Biuletyn Informacji Publicznej
Biblioteka Publiczna w Piasecznie
drukuj

Nabór - specjalista ds. administracyjno-księgowych - ¾ etatu

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Specjalista ds. Administracyjno-Księgowych

 

Wymiar etatu: ¾

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

Biblioteka Publiczna w Piasecznie

Ul. Jana Pawła II 55

05-500 Piaseczno

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • Dbanie o terminowość badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, nisko cennych środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji,
  • Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi,
  • Wystawianie faktur sprzedaży i rozliczanie opłat za media oraz obciążanie nimi najemców,
  • Przygotowywanie umów najmu pomieszczeń,
  • Realizacja innych czynności wynikających z zapisów w treści regulaminów lub instrukcji obowiązujących w jednostce, a ponadto decyzji zarządzeń lub komunikatów wydanych przez Dyrektora,
  • Przestrzeganie zasad wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.

 

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonania zadań:  praca biurowa.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca przy monitorze ekranowym,
  • Naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • Praca w budynku przy ul. Jana Pawła II 55,
  • Miejsce pracy: 1-sze piętro. W budynku znajduje się winda

Wymagania  niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie wyższe ( preferowane o profilu administracji, zarządzania i posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w administracji),
  • Znajomość prawa w zakresie : Kodeksu pracy, ustawy o rachunkowości,
  • Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą się ubiegać również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530)
  • Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office),
  • Doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych,
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,
  • Umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,
  • Sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, wysoka kultura osobista,
  • Cechy osobowości: umiejętność podejmowania decyzji, opanowanie, kreatywność, komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys (CV)
  • Kwestionariusz osobowy
  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje
  • Kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy
  • List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć do 10 lipca 2023 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno. Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: kontakt@biblioteka-piaseczno.pl (do 10 lipca 2023 r. do godz. 23.59)

Dokumenty składane osobiście należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjno-księgowych”
Dokumenty, które wpłyną do Biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  BIP-u Biblioteki.
Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.

Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl

Osoby odpowiedzialne

Autor:Sylwia Chojnacka-Tuzimek
Odpowiada:Łukasz Krzysztof Załęski
Wytworzył:Łukasz Krzysztof Załęski
Data ostatniej zmiany:2023-06-28 14:50:30

Archiwum

Data Autor
2023-06-28 14:36 Sylwia Chojnacka-Tuzimek zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 183