Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im Fryderyka Chopina w Żychlinie
drukuj

Archwium - Zamówienia publiczne

Informacja o zawarciu umowy   w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, na „ Dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin do stołówki szkolnej  w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych im Fryderyka Chopina w Żychlinie” 

Zaproszenie do  przygotowania oferty na „ Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych im Fryderyka Chopina w Żychlinie”.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych

• ZSEU.343.1.2022

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji pn: „Zakup i dostawa symulatora forwardera i harwestera w ramach wyposażenia pracowni maszynoznawstwa leśnego i użytkowania lasu"

Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b0f25690-256d-42d4-afc4-c44f14e69dac 

• Informacja o zawarciu umowy na "Remont części dachu pokrytego papą na sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie. 

 

 

 

Zamówienia publiczne

Zaproszenie do składania oferty na "Remont części dachu pokrytego papą na sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie".

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2021 r.
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2022 r.

Zaproszenie do składania ofert na dostawy do szkolnej stołówki

Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. F. Chopina w Żychlinie zaprasza do przygotowania oferty na dostawy do szkolnej stołówki. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej artykułów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ . Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera opis przedmiotu zamówienia będący jednocześnie formularzem cenowym. Podane w formularzu ilości artykułów stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 4 miesięcy.
Ofertę ( skany z podpisami i pieczęciami) na dostawy do szkolnej stołówki należy złożyć, zgodnie z SWZ, do 22.08.2022 r. do godz. 10.00 na adres e-mail wskazany w SWZ tj. zseu@zychlin.edu.pl.

Osoby odpowiedzialne

Autor:mgr inż. Anna Matczak - Gaj
Odpowiada:mgr inż. Anna Matczak - Gaj
Wytworzył:Jolanta Grzemska
Data ostatniej zmiany:2022-08-24 13:26:56
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 8546