Archwium - Nabór
Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmiński
ul. Leśna 17, 11-100 Lidzbark Warmiński
ogłasza
nabór na stanowisko ds. księgowości
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Dekretacja oraz sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych,
- Dekretacja i księgowanie wydatków,
- Prowadzenie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,
- Uzgadnianie stanu kont analitycznych z kontami syntetycznymi ,
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej wydatków ,
- Sporządzanie obrotów i sald kont analitycznych oraz ich analiza i kontrola,
- Sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych z wydatków zgodnie z terminami wynikającymi z przepisów prawa,
- Dokonywanie okresowej analizy kont księgowych oraz korygowanie nieprawidłowości w zapisach księgowych,
- Zamykanie i przeksięgowywanie kont wynikowych na dzień 31.12 i ustalanie wyniku finansowego oraz sporządzanie protokołów weryfikacji kont na koniec danego roku,
- Kontrola prawidłowości ewidencji wydatków budżetowych oraz porównywanie z planem finansowym,
- Księgowanie przychodów i rozchodów środków trwałych, pozostałych środków trwałych (konto 011, 013),
- Organizacja przeprowadzania inwentaryzacji oraz jej rozliczanie w formie spisu z natury zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- Analiza i kontrola kont rozrachunkowych, weryfikacja kont księgowych, wyjaśnianie powstałych różnic oraz inwentaryzacja roczna tych kont,
- Sporządzanie przelewów na rzecz kontrahentów,
- Ustalanie wysokości odpisów na ZFŚS i dokonywanie odpisu zaliczkowego,
- Prowadzenie windykacji należności z kont rozrachunkowych.
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe: księgowość lub administracja,
- Minimum 5 lat stażu pracy w tym 1 rok w administracji samorządowej,
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa karnoskarbowe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
- Znajomość podstawowych zasad ochrony danych osobowych,
- Znajomość przepisów z zakresu Ustawy o rachunkowości oraz Ustawy o finansach publicznych,
- Obsługa komputera w tym pakietu MS Office,
- Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych: Finanse i księgowość oraz Faktury firmy ZETO Software, Płatnik i SJO Bestia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Aplikacja CV wraz z listem motywacyjnym,
- Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie prac na danym stanowisku,
- Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- Oświadczenie o obywatelstwie polskim i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o niekaralności.
Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2020 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w listoadzie 2020 r. wynosił ponad 6%.
Aplikacje w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Nabór na stanowisko ds. księgowości”
należy złożyć do dnia 16.11.2020r. do godz. 15.00 na adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim
ul. Leśna 17
11-100 Lidzbark Warmiński
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu oraz niekompletne – nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 767 00 10.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych .
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
Informacje o kandydatach określone w ogłoszeniu, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym.
Dyrektor
mgr inż. Dariusz Iskra
Lidzbark Warmiński 06.11.2020 r.
Oświadczenie
Ja niżej podpisany/a…………………………………..………wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku ze złożoną przeze mnie aplikacją w celu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim.
Klauzula informacyjna
dotycząca realizacji zadań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą przy ul. Leśnej 17, 11-100 Lidzbark Warmiński, nr tel. 89 767 0010 lub 605 662 696 oraz e-mail: sekretariat@zdplw.pl
- Z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez email: iod@zdplw.pl oraz nr 897670010.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie 6 ust.1 lit a RODO.
- Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
- Do wskazane go terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych , jak również prawo żądania sprostowania , usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Jeżeli uważa Pani/Pan ,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
- Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pani/Pana na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Dariusz Iskra |
Odpowiada: | Dariusz Iskra |
Wytworzył: | Dariusz Iskra |
Data ostatniej zmiany: | 2020-11-06 13:35:36 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 2902 |