Skargi i wnioski


REGULAMIN PRZYJMOWANIA, ROZPATRYWANIA I ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW W POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W AUGUSTOWIE


PODSTAWA PRAWNA:

  1. ART. 63 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 197r.
  2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz 1071 z późn. zm.)
  3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5 poz. 46).


Przyjęcia obywateli w sprawach skarg i wniosków:

- poniedziałki w godz. 800- 1500


UWAGA: Dla wniesienia skargi lub wniosku w interesie innej osoby wymagana jest jej zgoda.

SKARGI I WNIOSKI MUSZĄ ZAWIERAĆ:

- imię i nazwisko (nazwę) wnoszacego

- adres wnoszącego

UWAGA: Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.


SKARGI I WNIOSKI MOGĄ BYĆ WNOSZONE W NASTĘPUJĄCEJ FORMIE:


Skargi i wnioski wpływające do Powiatowego Inspektorau Weterynarii są rejestrowane w rejestrzez Skarg i Wniosków, prowadzonym przez Sekretariat.

Skargi i wnioski w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii rozpatruje Powiatowy Lekarz Weterynarii lub pracownik merytoryczny właściwy ze względu na przedmiot skargi (wniosku).


TERMINY ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW:

Skargi (wnioski) Powiatowy Inspektorat weterynarii załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt - załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi (wnioski) szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dniq wszczęcia postępowania wyjaśniającego.


TRYB ODWOŁAWCZY:

  1. Skargi i wnioski są załatwiane w samodzielnym jednoinstancyjnym postępowaniu uproszczonym.
  2. Skarżący niezadowolony ze sposobu rozpatrzenia skargi może ponowić skargę. W przypadku nie wskazania w ponownej skardze nowych okoliczności, Powiatowy Inspektorat Weterynarii może podtrzymać swoje stanowisko.
  3. Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku służy prawo wniesienia skargi do Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w Białymstoku.



Osoby odpowiedzialne

Autor:Marek Nagórski
Odpowiada:Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Wytworzył:Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Data ostatniej zmiany:2012-09-25 11:17:29

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1557