Transport Sanitarny Chorego (na zlecenie lekarza) transport chorego zgłaszamy od godziny 800 - 1800 pod numerem tel. 34 378-52-00 (Częstochowa, ul. Kilińskiego 10)
Rejestracja pacjentów do przychodni odbywa się na podstawie zgłoszenia: - osobistego - telefonicznego - za pośrednictwem osoby trzeciej
Poza kolejnością przyjmowani są:
Badania zlecone przez naszych lekarzy wykonywane są w zależniości od rodzaju badań w nast. miejscach: Badania laboratoryjne - Laboratorium SP ZOZ GOZ w Konopiskach od poniedziałku do piątku Badanie EKG - gabinet zabiegowy w Ośrodku Zdrowia w Konopiskach Badania USG - Gabinet SP ZOZ GOZ w Konopiskach (zapisy w rejestracji) Badania RTG - NZOZ - Gabinet RTG Zaręba ul. Kościuszki 9a w Częstochowie, tel. 34 374 06 74
OPIEKA CAŁODOBOWA : pacjent może skorzystać z opieki lekarskiej i pielęgniarskiej w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej. Po godzinie 18.00 do 8.00 rano dnia następnego, oraz (całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy) w następujących najbliższych zakładach: 1) NZOZ "Egomedica" , Częstochowa ul. Orkana 139B, tel. 34 366 28 81. 2) "Nasza Przychodnia" Sp z o.o., Częstochowa ul. Wolności 46, tel. 34 366 96 11 Świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej są bezpłatne i udzielane bez skierowania. Dyżurujący w przychodni lekarz udziela porad: - w warunkach ambulatoryjnych, - telefonicznie, - w przypadkach medycznie uzasadnionych - w domu pacjenta. Pacjent może skorzystać z tej formy opieki zdrowotnej w przypadku: - nagłego zachorowania; - nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących bezpośrednie zagrożenie życia lub istotny uszczerbek zdrowia, a zastosowane środki domowe lub leki dostepne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy; - gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia. W ramach nocnej i świątecznej opieki lekarskiej nie można uzyskać: - wizyty kontrolnej w związku z wcześniej rozpoczętym leczeniem; - recepty na stosowane stale leki w związku ze schorzeniem przewlekłym; - rutynowego zaświadczenia o stanie zdrowia. pacjent może skorzystać z opieki lekarskiej i pielęgniarskiej w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej - SKARKI I ZAŻALENIA Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia skargi na działalnośc zoz-u: Skargę można złożyć do: 1.Dyrektora SP ZOZ GOZ w Konopiskach - lek. med. Anna Pogorzelska - osobiście lub w formie pisemnej; 2.Do orgau założycielskiego - Rada Gminy Konopiska 3.Do Rzecznika Praw Pacjenta przy Śląskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Katowicach
|
Biuro Działu Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ
bezpośrednio - w siedzibie ul. Jankego 15A od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
drogą elektroniczną - w ramach Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP)
telefoniczne - pod numerem tel. 32/735 05 13, lub 32/735 05 45
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
01-171 Warszawa
ul. Młynarska 46
- biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00
- tel. 22/532 82 50, fax 22/532 82 30
Autor: | Aldona Górniak |
Odpowiada: | Aldona Górniak |
Wytworzył: | Aldona Górniak |
Data ostatniej zmiany: | 2016-02-11 13:59:36 |
Odwiedzin na stronie: | 6168 |