Archwium - Przetarg nieogr. na dostawy mięs i wędlin woł/wp
Rabka-Zdrój: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawy mięs i wędlin woł/wp
Numer ogłoszenia BZP : 154753 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A. , ul. Orkana 49, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676020, faks 18 2676010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawy mięs i wędlin woł/wp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I :Sprzedaż i dostawy mięs woł/wp w orientacyjnej ilości 8330 kg ,+ 800,00 kg kości. Zadanie II Sprzedaż i dostawy wędlin woł/wp w orientacyjnej ilości 7160,00 kg. szczegóły zamówienia w zał. nr 3/I i 3/II do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.34-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
w/g formuły spełnia /nie spełniana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
w/g formuły spełnia /nie spełniana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
w/g formuły spełnia /nie spełniana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
w/g formuły spełnia /nie spełniana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
w/g formuły spełnia /nie spełniana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość produktów - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49 34-700 Rabka-Zdrój sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 08:30, miejsce: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49 34-700 Rabka-Zdrój sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzedaż i dostawy mięs woł/wp.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż i dostawy mięs woł/wp, w orientacyjnej ilości 8330 kg ,+ 800,00 kg kości..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość produktów - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzdaz i dostawy wędlin woł/wp.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawy wędlin woł/wp w orientacyjnej ilości 7160,00 kg szczegóły zamówienia w zał. nr 3/II do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.34-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość produktów - 30
Osoby odpowiedzialne
Autor: | LCh |
Odpowiada: | LCh |
Wytworzył: | LCh |
Data ostatniej zmiany: | 2016-07-25 14:30:14 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 852 |