drukuj

Załatwianie spraw

SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIENIA SPRAW

W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciagu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę.

W przypadku spraw wymagajacych dodatkowych wyjaśnień Wnioskodawca otrzymuje informację o przewidywanym terminie załatwienia sprawy wraz z uzasadnieniem.

Interesanci przyjmowania są od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 15.00.

 

Za pośrednictwem witryny internetowej Spółki www.mzgkns.pl można m.in. podać stan wodomierza, zorientować się w cenach świadczonych przez nas usług, formach płatności itp. Można również wydrukować potrzebne formularze/wnioski - wypełnić je i przynieśc do nas.

Z myślą o naszych Kilentach, środowisku stworzyliśmy Platformę Usług Elektronicznych (E-USŁUG) oferujujacą wiele nowych funkcjonalności m.in: zdalne złożenie wniosku o wydanie warunków technicznych czy podpisanie umowy, e-faktury i płatność on-line.

 

ZGŁOŚ AWARIĘ:

Aby zgłosić awarie sieci wod-kan należy skontaktować się z pracownikami Spółki pod numerami:

• 504 18 77 36 - POGOTOWIE WODNO - KANALIZACYJNE

• 68 478 51 28 - DZIAŁ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ (w godz. 7.00-15.00)

Osoby odpowiedzialne

Autor:Piotr Małek
Odpowiada:Piotr Małek
Wytworzył:Anita Młynarczyk
Data ostatniej zmiany:2019-11-07 10:30:27

Archiwum

Data Autor
2019-11-07 10:29 Piotr Małek zobacz
2019-11-07 10:28 Piotr Małek zobacz
2019-11-07 10:14 Piotr Małek zobacz
2018-09-27 12:26 Piotr Małek zobacz
2017-02-09 08:01 Piotr Małek zobacz
2015-12-30 09:17 Piotr Małek zobacz
2015-12-30 09:09 Piotr Małek zobacz
2010-11-29 15:13 Piotr Małek zobacz
2010-11-29 15:13 Piotr Małek zobacz
2010-11-22 15:36 Piotr Małek zobacz
2010-11-22 15:26 zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 909