REGULAMIN PRZYJMOWANIA, ROZPATRYWANIA I ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW W POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W AUGUSTOWIE
PODSTAWA PRAWNA:
Przyjęcia obywateli w sprawach skarg i wniosków:
- poniedziałki w godz. 800- 1500
UWAGA: Dla wniesienia skargi lub wniosku w interesie innej osoby wymagana jest jej zgoda.
SKARGI I WNIOSKI MUSZĄ ZAWIERAĆ:
- imię i nazwisko (nazwę) wnoszacego
- adres wnoszącego
UWAGA: Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
SKARGI I WNIOSKI MOGĄ BYĆ WNOSZONE W NASTĘPUJĄCEJ FORMIE:
Skargi i wnioski wpływające do Powiatowego Inspektorau Weterynarii są rejestrowane w rejestrzez Skarg i Wniosków, prowadzonym przez Sekretariat.
Skargi i wnioski w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii rozpatruje Powiatowy Lekarz Weterynarii lub pracownik merytoryczny właściwy ze względu na przedmiot skargi (wniosku).
TERMINY ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW:
Skargi (wnioski) Powiatowy Inspektorat weterynarii załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt - załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi (wnioski) szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dniq wszczęcia postępowania wyjaśniającego.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Autor: | Marek Nagórski |
Odpowiada: | Powiatowy Inspektorat Weterynarii |
Wytworzył: | Powiatowy Inspektorat Weterynarii |
Data ostatniej zmiany: | 2012-09-25 11:17:29 |
Odwiedzin na stronie: | 1557 |