Biuletyn Informacji Publicznej
Uzdrowisko Rabka S.A.
drukuj

Archwium - Przetarg na dostawy produktów spożywczych różnych

Ogłoszenie BZP nr 633940-N-2019 z dnia 2019-12-09 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: Dostawy produktów spożywczych różnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający :Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania :Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających :Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej :Nie


Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL):Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :Tak
https://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem :Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie :Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat
Adres: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów spożywczych różnych
Numer referencyjny: ZP.22.PN.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do 2 obiektów, /loco-magazynów żywnościowych w obiektach Zamawiającego położonych na terenie Rabki-Zdrój /, artykułów spożywczych różnych: zad.nr1- dżemy, powidła marmolady.., zad.nr 2 - cukier, kasze, ryż... ,, zad.nr 3- przyprawy, kisiel, budyń…, zad.n r 4-- wyroby cukiernicze…, zad.nr 5- warzywa,owoce przetworzone...,. CPV 15800000-6,CPV 15332200-6, CPV 15830000-5 CPV 15610000-7, CPV 15870000-7, CPV 15842300-5 ,CPV 15330000-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 3.1.,nr 3.2.,nr 3.3., nr 3.4.,nr 3.5., do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

15332200-6

15830000-5

15610000-7

15870000-7

15842300-5

15330000-0



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
zakończenie: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu :Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji :Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej :Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego


IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
możliwość zmiany wynagrodzenia w części dotyczącej stawki podatku VAT, w zależności jaka stawka VAT będzie obowiązywać w czasie trwania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-17, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

dostawy :dżemy, powidła, marmolady...

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dżem wiśniowy wysokosłodzony kg 140 dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony kg 140 dżem truskawkowy wysokosłodzony kg 170 frużelina wiśniowa kg 70 marmolada twarda - różana kg 30 marmolada twarda wieloowoc.1100g kg 80 miód sztuczny pitny kg 50 miód wielokwiatowy 450g kg 50 powidło śliwkowe kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332200-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-06-30

 


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

2

Nazwa:

Dostawy: cukier,kasze,płatki ryz sól

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:cukier kg 7500 cukier kostka kg 12 cukier puder kg 400 kasza manna kg 260 kasza gryczana kg 410 kasza jaglana kg 90 kasza jęczmienna kg 620 kasza kukurydziana kg 220 mąka ziemniaczana kg 230 płatki jęczmienne kg 230 płatki kukurydziane kg 120 płatki owsiane kg 550 płatki ryżowe błyskawiczne kg 150 ryż kg 1500 sól kg 700 ryż brązowy kg 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15831000-2, 15613380-5, 15613311-1, 15872400-5, 03211300-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)::
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

3

Nazwa:

dostawy: przyprawy, kisiel,budyń,galaretki....

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aromaty 9 ml szt 400 bazylia kg 2 budyń kg 130 cukier waniliowy kg 140 cynamon kg 10 galaretka owocowa kg 650 gałka muszkatołowa kg 2 herbata "Saga" expresowa a'200 szt op 1600 herbata "Saga" granulowana kg 40 kisiel kg 70 kminek kg 7 kucharek 1kg kg 270 kwasek cytrynowy kg 50 liść laurowy kg 3 majeranek kg 3 oregano kg 2 papryka słodka kg 8 pieprz naturalny kg 55 pieprz ziołowy kg 4 proszek do pieczenia kg 80 przyprawa "Curry" kg 3 przyprawa do drobiu kg 32 przyprawa do piernika kg 2 przyprawa do pizzy kg 2 przyprawa do ryb kg 7 soda oczyszczona kg 15 vegeta kg 120 ziele angielskie kg 8 zioła prowansalskie kg 3 żelatyna kg 72
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15894000-1, 15894000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)::
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin realizacji zamówień

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

4

Nazwa:

dostawy: wyroby cukiernicze ,herbata

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Baton Lion 42g kg 2000 Baton Milk Way 21,5 g kg 2100 Biszkopty okrągłe w polewie czekoladowej z galaretką (pomarańcz/wiśnia) kg 95 Biszkopty op.max.1 kg kg 8 Chałwa (różne smaki) kg 6 Czekolada Alpen gold 100g kg 1020 Czekoladki Kasztanki/Malaga kg 50 Herbatniki Petti buerre 50 gr kg 5100 Kakao Decomorreno /op.0,2-1,0 kg kg 80 Krakersy 70g kg 1200 Kulki/muszelki czekol.-zbożowe bez syropu glukozowego i oleju palmowego.(np Mlekołaki Choco ) kg 12 Kulki czekoladowe Nesquik kg 95 Kawa Inka kg 33 Mieszanka czekoladowa (Wedel) kg 10 Mieszanka czekoladowa”Krakowska kg 25 Mikołaj /zając w czekoladzie 30 g) kg 1200 Napój Vitan lub równoważny 0,2 l kg 4200 Nutella waniliowo-czekoladowa op.0,5-1,0 kg kg 40 Paluszki 70g kg 820 Chrupki kukurydziane kg 210 Piernik w czekoladzie op.max 3kg kg 10 Prince polo classic 36g kg 1400 Soczki "Kubuś"/”Smakuś” 0,3 l kg 3700 Suchary delikatesowe op.max.1 kg kg 40 Wafle Grześ suchy 26g kg 300 Wafle Skawa 20g kg 2220 Wafle tortowe okrągłe /op.90-130 g kg 130
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15842300-5, 15863000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-06-30


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin realizacji zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

dostawy: warzywa, owoce przetworzone...

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ananas konserwowy kg 45 brzoskwinie w syropie kg 300 chrzan tarty kg 100 fasola konserwowa biała kg 40 fasola konserwowa czerwona kg 40 fasola konserwowa szparagowa kg 5 groszek konserwowy "Pudliszki" kg 110 ketchup łagodny kg 230 konc. Pomidorowy "Złoty Bażant"878g kg 460 kukurydza konserwowa "Bonduelle" kg 350 majonez kielecki kg 650 musztarda "Roleski" / łagodna/ kg 80 ocet L 120 ogórki konserwowe kg 320 papryka konserwowa kg 60 pieczarki konserwowe kg 110 przecier ogórkowy kg 140 przyprawa do zup 1 L L 620 sok owocowy wysokosłodzony (op.od 1 do 5l ) L 60 żurek biały ( op 0,5 do 1 L ) L 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji zamówień

10,00

termin załatwienia reklamacji

10,00

wartość minimalnej dostawy jednorazowej

10,00

termin płatności

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Osoby odpowiedzialne

Autor:LCh
Odpowiada:LCh
Wytworzył:LCh
Data ostatniej zmiany:2019-12-09 13:46:40
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 509