SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIENIA SPRAW
W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciagu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę.
W przypadku spraw wymagajacych dodatkowych wyjaśnień Wnioskodawca otrzymuje informację o przewidywanym terminie załatwienia sprawy wraz z uzasadnieniem.
Interesanci przyjmowania są od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 15.00.
Za pośrednictwem witryny internetowej Spółki www.mzgkns.pl można m.in. podać stan wodomierza, zorientować się w cenach świadczonych przez nas usług, formach płatności itp. Można również wydrukować potrzebne formularze/wnioski - wypełnić je i przynieśc do nas.
Z myślą o naszych Kilentach, środowisku stworzyliśmy Platformę Usług Elektronicznych (E-USŁUG) oferujujacą wiele nowych funkcjonalności m.in: zdalne złożenie wniosku o wydanie warunków technicznych czy podpisanie umowy, e-faktury i płatność on-line.
ZGŁOŚ AWARIĘ:
Aby zgłosić awarie sieci wod-kan należy skontaktować się z pracownikami Spółki pod numerami:
• 504 18 77 36 - POGOTOWIE WODNO - KANALIZACYJNE
• 68 478 51 28 - DZIAŁ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ (w godz. 7.00-15.00)
Autor: | Piotr Małek |
Odpowiada: | Piotr Małek |
Wytworzył: | Anita Młynarczyk |
Data ostatniej zmiany: | 2020-09-22 10:54:04 |
Odwiedzin na stronie: | 2079 |