Archwium - Przetargi
Gmina Widuchowa - Szkoła Podstawowa w Widuchowej
Barnima III 1, 74 – 120 Widuchowa
ogłasza, że przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne
w trybie przetargu nieograniczonego na:
Dostawę i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej
Szkoły Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie
internetowej Szkoły Podstawowej w Widuchowej
Przedmiotem zamówienia dostawa i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej Szkoły Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1.
Dostawy winny być realizowane auto-cysternami z legalizowanymi przepływomierzami.
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju.
Główny kod CPV: 09135100-5
Ogólna ilość oleju w roku kalendarzowym – około 50 tys. litrów. Przewiduje się 4 dostawy po ok. 12500 litrów. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-C-96024:2011 dla gatunku L. Dostarczany olej opałowy powinien być wzbogacony dodatkami o następujących właściwościach: myjących (pozostawiać dysze palników czyste, bez osadów), przeciwkorozyjnych, zapobiegających oddzielaniu się wody w niskich temperaturach i zatykaniu filtrów, smarnych, przeciwdziałających utlenianiu oleju.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021 – 31.12.2022r.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), a także wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych (zwanej Pzp)
dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
7) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. nr 1170).
8) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
- formularz oferty;
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
- oświadczenie o grupie kapitałowej;
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- wykazu głównych dostaw;
- formularz kalkulacji cenowej;
Zamawiający nie żąda pobrania wadium.
Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 14.12.2020r. do godz. 11.15 w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1,
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2020 r. o godz. 11:30 w Szkole Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1 pok. 102
Kryteria oceny: 60% cena
Termin wykonania zamówienia (dostawy) od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego - 40%
Termin związania z ofertą – 30 dni.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Marlena Błaż |
Odpowiada: | Dorota Bohdankiewicz |
Wytworzył: | Marlena Błaż |
Data ostatniej zmiany: | 2020-12-04 09:08:06 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 2729 |