Nabór - specjalista ds. administracyjno-księgowych - ¾ etatu

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Specjalista ds. Administracyjno-Księgowych

 

Wymiar etatu: ¾

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

Ul. Jana Pawła II 55

05-500 Piaseczno

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonania zadań:  praca biurowa.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Wymagania  niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania dodatkowe:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć do 10 lipca 2023 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno. Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: kontakt@biblioteka-piaseczno.pl (do 10 lipca 2023 r. do godz. 23.59)

Dokumenty składane osobiście należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjno-księgowych”
Dokumenty, które wpłyną do Biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  BIP-u Biblioteki.
Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl

Osoby odpowiedzialne

Autor:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Odpowiada:Łukasz Krzysztof Załęski
Wytworzył:Łukasz Krzysztof Załęski
Data ostatniej zmiany:2023-06-28 14:50:30

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 188