Załatwianie spraw

SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIENIA SPRAW

W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną. Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciagu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę.

W przypadku spraw wymagajacych dodatkowych wyjaśnień Wnioskodawca otrzymuje informację o przewidywanym terminie załatwienia sprawy wraz z uzasadnieniem.

Godziny pracy Spółki:

Za pośrednictwem witryny internetowej Spółki www.mzgkns.pl można m.in. podać stan wodomierza, zorientować się w cenach świadczonych przez nas usług, formach płatności itp. Można również wydrukować potrzebne formularze/wnioski - wypełnić je i przynieśc do nas.

Z myślą o naszych Kilentach, środowisku stworzyliśmy Platformę Usług Elektronicznych (E-USŁUG) oferujujacą wiele nowych funkcjonalności m.in: zdalne złożenie wniosku o wydanie warunków technicznych czy podpisanie umowy, e-faktury i płatność on-line.

ZGŁOŚ AWARIĘ:

Aby zgłosić awarie sieci wod-kan należy skontaktować się z pracownikami Spółki pod numerami:

• komórkowy: 504 18 77 36 - POGOTOWIE WODNO - KANALIZACYJNE (dostepny przez cała dobę),

• stacjonarny:68 478 51 28 lub 68 478 51 22 - DZIAŁ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ (w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku).

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anita Młynarczyk
Odpowiada:Anita Młynarczyk
Wytworzył:Anita Młynarczyk
Data ostatniej zmiany:2023-04-18 13:33:08

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 2063