Archwium - Statut
STATUT
Wyższej Szkoły Finansów i Zarzadzania w Białymstoku
Białystok, dnia 15 marca 2012 roku
Spis treści:
Rozdział 1 - Postanowienia ogólne (s. 3)
Rozdział 2 - Ustrój Uczelni (s. 6)
Postanowienia ogólne (s. 6)
Senat (s. 7)
Rektor (s. 11)
Rada Wydziału (s. 14)
Dziekan (s. 16)
Rozdział 3 - Organizacja Uczelni (s. 18)
Postanowienia ogólne (s. 18)
Wydział (s. 18)
Katedra, zakład, pracownia (s. 19)
Jednostki zamiejscowe (s. 20)
Jednostki ogólnouczelniane (s. 20)
Jednostki międzywydziałowe (s. 21)
System biblioteczno-informacyjny (s. 21)
Inne jednostki organizacyjne (s. 22)
Rozdział 4 - Pracownicy Uczelni (s. 23)
Postanowienia ogólne (s. 23)
Nawiązanie, zmiana i rozwiązanie stosunku pracy (s. 23)
Czas pracy nauczyciela akademickiego, wymiar pensum dydaktycznego oraz zasady powierzania zadań dydaktycznych (s. 27)
Okresowa ocena nauczycieli akademickich (s. 29)
Szczegółowe zasady i tryb udzielania urlopów (s. 30)
Odpowiedzialność dyscyplinarna pracowników (s. 31)
Zasady wynagradzania pracowników i nagrody rektora (s. 31)
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (s. 32)
Rozdział 5 - Studia i studenci (s. 32)
Postanowienia ogólne (s. 32)
Przyjęcie na studia wyższe (s. 33)
Prawa i obowiązki studenta (s. 33)
Samorząd i organizacje studenckie (s. 34)
Student-stażysta oraz stypendium za wyniki w nauce (s. 34)
Odpowiedzialność dyscyplinarna studentów (s. 35)
Rozdział 6 - Administracja i gospodarka Uczelni (s. 35)
Rozdział 7 - Mienie i finanse Uczelni (s. 36)
Rozdział 8 - Przepisy porządkowe dotyczące odbywania zgromadzeń na terenie Uczelni (s. 39)
Rozdział 9 - Nadzór nad Uczelnią (s. 39)
Rozdział 10 - Likwidacja kierunku studiów lub Uczelni (s. 41)
Rozdział 11 - Postanowienia końcowe (s. 42)
Załącznik nr 1 – Wzór sztandaru Uczelni strona 1 (s. 44)
Wzór sztandaru Uczelni strona 2 (s. 45)
Załącznik nr 2 – Wzór godła Uczelni (s. 46)
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Ewa Krzycka |
Odpowiada: | Ewa Krzycka |
Wytworzył: | Ewa Krzycka |
Data ostatniej zmiany: | 2014-12-16 14:40:12 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 5469 |