Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Publiczna Szkoła Podstawowa w Bierzwnicy
drukuj

Plan działania na rzecz poprawy dostępności

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W BIERZWNICY

NA LATA 2020 – 2021

 

Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami – ustala się niniejszy plan działania:

Lp.

Działanie

Sposób realizacji

Odpowiedzialny za realizację

Termin realizacji

1.       

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności

Wydanie Zarządzenia Dyrektora Szkoły

Dyrektor Szkoły

do 30 IX 2020 r.

2.       

Sporządzenie Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Opracowanie planu działania, o którym mowa w art.14 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o  zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Przekazanie do zatwierdzenia i publikacja na stronie internetowej

Koordynator

X 2020 r.

3.       

Analiza stanu obiektu szkoły pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami - dostępność architektoniczna

Oględziny i zebranie danych w zakresie

stwierdzonych istniejących przeszkód

w dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami

 

Konsultacje i przekazanie informacji w sprawie alternatywnych rozwiązań i  ich usunięcie

 

Zaplanowanie propozycji zmian oraz oszacowanie kosztów w zakresie zwiększenia dostępności architektonicznej

Koordynator

XI 2020 r.

4.       

Analiza dostępności w zakresie cyfrowym i   informacyjno-komunikacyjnym

Dostosowanie istniejącej strony internetowej

zgodnie z ustawą o dostępności cyfrowej

 

Przygotowanie wytycznych dla redaktorów strony www

Koordynator

XI 2020 r.

5.       

Przygotowanie deklaracji dostępności

Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej szkoły deklaracji dostępności

Koordynator

XII 2020 r.

6.       

Zapewnienie dostępu alternatywnego oraz wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami

Działania mające na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz informacyjno -komunikacyjnego

Koordynator

realizacja w całym okresie działania koordynatora

7.       

Sporządzenie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Przekazanie sporządzonego raportu do Wójta Gminy Świdwin, a następnie podanie jego treści do publicznej wiadomości na stronie podmiotowej BIP

Koordynator

do 31 III 2021 r.

 

Opracował:

Marta Beata Jalowska

Koordynator ds. dostępności

Zatwierdzam:

Marta Jalowska

Dyrektor PSP w Bierzwnicy

Osoby odpowiedzialne

Autor:MARTA JALOWSKA
Odpowiada:MARTA JALOWSKA
Wytworzył:MARTA JALOWSKA
Data ostatniej zmiany:2021-03-30 11:51:55

Archiwum

Data Autor
2021-03-30 11:50 MARTA JALOWSKA zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 523