Korespondencja przychodząca rejestrowana jest w dzienniku korespondencyjnym. Po dekretacji przez Dyrektora Zakładu, korespondencja kierowana jest do odpowiednich komórek organizacyjnych według kompetencji personelu celem załatwienia.
SKARGI I WNIOSKI - rozpatruje i udziela odpowiedzi Dyrektor Zakładu
Skarga lub wniosek formie pisemnej lub elektronicznej po wpłynieciu, podlega rejestracji w Biurze Dyrektora w Dzienniku Korespondencyjnym oraz w Rejestrze Skarg i Wniosków prowadzonym przez Pełnomocnika Dyrektora ds. Pacjentów i Komunikacji Społecznej.
- skargi anonimowe nie podlegają rejestracji i rozpatrzeniu,
- załatwianie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z obowiazujacymi przepisami ( Skargi i wnioski nie wymagające wyjasnień, zbierania dowodów
Dyrektor Zakładu przyjmuje interesantów w czwartki w godz. 10.00- 14.00
SPRAWY DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SZPITALA - rozpatruje i udziela wyjaśnień Dyrektor
SPRAWY DOTYCZĄCE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH - załatwiają i udzielają wyjaśnień Ordynatorzy lub Kierownicy odpowiednich komórek organizacyjnych,
Korespondencja wychodząca na zewnatrz podlega ewidencji.
Autor: | Iwona Śledz |
Odpowiada: | Iwona Śledz |
Wytworzył: | Iwona Śledz |
Data ostatniej zmiany: | 2010-10-21 17:02:40 |
Odwiedzin na stronie: | 5785 |