Skargi i wnioski

  1. Skargi i wnioski mogą być wnoszone zarówno w formie pisemnej jak i ustnej.
  2. Skargi lub wnioski w formie pisemnie wnosi się do Biura Dyrektora CLO - ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, III piętro.
  3. Skarga lub wniosek w formie pisemnej może być przesłana drogą pocztową, kurierską, złożona osobiście w Biurze Dyrektora CLO (na adres wskazany w pkt. 2), jak również przesłana faxem (32 73 57 603), mailem (clo@clo.com.pl) lub ePUAP (CLO_Siemianowice/SkrytkaESP).
  4. Skarga lub wniosek ustny może być złożony osobiście lub telefonicznie (32 73 57 600) Dyrektorowi CLO lub osobie wyznaczonej przez Dyrektora, przy czym skargi i wnioski pacjentów przyjmuje Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta.

W sprawach skarg i wniosków pacjenci przyjmowani są:

Pliki

Osoby odpowiedzialne

Autor:Joanna Przewoźniak
Odpowiada:Joanna Przewoźniak
Wytworzył:Joanna Przewoźniak
Data ostatniej zmiany:2021-04-06 14:01:03

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1230