Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku
drukuj

Archwium - Ogłoszenia

                                              

                         

Gimnazjum Publiczne Nr 2                                                              Płońsk dnia 20.11.2013r.

ul. Wolności 4

09-100 Płońsk                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

 

 

 

         Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.nr 113 poz.759 ze zm.z 2010r.) oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości poniżej 14000 EURO wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Nr 1/2013 z dnia 16.01.2013 r.

     Gimnazjum Publiczne Nr 2 w Płońsku zaprasza do  złożenia  oferty cenowej   na dostawy

artykułów  pod potrzeby stołówki szkolnej.

 

 

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Gimnazjum Publicznego Nr 2 w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ZADANIA  1- 6

 

Zadanie 1 artykuły spożywcze ( kod CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, 15600000-4 produkty przemiału ziarna,skrobi i podobne produkty, 03142500-3 jaja)

1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w tygodniu nie później niż do godziny 8.30 rano.

2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.

4. Produkty winny być świeże, w pierwszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami.

5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.

 

Zał. Nr 1

   

 

       
 

Zestawienie asortymentowe

           
 

Przewidywane potrzeby artykułów spożywczych

         
 

w okresie od 02.01.2014  do 31.12.2014

           
     

 

         

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

c.jedn.

 

c.jedn.

wartość

 

 

 

przewidywana

 

netto

 

brutto

brutto

1.

Bułka tarta -    400g

szt

100

 

 

 

 

 

2.

Cukier 1kg

kg

350

 

 

 

 

 

3.

Cukier puder  500g

szt

10

 

 

 

 

 

4.

Cukier waniliowy  16g

szt

100

 

 

 

 

 

5.

Czekolada mleczna 100g np.Wedel lub równoważne

szt

300

 

 

 

 

 

6.

Drożdże 10g

szt

10

 

 

 

 

 

7.

Fasola drobna 400g

szt

20

 

 

 

 

 

8.

Fasola JAŚ   400g

szt

140

 

 

 

 

 

9.

Galaretka owocowa 79g

szt

240

 

 

 

 

 

10.

Groch połówki  400g

szt

100

 

 

 

 

 

11.

Herbata  ekspresowa  np. Lipton lub równoważne

szt

10

 

 

 

 

 

12.

Herbata  toreb.100szt np. Saga  lub równoważne

szt

40

 

 

 

 

 

13.

Jaja świeże op.30szt klasa L

szt

2160

 

 

 

 

 

14.

Kasza gryczana 500g

szt

90

 

 

 

 

 

15.

Kasza jęczmienna 400g

szt

200

 

 

 

 

 

16.

Kisiel owocowy 58g

szt

120

 

 

 

 

 

17.

Koncentrat pom. 240g np. Dawtona lub równoważne

szt

156

 

 

 

 

 

18.

Kwasek cytrynowy 20g

szt

180

 

 

 

 

 

19.

Liść Laurowy 10g

szt

80

 

 

 

 

 

20.

Majeranek 10g

szt

150

 

 

 

 

 

21.

Makaron krajanka 800g

szt

30

 

 

 

 

 

22.

Makaron NITKA 800g

szt

100

 

 

 

 

 

23.

Makaron świderki  800g

szt

350

 

 

 

 

 

24.

Makaron zacierki 250g

szt

70

 

 

 

 

 

25.

Marmolada 600g

szt

70

 

 

 

 

 

26.

Masło roślinne 500g

szt

150

 

 

 

 

 

27.

Mąka kurpiowska 1kg

kg

500

 

 

 

 

 

28.

Mąka np. płońska 1kg lub równoważna

kg

50

 

 

 

 

 

29.

Mąka ziemniaczana 1 kg

kg

30

 

 

 

 

 

30.

Olej uniwersalny 1 l

l

250

 

 

 

 

 

31.

Papryka w pr.ostra 15 g

szt

40

 

 

 

 

 

32.

Papryka w pr.słodka 15g

szt

40

 

 

 

 

 

33.

Pieprz mielony  15g

szt

120

 

 

 

 

 

34.

Pieprz ziarnisty 15g

szt

80

 

 

 

 

 

35.

Proszek do pieczenia 18g

szt

30

 

 

 

 

 

36.

Ryż 400g    

szt

200

 

 

 

 

 

37.

Ser żółty np. Salami  1kg lub równoważny

kg

5

 

 

 

 

 

38.

Sól warzona 1  kg

kg

150

 

 

 

 

 

39.

Syrop owocowy 440 ml

szt

300

 

 

 

 

 

40.

Wafel 39g    np. Grzesiek  lub równoważne

szt

150

 

 

 

 

 

41.

Ziele angielskie 14g

szt

80

 

 

 

 

 

42.

Zioła prowansalskie 10g

szt

80

 

 

 

 

 

43.

Kukurydza puszka  400g

szt

20

 

 

 

 

 

44.

Groszek konserwowy 330g

szt

20

 

 

 

 

 

45.

Czosnek granulow. 15g

szt

20

 

 

 

 

 

46.

Burak suszony op.100g

szt

25

 

 

 

 

 

47.

Ziele jałowca 10g

szt

10

 

 

 

 

 

48.

Musztarda 175g

szt

10

 

 

 

 

 

49.

Chrzan  250g

szt

10

 

 

 

 

 

 

Zadanie 2 ziemniaki, owoce i warzywa ( kod CPV 032122100-1 ziemniaki, 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty , 03222321-9 jabłka)

1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w tygodniu nie później niż do godziny 8.30 rano.

2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.

4. Produkty winny być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami.

Zał. Nr 2

       

Zestawienie asortymentowe

   

 pod przewidywane potrzeby ziemniaków , owoców i warzyw

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

   

 

 

 
               

 

Lp

 

Nazwa artykułu

 

jedn.

 

Ilość

przewidywana

 

 

cena jednost

netto

 

 

cena jed

wartość

 

brutto

brutto

1.

Buraki ćwikłowe

kg

150

 

 

 

 

 

2.

Cebula

kg

130

 

 

 

 

 

3.

Czosnek główka

szt

20

 

 

 

 

 

4.

Jabłka świeże

kg

300

 

 

 

 

 

5.

Kalafior

szt

20

 

 

 

 

 

6.

Kapusta  główki  czerwona

szt

50

 

 

 

 

 

7.

Kapusta  główki biała

szt

50

 

 

 

 

 

8.

Kapusta kiszona

kg

220

 

 

 

 

 

9.

Kapusta pekińska

kg

80

 

 

 

 

 

10.

Kapusta włoska główki

szt

60

 

 

 

 

 

11.

Marchew

kg

320

 

 

 

 

 

12.

Ogórki kwaszone

kg

150

 

 

 

 

 

13.

Ogórki zielone

kg

100

 

 

 

 

 

14.

Papryka świeża

kg

5

 

 

 

 

 

15.

Pieczarki

kg

40

 

 

 

 

 

16.

Pietruszka  natka

szt

30

 

 

 

 

 

17.

Pietruszka korzeń

kg

50

 

 

 

 

 

18.

Pomidory

kg

50

 

 

 

 

 

19.

Por

kg

10

 

 

 

 

 

20.

Przecier ogórkowy

szt

100

 

 

 

 

 

21.

Sałata zielona

szt

80

 

 

 

 

 

22.

Seler

kg

25

 

 

 

 

 

23.

Szczaw konserwowany

szt

40

 

 

 

 

 

24.

Koper świeży

szt

30

 

 

 

 

 

25.

Ziemniaki np.  Irys , Irga lub równoważne

kg

5000

 

 

 

 

 

26.

Szczypior pęczki

szt

20

 

 

 

 

 

27.

Truskawki 

kg

45

 

 

 

 

 

28.

Botwina pęczki

szt

30

 

 

 

 

 

29.

Mandarynki

kg

100

 

 

 

 

 

 

Zadanie 3 nabiał, artykuły mleczne ( kod CPV15500000-3 produkty mleczarskie,)

1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w tygodniu nie później niż do godziny 8.30 rano.

2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.

4. Produkty winny być świeże, zgodnie z obowiązującymi normami.

5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artkule.

 

Zał. Nr 3

           
 

Zestawienie asortymentowe

 
 

 pod przewidywane potrzeby artykułów  mlecznych

 

w okresie od 02.01.2014- 31.12.2014r.

 
             

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

cena jed.

cena jedn.

wartość

 

 

 

przew.

netto

brutto

brutto

1.

Mleko 2%

l

230

 

 

 

2.

Ser twarogowy półtłusty pergamin

kg

260

 

 

 

3.

Śmietana 30% 250g

szt

350

 

 

 

4.

Smietana 18% wiad.5l

l

150

 

 

 

 

Zadanie 4 mięso i wędliny ( kod CPV15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,)

1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie – nie później niż do   godziny 7.30 rano.

2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.

4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.

5. okres przydatności do spożycia mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.

6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta .

7. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:

- nazwę producenta,

- termin przydatności do spożycia,

- nazwę dostawcy-producenta adres,

- warunki przechowywania,

- oznaczenie partii produkcyjnej,

- oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

 

Zał.nr 4

                 
 

Zestawienie asortymentowe

     
 

 pod przewidywane potrzeby mięsa i wędlin

     
 

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

     
                 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

cena jed.

 

cena

wartość

 

 

 

przewidywana

 

netto

 

brutto

brutto

1.

Biała kiełbasa

kg

80

 

 

 

 

 

2.

Biodrówka b/k

kg

120

 

 

 

 

 

3.

Filet z kurczaka

kg

300

 

 

 

 

 

4.

Karkówka b/k

kg

100

 

 

 

 

 

5.

Kaszanka

kg

60

 

 

 

 

 

6.

Kiełbasa np. Toruńska lub równoważna

kg

80

 

 

 

 

 

7.

Korpusy z kurczaka

kg

100

 

 

 

 

 

8.

Kości schabowe wp.

kg

80

 

 

 

 

 

9.

Mięso drobne wp.

kg

250

 

 

 

 

 

10.

Mięso łopatka b/k

kg

300

 

 

 

 

 

11.

Schab b/k

kg

30

 

 

 

 

 

12.

Słonina

kg

80

 

 

 

 

 

13.

Udo z kurczaka

kg

150

 

 

 

 

 

14.

Wątróbka drob.

kg

60

 

 

 

 

 

15.

Smalec

kg

20

 

 

 

 

 

16.

Żołądki drobiowe

kg

40

 

 

 

 

 

17.

Udziec z kurczaka

kg

430

 

 

 

 

 

18.

Żeberka wieprzowe

kg

100

 

 

 

 

 

                   

 

Zadanie 5 mrożone warzywa, owoce, potrawy ( kod CPV15300000-1mrożone warzywa, owoce, potrawy 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowe ,)

1. Przewidywana częstotliwość dostaw 2-3 razy w miesiącu nie później niż do godziny 8.30 rano.

2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.

4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.

 

Zał. Nr 5

                 
 

Zestawienie asortymentowe

     
 

 pod przewidywane potrzeby artykułów  -mrożonki

   
 

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

     
                 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

cena jedn.

 

cena jedn.

wartość

 

 

 

przew

 

netto

 

brutto

brutto

1.

 Bukiet warzyw 2kg

kg

40

 

 

 

 

 

2.

Buraczki wiórki 500g

kg

45

 

 

 

 

 

3.

Fasolka szparag. 2kg

kg

100

 

 

 

 

 

4.

Marchew kostka  2kg

kg

70

 

 

 

 

 

5.

Pierogi z serem 2.5 kg

kg

150

 

 

 

 

 

6.

Pierogi z truskawkami 2,5 kg

kg

120

 

 

 

 

 

7.

Pyzy ziemniaczane 2,5 kg

kg

50

 

 

 

 

 

8.

Przyprawa np. Wegeta wiad.5 kg lub równoważne

kg

40

 

 

 

 

 

9.

Zupa jarzynowa 2,5 kg

kg

30

 

 

 

 

 

10.

Filet np. z Miruny bez skóry. lub równoważny

kg

60

 

 

 

 

 

11.

Kopytka2,5 kg

kg

125

 

 

 

 

 

12.

Pierogi leniwe 2,5 kg

kg

150

 

 

 

 

 

13.

Pyzy z mięsem 2,5 kg

kg

120

 

 

 

 

 

14.

Barszcz ukraiński 500g

kg

25

 

 

 

 

 

15.

Truskawka mrożona 2,5kg

kg

30

 

 

 

 

 

16.

Wiśnie mrożone 2.5 kg

kg

30

 

 

 

 

 

17.

Kalafior mrożony

kg

15

 

 

 

 

 

18.

Brukselka mroż.

kg

20

 

 

 

 

 

                   

 

Zadanie 6 pieczywo ( kod CPV15800000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie,)

1. Przewidywana częstotliwość dostaw 1 – 2 razy w miesiącu nie później niż do godziny 8.30 rano.

2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednorazowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.

4. Produkty winny być świeże, zgodnie z obowiązującymi normami.

Zał. Nr 6

               
 

Zestawienie asortymentowe

     
 

 pod przewidywane potrzeby  pieczywa

     
 

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

     
               

 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

cena jedn

 

cena

wartość

 

 

 

przewidywana

 

netto

 

brutto

brutto

1.

Chleb krojony

szt

60

 

 

 

 

 

2.

Bułki kajzerki

szt

800

 

 

 

 

 

3.

Bułki czerstwe małe

szt

500

 

 

 

 

 

4.

Bułka tarta 500g

szt

180

 

 

 

 

 

5.

Pączki

szt

150

 

 

 

 

 

 

Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważne” Wykonawca , który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

 

Termin oraz sposób realizacji zamówienia:

02.01.2014r. – 31.12.2014 r.

Dostawy  do Gimnazjum Publicznego nr2  Płońsk ul. Wolności  4 zamówieniami częściowymi ,złożonymi telefonicznie lub faksem.

Kryteria wyboru oferty:

Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena dla danego zadania asortymentowego . Cena danego zadania asortymentowego , jest to  wartość brutto całości przewidywanych zakupów w danym zadaniu.

Dostawca zobowiązany jest w oferowanej cenie ująć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wraz  z podatkiem VAT.

Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert polegającej na analizie wartości oferty w danym zadaniu, zaprosi Wykonawców w celu przeprowadzenia negocjacji. Do negocjacji Zamawiający zaprosi maksymalnie trzech Wykonawców którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. Zamawiający będzie prowadził negocjacje w celu obniżenia ceny.

Sposób przygotowania oferty:

Wykonawca wypełnia załączony druk oferty oraz załącznik dotyczący określonych dostaw, Wykonawca może przystąpić do realizacji jednego lub więcej zadań . Jeżeli Wykonawca oferuje wykonanie więcej niż jednego zadania  na druku oferty wpisuje wartość poszczególnych zadań i ich sumę przy odnośniku „Wartość brutto całej oferty”

Wykonawca może złożyć ofertę w wersji papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem „ Oferta na dostawy artykułów spożywczych dla Gimnazjum Publicznego Nr 2 w Płońsku” lub pocztą elektroniczną na adres e-mail pzsswplonsku@wp.pl

Miejsce i termin złożenia oferty:

Wypełniony formularz oferty ( w załączeniu) wraz z wykazem asortymentowym stanowiącym Załącznik do oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego

Gimnazjum Publiczne Nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku 09-100 Płońsk

 ul. Wolności 4 w terminie do dnia 05.12.2013 r. do godziny 14.00

Otwarcie ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2013 r. i po przeprowadzeniu negocjacji wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 10.12.2013 r. 

Udzielanie informacji:

Wszelkich niezbędnych informacji dotyczących zamówienia udziela intendent – Wanda Traczyk w godzinach 9-14 telefonicznie( 23 662 21 62 w 15), faksem (23 662 21 62 w 14)

 lub e –mailem.( pzsswplonsku@wp.pl)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gimnazjum Publiczne Nr 2

                                                                                                   w Płońsku

                                                                                                    09-100 Płońsk

                                                                                                      ul. Wolności 4

 

 

Oferta cenowa

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej

poniżej 14 000 euro.

 

 

 

Dane kontrahenta:

Pełna nazwa: ………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………

 

Adres: ………………………………………………………………………………………

 

Telefon(fax) ………………………………………………………………………………...

 

Imię i nazwisko osoby upoważnionej do podpisania umowy ………………………………

 

          W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty cenowej z dnia 20.11.2013 r. oferujemy zamawiającemu wykonanie zamówienia :

 

Proponujemy artkuły spożywcze w poszczególnych zadaniach:

 

Zadanie I    artykuły spożywcze (załącznik nr 1)                    - wartość brutto …………………. zł

 

Zadanie II    ziemniaki, owoce,  warzywa  (załącznik nr 2)    - wartość brutto …………………. zł

 

Zadanie III    nabiał artykuły mleczne  (załącznik nr 3)          - wartość brutto …………………. zł

 

Zadanie IV    mięso, wędliny  (załącznik nr 4)                        - wartość brutto …………………. zł

 

Zadanie V    mrożonki  (załącznik nr 5)                                  - wartość brutto …………………. zł

 

Zadanie VI   pieczywo  (załącznik nr 6)                                  - wartość brutto …………………. zł

 

 

Wartość brutto całej oferty.     …………………… zł

 

Składając ofertę akceptujemy treść umowy( załącznik nr 7.)

 

 

 

miejscowość i data                                                                               Pieczątka i podpis

 

 

…………………...                                                                                …………………..

 

 

 

Zał. Nr 1

             
 

Zestawienie asortymentowe

           
 

Przewidywane potrzeby artykułów spożywczych

         
 

w okresie od 02.01.2014  do 31.12.2014

           
                 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

c.jedn.

 

c.jedn.

wartość

 

 

 

przewidywana

 

netto

 

brutto

brutto

1.

Bułka tarta -    400g

szt

100

 

 

 

 

 

2.

Cukier 1kg

kg

350

 

 

 

 

 

3.

Cukier puder  500g

szt

10

 

 

 

 

 

4.

Cukier waniliowy  16g

szt

100

 

 

 

 

 

5.

Czekolada mleczna 100g np. Wedel lub równoważne

szt

300

 

 

 

 

 

6.

Drożdże 10g

szt

10

 

 

 

 

 

7.

Fasola drobna 400g

szt

20

 

 

 

 

 

8.

Fasola JAŚ   400g

szt

140

 

 

 

 

 

9.

Galaretka owocowa 79g

szt

240

 

 

 

 

 

10.

Groch połówki  400g

szt

100

 

 

 

 

 

11.

Herbata  ekspresowa  np.Lipton lub równoważne

szt

10

 

 

 

 

 

12.

Herbata  toreb.100szt np. Saga lub równoważne

szt

40

 

 

 

 

 

13.

Jaja świeże op.30szt klasa L

szt

2160

 

 

 

 

 

14.

Kasza gryczana 500g

szt

90

 

 

 

 

 

15.

Kasza jęczmienna 400g

szt

200

 

 

 

 

 

16.

Kisiel owocowy 58g

szt

120

 

 

 

 

 

17.

Koncentrat pom. 240g np. Dawtona lub równoważne

szt

156

 

 

 

 

 

18.

Kwasek cytrynowy 20g

szt

180

 

 

 

 

 

19.

Liść Laurowy 10g

szt

80

 

 

 

 

 

20.

Majeranek 10g

szt

150

 

 

 

 

 

21.

Makaron krajanka 800g

szt

30

 

 

 

 

 

22.

Makaron NITKA 800g

szt

100

 

 

 

 

 

23.

Makaron świderki  800g

szt

350

 

 

 

 

 

24.

Makaron zacierki 250g

szt

70

 

 

 

 

 

25.

Marmolada 600g

szt

70

 

 

 

 

 

26.

Masło roślinne 500g

szt

150

 

 

 

 

 

27.

Mąka np.  kurpiowska 1kg lub równoważna

kg

500

 

 

 

 

 

28.

Mąka np. płońska 1kg lub Równoważna

kg

50

 

 

 

 

 

29.

Mąka ziemniaczana 1 kg

kg

30

 

 

 

 

 

30.

Olej uniwersalny 1 l

l

250

 

 

 

 

 

31.

Papryka w pr.ostra 15 g

szt

40

 

 

 

 

 

32.

Papryka w pr.słodka 15g

szt

40

 

 

 

 

 

33.

Pieprz mielony  15g

szt

120

 

 

 

 

 

34.

Pieprz ziarnisty 15g

szt

80

 

 

 

 

 

35.

Proszek do pieczenia 18g

szt

30

 

 

 

 

 

36.

Ryż 400g    

szt

200

 

 

 

 

 

37.

Ser żółty np.  Salami  1kg lub równoważny

kg

5

 

 

 

 

 

38.

Sól warzona 1  kg

kg

150

 

 

 

 

 

39.

Syrop owocowy 440 ml

szt

300

 

 

 

 

 

40.

Wafel 39g    np. Grzesiek lub równoważny

szt

150

 

 

 

 

 

41.

Ziele angielskie 14g

szt

80

 

 

 

 

 

42.

Zioła prowansalskie 10g

szt

80

 

 

 

 

 

43.

Kukurydza puszka  400g

szt

20

 

 

 

 

 

44.

Groszek konserwowy 330g

szt

20

 

 

 

 

 

45.

Czosnek granulow. 15g

szt

20

 

 

 

 

 

46.

Burak suszony op.100g

szt

25

 

 

 

 

 

47.

Ziele jałowca 10g

szt

10

 

 

 

 

 

48.

Musztarda 175g

szt

10

 

 

 

 

 

49.

Chrzan  250g

szt

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zał. Nr 2

       

 

 

Zestawienie asortymentowe

   

 

 

 pod przewidywane potrzeby ziemniaków , owoców i warzyw

 

 

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

   

 

                             

 

 

 
               

 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

cena jednost

 

cena jed

wartość

 

 

 

 

przewid

 

netto

 

brutto

brutto

1.

Buraki ćwikłowe

kg

150

 

 

 

 

 

2.

Cebula

kg

130

 

 

 

 

 

3.

Czosnek główka

szt

20

 

 

 

 

 

4.

Jabłka świeże

kg

300

 

 

 

 

 

5.

Kalafior

szt

20

 

 

 

 

 

6.

Kapusta  główki  czerwona

szt

50

 

 

 

 

 

7.

Kapusta  główki biała

szt

50

 

 

 

 

 

8.

Kapusta kiszona

kg

220

 

 

 

 

 

9.

Kapusta pekińska

kg

80

 

 

 

 

 

10.

Kapusta włoska główki

szt

60

 

 

 

 

 

11.

Marchew

kg

320

 

 

 

 

 

12.

Ogórki kwaszone

kg

150

 

 

 

 

 

13.

Ogórki zielone

kg

100

 

 

 

 

 

14.

Papryka świeża

kg

5

 

 

 

 

 

15.

Pieczarki

kg

40

 

 

 

 

 

16.

Pietruszka  natka

szt

30

 

 

 

 

 

17.

Pietruszka korzeń

kg

50

 

 

 

 

 

18.

Pomidory

kg

50

 

 

 

 

 

19.

Por

kg

10

 

 

 

 

 

20.

Przecier ogórkowy

szt

100

 

 

 

 

 

21.

Sałata zielona

szt

80

 

 

 

 

 

22.

Seler

kg

25

 

 

 

 

 

23.

Szczaw konserwowany

szt

40

 

 

 

 

 

24.

Koper świeży

szt

30

 

 

 

 

 

25.

Ziemniaki np.  Irys , Irga lub równoważne

kg

5000

 

 

 

 

 

26.

Szczypior pęczki

szt

20

 

 

 

 

 

27.

Truskawki 

kg

45

 

 

 

 

 

28.

Botwina pęczki

szt

30

 

 

 

 

 

29.

Mandarynki

kg

100

 

 

 

 

 

 

 

 

Zał. Nr 3

           
 

Zestawienie asortymentowe

 
 

 pod przewidywane potrzeby artykułów  mlecznych

 

w okresie od 02.01.2014- 31.12.2014r.

 
             

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

cena jed.

cena jedn.

wartość

 

 

 

przew.

netto

brutto

brutto

1.

Mleko 2%

l

230

 

 

 

2.

Ser twarogowy półtłusty pergamin

kg

260

 

 

 

3.

Śmietana 30% 250g

szt

350

 

 

 

4.

Śmietana 18% wiad.5l

l

150

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zał.nr 4

                 
 

Zestawienie asortymentowe

     
 

 pod przewidywane potrzeby mięsa i wędlin

     
 

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

     
                 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

cena jed.

 

cena

wartość

 

 

 

przewidywana

 

netto

 

brutto

brutto

1.

Biała kiełbasa

kg

80

 

 

 

 

 

2.

Biodrówka b/k

kg

120

 

 

 

 

 

3.

Filet z kurczaka

kg

300

 

 

 

 

 

4.

Karkówka b/k

kg

100

 

 

 

 

 

5.

Kaszanka

kg

60

 

 

 

 

 

6.

Kiełbasa np. toruńska lub równoważna

kg

80

 

 

 

 

 

7.

Korpusy z kurczaka

kg

100

 

 

 

 

 

8.

Kości schabowe wp.

kg

80

 

 

 

 

 

9.

Mięso drobne wp.

kg

250

 

 

 

 

 

10.

Mięso łopatka b/k

kg

300

 

 

 

 

 

11.

Schab b/k

kg

30

 

 

 

 

 

12.

Słonina

kg

80

 

 

 

 

 

13.

Udo z kurczaka

kg

150

 

 

 

 

 

14.

Wątróbka drob.

kg

60

 

 

 

 

 

15.

Smalec

kg

20

 

 

 

 

 

16.

Żołądki drobiowe

kg

40

 

 

 

 

 

17.

Udziec z kurczaka

kg

430

 

 

 

 

 

18.

Żeberka wieprzowe

kg

100

 

 

 

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zał. Nr 5

                 
 

Zestawienie asortymentowe

     
 

 pod przewidywane potrzeby artykułów  -mrożonki

   
 

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

     
                 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

cena jedn.

 

cena jedn.

wartość

 

 

 

przew

 

netto

 

brutto

brutto

1.

 Bukiet warzyw 2kg

kg

40

 

 

 

 

 

2.

Buraczki wiórki 500g

kg

45

 

 

 

 

 

3.

Fasolka szparag. 2kg

kg

100

 

 

 

 

 

4.

Marchew kostka  2kg

kg

70

 

 

 

 

 

5.

Pierogi z serem 2.5 kg

kg

150

 

 

 

 

 

6.

Pierogi z truskawkami 2,5 kg

kg

120

 

 

 

 

 

7.

Pyzy ziemniaczane 2,5 kg

kg

50

 

 

 

 

 

8.

Przyprawa np. Wegeta wiad.5 kg lub równoważna

kg

40

 

 

 

 

 

9.

Zupa jarzynowa 2,5 kg

kg

30

 

 

 

 

 

10.

Filet np.  z Miruny bezskóry.lub równoważny

kg

60

 

 

 

 

 

11.

Kopytka2,5 kg

kg

125

 

 

 

 

 

12.

Pierogi leniwe 2,5 kg

kg

150

 

 

 

 

 

13.

Pyzy z mięsem 2,5 kg

kg

120

 

 

 

 

 

14.

Barszcz ukraiński 500g

kg

25

 

 

 

 

 

15.

Truskawka mrożona 2,5kg

kg

30

 

 

 

 

 

16.

Wiśnie mrożone 2.5 kg

kg

30

 

 

 

 

 

17.

Kalafior mrożony

kg

15

 

 

 

 

 

18.

Brukselka mroż.

kg

20

 

 

 

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zał. Nr 6

               
 

Zestawienie asortymentowe

     
 

 pod przewidywane potrzeby  pieczywa

     
 

w okresie od 02.01.2014  do  31.12.2014

     
               

 

Lp

Nazwa artykułu

jedn.

Ilość

 

cena jedn

 

cena

wartość

 

 

 

przewidywana

 

netto

 

brutto

brutto

1.

Chleb krojony

szt

60

 

 

 

 

 

2.

Bułki kajzerki

szt

800

 

 

 

 

 

3.

Bułki czerstwe małe

szt

500

 

 

 

 

 

4.

Bułka tarta 500g

szt

180

 

 

 

 

 

5.

Pączki

szt

150

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 7 – wzór umowy.

 

 

Umowa

Zawarta w dniu  ………………. roku  w Płońsku,

pomiędzyGimnazjum Publicznym Nr2 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku

z siedzibą w   Płońsku ,09-100 Płońsk ul. Wolności 4

NIP 567 179 41 36             REGON  130452247

zwanym dalej Zamawiającym, w imieniu którego działają:

  1. Pani mgr Joanna Szczepańska- Dyrektor Szkoły

przy kontrasygnacie

      1.   Barbara Biernatowicz  - Główna Księgowa

a

  ……………………..

(imię i nazwisko)

prowadzącą działalność  gospodarczą pod nazwą:…………………..

NIP ………………..  REGON:………………  z siedzibą ……………………….   ul………………….

zwanym dalej Wykonawcą

w rezultacie dokonania przez zamawiającego wyboru oferty wykonawcy na podstawie art. 4.8. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych poniżej 14 000 EURO ( Zarządzenie Dyrektora Szkoły Nr 1 z dnia 16.01.2013 r) zawarta została umowa następującej treści:

 

§ 1

Przedmiot umowy

  1. Przedmiotem  umowy  są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych    zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………… roku 
  2. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.

 

§ 2

Termin realizacji

Dostawy będą realizowane w terminie od 02.01.2014 do 31.12.2014 r.

 

§ 3

Zobowiązania Wykonawcy

  1. Wykonawca oświadcza, że spełnia wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r Nr 171, poz. 1225 z późn. zm) oraz aktów wykonawczych wydanych na tej podstawie.
  2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać odpowiednie partie zamówionego towaru przez cały okres ważności umowy.
  3. Wykonawca wykazuje dyspozycyjność we wszystkie dni robocze.
  4. Wykonawca gwarantuje dostawy produktów świeżych i pierwszej jakości, wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi normami.
  5. W przypadku konieczności zmiany asortymentu dostaw, spowodowanego zmianą wielkości opakowania, zaprzestaniem produkcji lub zmianą technologii produkcji towaru wyszczególnionego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do umowy wykonawca  przedstawi zamawiającemu ofertę towaru  zastępczego, z ceną nie przekraczającą ustalonej w ofercie.
  6. Wykonawca zobowiązuje się nie dokonywać cesji wierzytelności jemu należnych bez pisemnej zgodyZamawiającego.

 

 

§ 4

Szczegóły realizacji dostaw

  1. Wykonawca dostarczy zamawiane produkty na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności i odpowiadającym obowiązującym w tej sprawie przepisom.
  2. Wykonawca, wniesie i złoży dostarczone produkty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w jego magazynach.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas transportu i bierze na siebie pełną odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie przewozu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
  4. Umowa realizowana będzie na podstawie telefonicznej lub osobistej informacji, podanej Wykonawcy przez odpowiedzialnego pracownika  zamawiającego, dotyczącej ilości, asortymentu, dnia i godziny oczekiwanego przedmiotu dostawy. Forma pisemna nie jest wymagana.
  5. Zamawiający  dostarczy  informację o zapotrzebowaniu na towar z co najmniej 1 – dniowym wyprzedzeniem.
  6. Przyjęcia dostaw odbywać się będą w godzinach od 7 do 9
  7. Zamawiający każdorazowo sprawdzi zgodność dostawy pod względem ilości, asortymentu oraz czasu dostawy z treścią podanej informacji.
  8. W przypadku niezrealizowania dostawy w uzgodnionym terminie Zamawiający może odmówić jej przyjęcia.

 

§ 5

Odbiór ilościowy, jakościowy i reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru towaru, niezgodności ze złożonym zamówieniem, braku ilościowego, wady jakościowej lub innej dyskwalifikującej dostawę, Zamawiający odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany towaru na wolny od wad oraz zgodny ze złożonym zamówieniem. Wykonawca ma obowiązek w ciągu 24 godzin dokonać wymiany na towar zgodny z pierwotnym zamówieniem pod względem ilości i jakości oraz wolny od wad. Wymiana towaru odbędzie się na koszt Wykonawcy.
  2. Jeżeli przedstawiciel Wykonawcy nie uzna oceny Zamawiającego co do kwestionowanej niezgodności lub wady dostawy, Zamawiający sporządzi stosowny protokół reklamacji.
  3. W przypadku nieuwzględnienia przez Wykonawcę reklamacji dotyczących wady dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego uzasadnienia swojego stanowiska w terminie dwóch dni od zaistnienia okoliczności.
  4. W przypadku potwierdzenia słuszności reklamacji zgłoszonej przez Zamawiającego, Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, ustali sposób dostarczenia partii towaru wolnej od wad w terminie 24 godzin, bez dodatkowych opłat z tego tytułu.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowych badań kontrolnych dostarczanego towaru. Badania takie odbywać się mogą w specjalistycznych laboratoriach wskazanych przez Zamawiającego.
  6. W przypadku stwierdzenia przez laboratorium wady towaru Wykonawca bezwzględnie zobowiązuje się do niezwłocznego pokrycia kosztów tych badań, po pisemnym wezwaniu go przez Zamawiającego.

 

 

§ 6

Współdziałanie

Do wzajemnego współdziałania przy wykonywaniu umowy strony wyznaczają następujące osoby:

 

Wanda Traczyk                            – tel.  23 662 21 62 w 15 - ze strony Zamawiającego

…………………………              – tel.   ………….    -  ze strony Wykonawcy.

 

§ 7

Wartość umowy

  1. Łączna wartość zamówienia jest zgodna z ceną ofertową wykonawcy i wynosi:

Brutto: ………………..  zł

                   słownie:  ………………………………………………………………………….

 

  1. Ceny jednostkowe produktów będą zgodne z cenami określonymi przez wykonawcę w  ofercie.
  2. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadkach określonych w § 11niniejszej umowy.

 

§ 8

Warunki płatności

  1. Rozliczenie dostaw nastąpi po dostarczeniu zamówionych partii produktów do siedziby Zamawiającego  w określonym terminie. Fakturowanie będzie miesięczne. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się fakturowanie 2 razy w miesiącu.
  2. Podstawą do rozliczenia poszczególnych partii będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura dostarczona wraz z towarem.
  3. Rozliczenie nastąpi  przelewem z konta zamawiającego, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie  14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
  4. Zamawiający zobowiązuje się do terminowych płatności faktur i uczestnictwa w konsultacjach niezbędnych do właściwego wykonania umowy.

 

§ 9

Kary umowne

  1. W przypadku opóźnień w realizacji dostaw, zamawiający ma prawo obciążyć wykonawcę karą umowną w wysokości 0,2% wartości danej dostawy za każdy dzień zwłoki,
  2. Zamawiający odstąpi od egzekwowania  kar umownych w przypadku jeśli Wykonawca nie ponosi jedynej odpowiedzialności za wynikłą zwłokę.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5%  wartości  umowy określonej w § 7 ust. 1.
  4. W przypadku zwłoki w zapłacie faktur Wykonawcy przysługuje prawo do naliczenia odsetek ustawowych.

 

§ 10

Odstąpienie od umowy

  1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.
  2. Zamawiający ma prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadku:

a)       niedotrzymywania ustalonych terminów dostaw –  w razie wystąpienia trzykrotnej zwłoki Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy;

b)       trzykrotnej reklamacji dostarczanych towarów z uwagi na złą jakość, niezdatność do spożycia lub braki ilościowe;

c)       dwukrotnego stwierdzenia nieprzestrzegania warunków sanitarnych produkcji lub transportu.

  1. Za dzień wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym Strony uznają dzień doręczenia Wykonawcy wypowiedzenia na piśmie.
  2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 10 tygodni od upływu terminu zapłaty faktur określonego w niniejszej umowie.
  3. Odstąpienie od umowy nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i winno zawierać uzasadnienie.

§ 11

Dopuszczalne zmiany umowy

  1. Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej.
  2. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
  4. Ceny jednostkowe netto produktów (artykułów) są stałe przez cały okres realizacji umowy.
  5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione  przez Wykonawcę w  ofercie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
  6. Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.

 

§ 12

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami umowy zastosowanie mają w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz innych aktów prawnych powszechnie obowiązujących.
  2. Strony deklarują, iż w razie powstania jakiegokolwiek sporu wynikającego z interpretacji lub wykonania umowy, podejmą w dobrej wierze rokowania w celu polubownego rozstrzygnięcia takiego sporu. Jeżeli rokowania, o których mowa powyżej nie doprowadzą do polubownego rozwiązania sporu w terminie 7 dni od pisemnego wezwania do wszczęcia rokowań, spór taki Strony poddają rozstrzygnięciu przez sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
  3. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy          

 

Wykaz załączników do niniejszej umowy:

  1. Oferta  wykonawcy

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                            WYKONAWCA

Osoby odpowiedzialne

Autor:Makówka Piotr
Odpowiada:Makówka Piotr
Wytworzył:Bielawski Andrzej
Data ostatniej zmiany:2013-11-20 20:11:08
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1779