Biuletyn Informacji Publicznej
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lubaniu
drukuj

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lubaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej piwluban.e-bip.org.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2012.12.03. Data ostatniej dużej aktualizacji:  2021.10.27

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Oświadczenie sporządzono dnia 2020.10.27.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Jerzy Jaxa-Rożen, piwluban@wroc.wiw.gov.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie póĽniej niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich (adres do strony RPO - https://bip.brpo.gov.pl/.

Dostępność architektoniczna

  1. Istnieje dostęp dla osób niepełnosprawnych do wejścia do budynku i możliwość swobodnego poruszania się na parterze.
  2. Brak dostępności na piętro budynku - brak windy.
  3. Dostęp do budynku poprzez podjazd do wejścia.
  4. Miejsca parkingowe przy budynku -ogólnodostępne, brak wyznaczonych miejsc dla niepełnosprawnych z przyczyn architektonicznych.
  5. Prawo wstępu z psem asystującym.
  6. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
  7. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
  8. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Raport jest dostępny do pobrania poniżej.

Raport dostępności

Osoby odpowiedzialne

Autor:Jerzy Jaxa-Rożen
Odpowiada:Jerzy Jaxa-Rożen
Wytworzył:Jerzy Jaxa-Rożen
Data ostatniej zmiany:2021-10-27 13:14:16

Archiwum

Data Autor
2021-10-27 12:38 Jerzy Jaxa-Rożen zobacz
2021-10-27 12:33 Jerzy Jaxa-Rożen zobacz
2021-10-27 10:17 zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 211