Krasnystaw,26.04.2019r.
Wyniki naboru na stanowisko: inspektor weterynaryjny
1. Artur Kraczkowski zam. Siennica Różana
Krasnystaw, dn. 02.04.2019r.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
Ogłasza nabór na stanowisko Inspektor weterynaryjny w Zespole ds. bezpieczeństwa żywności
Wymiar etatu : 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Adres urzędu
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
Miejsce wykonywania pracy :
Krasnystaw
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
- praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym)
- kontakt ze zwierzętami i materiałem biologicznym
- budynek nie jest dodtosowany dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli w zakresie nadzoru nad bezpieczeństwem produktów pochodzenia zwierzęcego, w tym nad wymaganiami weterynaryjnymi przy ich produkcji, umiesczaniu na rynku, sprzedaży
- kontrola zasad GHP, GMP, HACCP w zakładach prowadzacych produkcję żywności pochodzenia zwierzęcego
- sporządzanie raprtów, analiz na potrzeby jednostki oraz jednostek zewnętrznych, w tym jednostek nadrzędnych
- wystawianie mandatów na naruszenia prawa weterynaryjnego w zakresie produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego
- prowadzenie korespondencji oraz spraw z zakresu nadzoru
- współudział w przeprowadzeniu innych kontroli z zkresu działania Inspekcji Weterynaryjnej
- obsługa petentów/klientów jednostki w zakresie sprawowanego nadzoru
- nadzór nad załadunkiem/rozładunkiem towaru przy eksporcie/imporcie do/z krajów trzecich
- pobieranie próbek żywności pochodzeniaa zwierzęcego do badań mikrobiologicznych i chemicznych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie : wyższe weterynaryjne lub równowżne w zakresie technologii żywienia
pozostałe wymagania niezbędne :
- prawo wykonywania awodu lekarza weterynarii w przypadku osób z wyksztakceniem weterynaryjnym
- posiadanie prawa jazdy kat. B z umiejętnością posługiwania się samochodem
- umiejętność obsługi komputera z pakietem MS Office
- znajomość aktualnie obowiązyjąch ustaw w zakresie służby cywilnej, postępowania administracyjnego
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niezkazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- odporność na stres
- komunikatywność, dyspozycyjność
- umiejętność pracy w espole
- zaangażowanie i chęć stałego podnoszenia kwalifikacji
- dobra organizacja pracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- CVi list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia prawa wykonywania zawody w przypadku lekarzy weterynarii
- kserokopia prawa jazdy kat. B
- oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa lub kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskiego
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne dokumenty i oświadczenia :
- Kopia dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
- oświdczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
15-04-2019
Decyduje data stempla poczztowego/ osobistego doręczenia oferty
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
22.03.2019r.
WYNIKI NABORU NA STANOWISKO księgowy:
1. Ewa Kurek, Izbica
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie 22.02.2019r.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Księgowy
w Zespole ds. finansowo - księgowych i administracji w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Krasnymstawie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu:1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
22-300 Krasnystaw, ul. Piłsudskiego 60a
Miejsce wykonywania pracy:
Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy
- kontrola dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
- księgowanie dowodów księgowych i uzgadnianie sald
- kontrola terminowości zapłaty nalezności budżetowych, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych
- sporządzanie przelewów bankowych
- prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych
- rozliczanie umów zlecenia
- prowdzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, egzekucji administracyjnej, zamówień publicznych, służby cywilnej, ubezpieczeń społecznych
- biegła obsługa komputera i oprogramowań komputerowych /MS Office/
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- wykszałcenie : wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe w państwowej juednostce budżetowej
- umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia
- rzetelność i obowiązkowość
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzającychspełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzającychspełnienie wymagania niezbędnego w zakresie oświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,
Termin składania dokumentów:
08-03-2019
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60a
22-300 Krasnystaw
Z dopiskiem: oferta pracy- księgowy/zespół ds. finansowo-księgowych i administracji
Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane.Oferty nalezy składać osobiście lub drogą pocztową ( decyduje data stempla pocztowego). Po weryfikacji formalnej kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie o teminie rozmowy. Oferty osób, które nie zostaną zakwalifikowane będą ikomisyjnie zniszczone. Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie i czytelnie podpisane.