pod względem ilości, asortymentu oraz czasu dostawy z treścią podanej informacji.
- W przypadku niezrealizowania dostawy w uzgodnionym terminie Zamawiający może odmówić jej przyjęcia.
§ 5
Odbiór ilościowy, jakościowy i reklamacje
- W przypadku stwierdzenia podczas odbioru towaru, niezgodności ze złożonym zamówieniem, braku ilościowego, wady jakościowej lub innej dyskwalifikującej dostawę, Zamawiający odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany towaru na wolny od wad oraz zgodny ze złożonym zamówieniem. Wykonawca ma obowiązek w ciągu 24 godzin dokonać wymiany na towar zgodny z pierwotnym zamówieniem pod względem ilości i jakości oraz wolny od wad. Wymiana towaru odbędzie się na koszt Wykonawcy.
- Jeżeli przedstawiciel Wykonawcy nie uzna oceny Zamawiającego co do kwestionowanej niezgodności lub wady dostawy, Zamawiający sporządzi stosowny protokół reklamacji.
- W przypadku nieuwzględnienia przez Wykonawcę reklamacji dotyczących wady dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego uzasadnienia swojego stanowiska w terminie dwóch dni od zaistnienia okoliczności.
- W przypadku potwierdzenia słuszności reklamacji zgłoszonej przez Zamawiającego, Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, ustali sposób dostarczenia partii towaru wolnej od wad w terminie 24 godzin, bez dodatkowych opłat z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowych badań kontrolnych dostarczanego towaru. Badania takie odbywać się mogą w specjalistycznych laboratoriach wskazanych przez Zamawiającego.
- W przypadku stwierdzenia przez laboratorium wady towaru Wykonawca bezwzględnie zobowiązuje się do niezwłocznego pokrycia kosztów tych badań, po pisemnym wezwaniu go przez Zamawiającego.
§ 6
Współdziałanie
Do wzajemnego współdziałania przy wykonywaniu umowy strony wyznaczają następujące osoby:
Wanda Traczyk – tel. 23 662 21 62 w 15 - ze strony Zamawiającego
………………………… – tel. …………. - ze strony Wykonawcy.
§ 7
Wartość umowy
- Łączna wartość zamówienia jest zgodna z ceną ofertową wykonawcy i wynosi:
Brutto: ……………….. zł
słownie: ………………………………………………………………………….
- Ceny jednostkowe produktów będą zgodne z cenami określonymi przez wykonawcę w ofercie.
- Wartość umowy może ulec zmianie w przypadkach określonych w § 11niniejszej umowy.
§ 8
Warunki płatności
- Rozliczenie dostaw nastąpi po dostarczeniu zamówionych partii produktów do siedziby Zamawiającego w określonym terminie. Fakturowanie będzie miesięczne. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się fakturowanie 2 razy w miesiącu.
- Podstawą do rozliczenia poszczególnych partii będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura dostarczona wraz z towarem.
- Rozliczenie nastąpi przelewem z konta zamawiającego, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
- Zamawiający zobowiązuje się do terminowych płatności faktur i uczestnictwa w konsultacjach niezbędnych do właściwego wykonania umowy.
§ 9
Kary umowne
- W przypadku opóźnień w realizacji dostaw, zamawiający ma prawo obciążyć wykonawcę karą umowną w wysokości 0,2% wartości danej dostawy za każdy dzień zwłoki,
- Zamawiający odstąpi od egzekwowania kar umownych w przypadku jeśli Wykonawca nie ponosi jedynej odpowiedzialności za wynikłą zwłokę.
- W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wartości umowy określonej w § 7 ust. 1.
- W przypadku zwłoki w zapłacie faktur Wykonawcy przysługuje prawo do naliczenia odsetek ustawowych.
§ 10
Odstąpienie od umowy
- W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.
- Zamawiający ma prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadku:
a) niedotrzymywania ustalonych terminów dostaw – w razie wystąpienia trzykrotnej zwłoki Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy;
b) trzykrotnej reklamacji dostarczanych towarów z uwagi na złą jakość, niezdatność do spożycia lub braki ilościowe;
c) dwukrotnego stwierdzenia nieprzestrzegania warunków sanitarnych produkcji lub transportu.
- Za dzień wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym Strony uznają dzień doręczenia Wykonawcy wypowiedzenia na piśmie.
- Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 10 tygodni od upływu terminu zapłaty faktur określonego w niniejszej umowie.
- Odstąpienie od umowy nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i winno zawierać uzasadnienie.
§ 11
Dopuszczalne zmiany umowy
- Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej.
- Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
- Ceny jednostkowe netto produktów (artykułów) są stałe przez cały okres realizacji umowy.
- Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione przez Wykonawcę w ofercie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
- Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.
§ 12
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami umowy zastosowanie mają w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz innych aktów prawnych powszechnie obowiązujących.
- Strony deklarują, iż w razie powstania jakiegokolwiek sporu wynikającego z interpretacji lub wykonania umowy, podejmą w dobrej wierze rokowania w celu polubownego rozstrzygnięcia takiego sporu. Jeżeli rokowania, o których mowa powyżej nie doprowadzą do polubownego rozwiązania sporu w terminie 7 dni od pisemnego wezwania do wszczęcia rokowań, spór taki Strony poddają rozstrzygnięciu przez sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
- Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy
Wykaz załączników do niniejszej umowy:
- Oferta wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Makówka Piotr |
Odpowiada: | Makówka Piotr |
Wytworzył: | Bielawski Andrzej |
Data ostatniej zmiany: | 2013-11-20 20:11:08 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 3868 |