Biuletyn Informacji Publicznej
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
drukuj

Archwium - Nabór na wolne stanowisko

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

ul. Osiedle Leśne 5

66-470 Kostrzyn nad Odrą

tel. 95 752 2638  

e-mail: kontakt@pppkostrzyn.pl 

www.ppp2.powiatgorzowski.pl

 

 Data ogłoszenia: 21.02.2019r.

 

 

Dyrektor

Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

w Kostrzynie nad Odrą

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

  1. Określenie stanowiska urzędniczego

 

Stanowisko: główny księgowy

 

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym, zgodnie z opisem danego stanowiska

 

Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwa skarbowe,

4) spełnienie jednego z poniższych warunków:

- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

- wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.

Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie zawodowe w księgowości/kadrach w jednostkach oświatowo- budżetowych;

2) znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej:

- Karty Nauczyciela,

- Kodeksu Pracy,

- Ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej postawie przepisów wykonawczych,

- Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,

- Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,

- Ustawy budżetowej,

- Ustawy o rachunkowości,

- Ustawy o finansach publicznych,

- Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

3) biegła znajomość obsługi aplikacji komputerowych takich jak: pakiet biurowy Office, Excel, program płacowy Vulcan Płace Optivum, program kadrowy Vulcan Kadry Optivum, program do inwentaryzacji Inwentarz Optivum, program Płatnik, program JST, program SIO, program sprawozdawczy GUS.

4) samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole;

5) umiejętność sprawnej organizacji pracy i szybkiego przyswajania wiedzy.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku – ogólna charakterystyka wykonywanej pracy

 

1) obsługa finansowo-księgowa placówki (budżet i fundusz socjalny),

2) obsługa kadrowa i płacowa Poradni,

3) sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,

4) uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,

5) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,

6) rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,

7) sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych i analiz,

8) sporządzanie list płac,

9) sporządzanie sprawozdań statystycznych,

10) nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,

11) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,

12) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych,

13) opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora,

14) prowadzenie i rozliczanie ZFŚS,

15) przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych pracowników:

- obliczanie i przekazywanie za każdy miesiąc kalendarzowy (składek na ubezpieczenie społeczne, składek na ubezpieczenie zdrowotne, składek na fundusz pracy, zgłaszanie do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowywanie pracowników, z którymi umowa została rozwiązana),

- terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej,

- kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń,

16) obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych – pracowników:

- terminowe sporządzanie deklaracji i odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,

- sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych /PIT-y/ dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym,

17) sporządzanie kart wynagrodzeń,

18) prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników Poradni,

19) ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami,

20) przygotowywanie umów dla pracowników zatrudnionych w Poradni oraz dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy,

21) przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło,

22) wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia,

23) prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników,

24) sporządzanie listy obecności pracowników na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu – dbanie o dyscyplinę i punktualność przychodzenia i wychodzenia z pracy,

25) prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów,

26) sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu do GUS, SIO,

27) sporządzanie analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich danych na potrzeby organu prowadzącego,

28) pilnowanie terminów zapłaty za wszelkiego rodzaju rachunki i faktury oraz sporządzanie przelewów,

29) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego,

30) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego.

  1. Zależność służbowa

Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą

  1. Warunki pracy

 

  1. Pełny etat (40/40).
  2. Samodzielne stanowisko wyposażone w monitor ekranowy.
  3. Kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.

Praca w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku). 

    6. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny,
    2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,
    3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,
    4. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,
    5. kserokopie świadectw pracy,
    6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
    7. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
    9. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 
    11. opinie, referencje,
    12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27  kwietnia 2016  r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),                                                              
    13. Dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Kostrzynie nad Odrą, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27  kwietnia 2016  r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

 

  1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Osiedle Leśne 5

66-470 Kostrzyn nad Odrą w godzinach pracy Poradni lub wysłać pocztą na adres Poradni z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko główny księgowy

w terminie do dnia: 8 luty 2019 roku do godz. 12.00.

Dokumenty, które wpłyną do Poradni po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 95 752 26 38

Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnianie przez niego wymogów formalnych.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Kandydaci, którzy nie spełniają wymogów formalnych, nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczona do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kostrzynie nad Odrą oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Poradni.

Dokumenty pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się do dalszego etapu rekrutacji będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 14 dni od ogłoszenia informacji o naborze.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Kostrzynie nad Odrą -  Biuletyn Informacji Publicznej (www.ppp2.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Kostrzynie nad Odrą, ul. Osiedle Leśne 5.

 

                                                                                             Dyrektor Poradni

                                                                                        mgr Anna Wesołowska

 

Kostrzyn nad Odrą 21.02.2019r.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anna Wesołowska
Odpowiada:Anna Wesołowska
Wytworzył:Anna Wesołowska
Data ostatniej zmiany:2019-02-21 11:29:12
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 4527