Biuletyn Informacji Publicznej
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
drukuj

Archwium - Nabór na wolne stanowisko

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

 

ul. Osiedle Leśne 5

 

66-470 Kostrzyn nad Odrą

 

tel. 95 752 2638   e-mail: poradnia.kostrzyn@wp.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

www.ppp2.powiatgorzowski.pl

 

 

 

Data ogłoszenia: 31.12.2015 r.

 


 

Dyrektor

 

Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

1. Określenie stanowiska urzędniczego

 

Samodzielny referent



2.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym, zgodnie z opisem danego stanowiska

 

 

 

Wymagania niezbędne:

 

 

 

1)          Obywatelstwo polskie

 

2)          Wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie wyższe i  co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego

 

3)          Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

 

4)          Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie

 

5)          Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku samodzielnego referenta

 

6)          Biegła obsługa komputera, w tym programy pakietu Microsoft Office: Word, Excel oraz obsługa sprzętu biurowego: fax, kserokopiarka, skaner

 

7)          Umiejętność obsługi  internetu oraz poczty elektronicznej

 

Wymagania dodatkowe:

 

1)      Preferowane wykształcenie wyższe w zakresie administracji z doświadczeniem  zawodowym na tym samym lub podobnym stanowisku w samorządowych jednostkach organizacyjnych

 

2)       Preferowana znajomość programu Power Point

 

3)       Mile widziana  znajomość języków obcych

 

4)      Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy

 

5)      Umiejętność pracy w zespole

 

6)      Wysoki poziom kultury osobistej

 


 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku – ogólna charakterystyka wykonywanej pracy

 

 

 

1)      Obsługa kancelaryjna Poradni

 

2)      Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych

 

3)      Prowadzenie rejestru przyjęć oraz udzielonej pomocy psychologiczno-pedagogicznej  w formie pisemnej i elektronicznej

 

4)      Obowiązki wynikające z Kodeksu Pracy

 

5)      Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych

 

6)      Prowadzenie składnicy akt

 

7)      Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Poradni

 


 

4. Zależność służbowa

 

Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą

 


 

5. Warunki pracy

 

 

 

1)      Pełny etat (40/40)

 

2)      Samodzielne stanowisko wyposażone w monitor ekranowy

 

3)      Kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami

 

4)      Praca w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku)

 


 

6. Wymagane dokumenty:

 

1)      List motywacyjny

 

2)      CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej

 

3)       Kserokopie świadectw pracy  potwierdzających przebieg pracy zawodowej  poświadczone  przez kandydata za zgodność z oryginałem

 

4)      Kserokopie świadectw i dyplomów dokumentujących  wykształcenie  poświadczone  przez kandydata za zgodność z oryginałem

 

5)      Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach poświadczone  przez kandydata za zgodność z oryginałem

 

6)       Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

 

7)      Oświadczenie kandydata  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych

 

8)      Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie danego stanowiska

 

9)       Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze

 


 

7. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Kostrzynie nad Odrą  przy ul. Osiedle Leśne 5

 

66-470 Kostrzyn nad Odrą w godzinach pracy Poradni lub wysłać pocztą na adres Poradni  z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w terminie do dnia  14 stycznia 2016 roku do godz. 15.30.

 

Dokumenty, które wpłyną do Poradni po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 


 

8. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 95 752 26 38

 

Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnianie przez niego wymogów formalnych.

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

 

Kandydaci, którzy nie  spełniają wymogów formalnych, nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie.

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczona do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Poradni.

 

Dokumenty pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się do dalszego etapu rekrutacji będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 14 dni od ogłoszenia informacji o naborze.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Kostrzynie nad Odrą -  Biuletyn Informacji Publicznej (www.ppp2.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Kostrzynie nad Odrą, ul. Osiedle Leśne 5.

 


 

Kostrzyn nad Odrą 31.12.2015 r.

 

Dyrektor Poradni

 

mgr Aniela Blatkiewicz

 


 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Aniela Blatkiewicz
Odpowiada:Aniela Blatkiewicz
Wytworzył:Aniela Blatkiewicz
Data ostatniej zmiany:2016-01-28 10:17:38
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 4527