Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa w Widuchowej
drukuj

Archwium - Przetargi

Gmina Widuchowa - Szkoła Podstawowa w Widuchowej

Barnima III 1, 74 – 120 Widuchowa

 

ogłasza, że przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne

w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

Dostawę i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej

Szkoły Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie

internetowej Szkoły Podstawowej w Widuchowej

www.e-bip.org.pl/spwiduchowa

 

Przedmiotem zamówienia dostawa i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej Szkoły Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1.

Dostawy winny być realizowane auto-cysternami z legalizowanymi przepływomierzami.

Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju.

 

Główny kod CPV: 09135100-5

Ogólna ilość oleju w roku kalendarzowym – około 50 tys. litrów. Przewiduje się 4 dostawy po ok. 12500 litrów. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-C-96024:2011 dla gatunku L. Dostarczany olej opałowy powinien być wzbogacony dodatkami o następujących właściwościach: myjących (pozostawiać dysze palników czyste, bez osadów), przeciwkorozyjnych, zapobiegających oddzielaniu się wody w niskich temperaturach i zatykaniu filtrów, smarnych, przeciwdziałających utlenianiu oleju.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021 – 31.12.2022r.

 

W przetargu mogą wziąć  udział  oferenci,  którzy  spełniają warunki określone  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo  zamówień  publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. – (tekst jednolity  Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), a także wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych (zwanej Pzp)

dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności  zawodowej,  o  ile  wynika  to  z odrębnych przepisów;

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

3) zdolności technicznej lub zawodowej.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

1) Zaświadczenie właściwego naczelnika  urzędu  skarbowego  potwierdzające,  że  wykonawca  nie  zalega  z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie  z  właściwym  organem  podatkowym  w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu;

2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  albo  inny  dokument  potwierdzający,  że  wykonawca  nie  zalega  z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;                                                                                  

4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;

7) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z  opłacaniem  podatków  i  opłat  lokalnych,  o  których  mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. nr 1170).

8) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:

- formularz oferty;

- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;

- oświadczenie o grupie kapitałowej;

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

- wykazu głównych dostaw;

- formularz kalkulacji cenowej;

 

Zamawiający nie żąda pobrania wadium.

 

Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 14.12.2020r. do godz. 11.15 w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1,

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2020 r. o godz. 11:30 w Szkole Podstawowej w Widuchowej ul. Barnima III 1 pok. 102

Kryteria oceny:          60% cena

Termin wykonania zamówienia (dostawy) od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego - 40%

Termin związania z ofertą – 30 dni.

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Marlena Błaż
Odpowiada:Dorota Bohdankiewicz
Wytworzył:Marlena Błaż
Data ostatniej zmiany:2020-12-28 12:09:14
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 2728