drukuj

Załatwianie spraw

SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIENIA SPRAW

W zalezności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie póxniej niż w ciagu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę.

W przypadku spraw wymagajacych dodatkowych wyjasnień Wnioskodawca otrzymuje informację o przewidywanym terminie załatwienia sprawy wraz z uzasadnieniem.

Interesanci przyjmowania są od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 15.00.


Za pośrednictwem witryny internetowej Spółki www.mzgkns.pl mozna m.in. podać stan wodomierza, zorientowac się w cenach swiadczonych przez nas usług, formach płatności itp. Mozna również wydrukować potrzebne formularze/wnioski - wypełnic je i przynieśc do nas.

 

 

ZGŁOŚ AWARIĘ:

Aby zgłosić awarie sieci wod-kan należy skontaktować się z pracownikami Spółki pod numerami:

504 18 77 36 - POGOTOWIE WODNO - KANALIZACYJNE

68 478 51 28 - DZIAŁ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ (w godz. 7.00-15.00)

Osoby odpowiedzialne

Autor:Piotr Małek
Odpowiada:Piotr Małek
Wytworzył:Anita Młynarczyk
Data ostatniej zmiany:2018-09-27 12:26:53

Archiwum

Data Autor
2017-02-09 08:01 Piotr Małek zobacz
2015-12-30 09:17 Piotr Małek zobacz
2015-12-30 09:09 Piotr Małek zobacz
2010-11-29 15:13 Piotr Małek zobacz
2010-11-29 15:13 Piotr Małek zobacz
2010-11-22 15:36 Piotr Małek zobacz
2010-11-22 15:26 zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 812