Nabór - specjalista ds. administracyjno-księgowych - ¾ etatu
Biblioteka Publiczna w Piasecznie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Specjalista ds. Administracyjno-Księgowych
Wymiar etatu: ¾
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Biblioteka Publiczna w Piasecznie
Ul. Jana Pawła II 55
05-500 Piaseczno
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie akt osobowych pracowników,
- Dbanie o terminowość badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, nisko cennych środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji,
- Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi,
- Wystawianie faktur sprzedaży i rozliczanie opłat za media oraz obciążanie nimi najemców,
- Przygotowywanie umów najmu pomieszczeń,
- Realizacja innych czynności wynikających z zapisów w treści regulaminów lub instrukcji obowiązujących w jednostce, a ponadto decyzji zarządzeń lub komunikatów wydanych przez Dyrektora,
- Przestrzeganie zasad wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonania zadań: praca biurowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca przy monitorze ekranowym,
- Naturalne i sztuczne oświetlenie,
- Praca w budynku przy ul. Jana Pawła II 55,
- Miejsce pracy: 1-sze piętro. W budynku znajduje się winda
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie wyższe ( preferowane o profilu administracji, zarządzania i posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w administracji),
- Znajomość prawa w zakresie : Kodeksu pracy, ustawy o rachunkowości,
- Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą się ubiegać również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530)
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office),
- Doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych,
- Nieposzlakowana opinia,
- Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,
- Umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,
- Sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, wysoka kultura osobista,
- Cechy osobowości: umiejętność podejmowania decyzji, opanowanie, kreatywność, komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys (CV)
- Kwestionariusz osobowy
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje
- Kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć do 10 lipca 2023 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno. Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: kontakt@biblioteka-piaseczno.pl (do 10 lipca 2023 r. do godz. 23.59)
Dokumenty składane osobiście należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjno-księgowych”
Dokumenty, które wpłyną do Biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP-u Biblioteki.
Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Sylwia Chojnacka-Tuzimek |
Odpowiada: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Wytworzył: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Data ostatniej zmiany: | 2023-06-28 14:50:30 |
Archiwum
Data | Autor | |
2023-06-28 14:36 | Sylwia Chojnacka-Tuzimek | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 183 |