Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Poświętnem
drukuj

Nabór do pracy

Dyrektor Szkoły Podstawowej

por. Stanisława Lecha w Poświętnem

ogłasza nabór na stanowisko sekretarki

 

  1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
    Szkoła Podstawowa im. por. Stanisława Lecha w Poświętnem, ul. Szkolna B/N, 05-326 Poświętne
    2. Wymiar czasu pracy: pół etatu
    3. Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  2. Termin rozpoczęcia pracy: 1.12.2019r.
    5. Określenie stanowiska: sekretarka.
    6. Formalne wymagania dotyczące kandydatów:

Osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko  obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz  samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za  przestępstwo karnoskarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione   umyślnie,
  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • posiada odpowiednie kwalifikacje:
    • ukończyła jednolite studia magisterskie lub wyższe studia zawodowe n akierunku administracyjnym,

lub

  • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę administracyjną lub ekonomiczną,
  • posiada co najmniej 2-letni staż pracy w administracji lub księgowości,
  • posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku sekretarki.
  1. Konieczne kwalifikacje i umiejętności zawodowe kandydata:
  • bardzo dobra znajomość języka ojczystego w mowie i w piśmie,
  • dobra organizacja biura,
  • znajomość pracy i procedury biurowej,
  • umiejętność prowadzenia korespondencji,
  • podstawy księgowości,
  • wiedza z zakresu przedmiotów ekonomicznych,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • znajomość struktury organizacyjnej szkoły,
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Excel, Word, Power Point, znajomość programów graficznych w zakresie przygotowania zdjęć do druku i na stronę internetową, dyplomów, zaproszeń itp., znajomość obsługi programu SIO,
  • łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
  • umiejętność sporządzania różnorodnej dokumentacji szkolnej,
  • znajomość przepisów oświatowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń i ustaw dotyczących funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
  • umiejętność śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa,
  • umiejętność organizowania pracy, współdziałania w grupie pracowniczej,
  • gotowość do systematycznego poszerzania wiedzy i kwalifikacji.
  1. Oczekiwane cechy osobowościowe kandydata :
  • umiejętność kontaktowania się z uczniami, rodzicami, pracownikami i interesantami szkoły oraz instytucjami zewnętrznymi,
  • odpowiedzialność, zorganizowanie i porządek,
  • dyskrecja i lojalność,
  • samodzielność i zdecydowanie,
  • umiejętność organizowania pracy swojej i innych,
  • asertywność,
  • systematyczność, zdyscyplinowanie i umiejętność ustalania priorytetów,
  • odporność na stres,
  • wysoka kultura osobista i brak nałogów,
  • uczciwość, uczynność, rzeczowość, solidność, serdeczność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność tworzenia dobrego wizerunku firmy.
  1. Praktyka na zbliżonym stanowisku w jednostce oświatowej oraz dodatkowe
    kwalifikacje będą atutem.
  2. Przewidywany zakres wykonywanych zadań obejmuje:
  • Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej) w dzienniku korespondencyjnym, przekazywanie dyrektorowi w celu zapoznania się i podział korespondencji zgodnie z poleceniem dyrektora.
  • Prowadzenie ewidencji przesyłek specjalnego rodzaju (listy polecone, telegramy,  fax).
  • Przechowywanie pism, według zasad określonych w instrukcji kancelaryjnej.
  • Wysyłanie korespondencji, zakup, ewidencja i rozliczanie znaczków pocztowych,
  • Przepisywanie pism i ogłoszeń zleconych przez dyrektora szkoły.
  • Prowadzenie na bieżąco z należytą starannością ewidencji dzieci i ewidencji uczniów, współpraca z pedagogiem szkolnym oraz innymi szkołami i instytucjami w tym zakresie.
  • Prowadzenie księgi uczniów, księgi ewidencji dzieci zamieszkałych w obwodzie (ruch uczniów).
  • Wystawianie zaświadczeń dotyczących obowiązku szkolnego uczniów.
  • Sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw ukończenia szkoły.
  • Kompletowanie do oprawy arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę – tzw. księgi ocen i przekazanie ich do archiwum szkolnego.
  • Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci szkolnych.
  • Prowadzenie, przechowywanie i zabezpieczenie księgi druków ścisłego zarachowania.
  • Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych.
  • Przechowywanie teczek z dokumentacją szkolną, zgodnie z jednolitym wykazem akt obowiązujących w szkole.
  • Przechowywanie dokumentacji kontrolnej, pokontrolnej itp.
  • Przechowywanie instrukcji i regulaminów obowiązujących w szkole.
  • Bieżąca obsługa interesantów oraz udzielanie informacji.
  • Odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa urządzeń biurowych sekretariatu.
  • Sporządzanie sprawozdawczości, zgodnie z właściwością zajmowanego stanowiska.
  • Sporządzanie sprawozdania SIO w części objętej zakresem czynności sekretarza szkoły, współpraca z pracownikami szkoły w zakresie zbierania informacji do  sprawozdania oraz nadzór nad kompletnością i terminowością złożenia sprawozdania.
  • Nadzorowanie poprawności przesyłanych do OKE i otrzymywanych z tej instytucji danych, związanych z egzaminem uczniów.
  • Prowadzenie i rozliczanie spraw związanych z ubezpieczeniem uczniów.
  • Prowadzenie rejestru wypadków uczniów i potwierdzanie ubezpieczonym kart wypadkowych.
  • Dokonywanie zakupów materiałów papierniczych i innych środków niezbędnych w sekretariacie szkoły.
  • Wykonywanie kserokopii na potrzeby szkoły oraz obsługa urządzeń biurowych tj. fax, laminator itp.
  • Dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy, stan wyposażenia znajdującego się w sekretariacie szkoły oraz jego zabezpieczenie.
  • Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły związanych z pracą szkoły.
  1. Wykaz wymaganych dokumentów:
    Na dokumenty aplikacyjne składają się:
    1) list motywacyjny,
    2) CV ze szczegółowym opisem przebiegu praktyki zawodowej i opisem zakresu
     wykonywanych dotychczas obowiązków i posiadanych uprawnień,
    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4) kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport,
     prawo jazdy),
    5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
    7) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
    8) dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do
    korzystania z pełni praw publicznych,
    11) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach
        rekrutacji na stanowisku sekretarza.
    Składane dokumenty mogą mieć wyłącznie formę pisemną i powinny być podpisane przez
    kandydata, a kserokopie dokumentów winny być potwierdzone, zgodnie z obowiązującymi
    zasadami.
  2. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

  • złożenia dokumentów wymienionych w punkcie 10 w zamkniętej kopercie z podanym  adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór  na  stanowisko sekretarki w Szkole Podstawowej w Poświętnem”. Na kopercie nie  należy  umieszczać żadnych innych informacji,
  • złożenia dokumentów w terminie do dnia 13.11.2019r. do godz. 14.00 osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. por. Stanisława Lecha w Poświętnem, ul. Szkolna B/N, 05-326 Poświętne lub  przesłanie pocztą na adres szkoły. Rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną do szkoły w  ustalonym terminie (decyduje data wpływu),
  1. Nie będą uwzględniane oferty złożone drogą elektroniczną.

14.Aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.

15.Złożone dokumenty nie będą zwracane, oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.

  1. Dalszy tok postępowania:
    I etap - formalna analiza dokumentów aplikacyjnych,
    II etap - test teoretyczny z przepisów oświatowych,

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
O wynikach kolejnych etapów kandydaci będą informowani telefonicznie.

 


Dyrektor
Szkoły Podstawowej

  1. por. Stanisława Lecha w Poświętnem

Agnieszka Pasieczna

 

 


Dyrektor Szkoły Podstawowej im. por. Stanisława Lecha w Poświętnem zatrudni nauczyciela matematyki

 

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
 Szkoła Podstawowa im.por. Stanisłąwa Lecha w Poświętnem ul. Szkolna b/n, 05-326 Poświętne
2. Wymiar czasu pracy: 
24 godziny w tygodniu
3. Rodzaj umowy: 
umowa o pracę na zastępstwo
4. Określenie stanowiska
nauczyciel matematyki

5. Opis oferty: Kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum.

Data dodania: 2018-11-14
Termin składania dokumentów: 2018-11-22

 


 

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. por. Stanisława Lecha w Poświętnem zatrudni nauczyciela fizyki

 

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Szkoła Podstawowa im.por. Stanisłąwa Lecha w Poświętnem ul. Szkolna b/n, 05-326 Poświętne
2. Wymiar czasu pracy: 
9 godzin w tygodniu
3. Rodzaj umowy: 
umowa o pracę na zastępstwo
4. Określenie stanowiska
: nauczyciel fizyki

5. Opis oferty: Kwalifikacje do nauczania fizyki w szkole podstawowej i gimnazjum.

Data dodania: 2018-11-14
Termin składania dokumentów: 2018-11-22

 

 


 

 

Dyrektor Zespołu Szkół w Poświętnem

zatrudni na zastępstwo sekretarkę

 

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Zespołu Szkół w Poświętnem ul. Szkolna b/n, 05-326 Poświętne
2. Wymiar czasu pracy: pełen etat
3. Rodzaj umowy: umowa o prac na zastępstwo
4. Określenie stanowiska: sekretarka
5. Formalne wymagania dotyczące kandydatów:

Osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko  obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz  samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za  przestępstwo karnoskarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione     umyślnie,
  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • posiada odpowiednie kwalifikacje :
    • ukończyła jednolite studia magisterskie, lub wyższe studia zawodowe,
    • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę administracyjną lub ekonomiczną i posiada co najmniej 2-letni staż pracy w administracji lub księgowości.
  • posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku sekretarki,

6. Konieczne kwalifikacje i umiejętności zawodowe kandydata:

  • bardzo dobra znajomość języka ojczystego w mowie i w piśmie,
  • dobra organizacja biura,
  • znajomość pracy i procedury biurowej,
  • umiejętność prowadzenia korespondencji,
  • podstawy księgowości,
  • wiedza z zakresu przedmiotów ekonomicznych,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • znajomość struktury organizacyjnej szkoły.
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Excel, Word, Power Point, znajomość programów graficznych w zakresie przygotowania zdjęć do druku i na stronę internetową, dyplomów, zaproszeń itp., znajomość obsługi programu SIO,
  • łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
  • umiejętność sporządzania różnorodnej dokumentacji szkolnej,
  • znajomość przepisów oświatowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń i ustaw dotyczących funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
  • umiejętność śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa,
  • umiejętność organizowania pracy, współdziałania w grupie pracowniczej oraz
  • gotowość do systematycznego poszerzania wiedzy i kwalifikacji,

7. Oczekiwane cechy osobowościowe kandydata :

  • umiejętność kontaktowania się z uczniami, rodzicami, pracownikami i interesantami szkoły oraz instytucjami zewnętrznymi,
  • odpowiedzialność, zorganizowanie i porządek,
  • dyskrecja i lojalność,
  • samodzielność i zdecydowanie,
  • umiejętność organizowania pracy swojej i innych,
  • bardzo dobra pamięć,
  • asertywność,
  • umiejętność panowania nad emocjami,
  • systematyczność, zdyscyplinowanie i umiejętność ustalania priorytetów,
  • odporność na stres,
  • wysoka kultura osobista i brak nałogów,
  • uczciwość, uczynność, rzeczowość, solidność, serdeczność,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność tworzenia dobrego wizerunku firmy.

8. Praktyka na zbliżonym stanowisku w jednostce oświatowej oraz dodatkowe
kwalifikacje będą atutem.

9. Przewidywany zakres wykonywanych zadań obejmuje:

  • Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej) w dzienniku korespondencyjnym, przekazywanie dyrektorowi w celu zapoznania się i podział korespondencji zgodnie z poleceniem dyrektora.
  • Prowadzenie ewidencji przesyłek specjalnego rodzaju (listy polecone, telegramy,  fax).
  • Przechowywanie pism, według zasad określonych w instrukcji kancelaryjnej.
  • Wysyłanie korespondencji, zakup, ewidencja i rozliczanie znaczków pocztowych,
  • Przepisywanie pism i ogłoszeń zleconych przez dyrektora szkoły.
  • Prowadzenie na bieżąco z należytą starannością ewidencji dzieci i ewidencji uczniów, współpraca z pedagogiem szkolnym oraz innymi szkołami i instytucjami w tym zakresie.
  • Prowadzenie księgi uczniów, księgi ewidencji dzieci zamieszkałych w obwodzie (ruch uczniów), rejestru wypadków uczniów.
  • Wystawianie zaświadczeń dotyczących obowiązku szkolnego uczniów.
  • Sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw ukończenia szkoły.
  • Kompletowanie do oprawy arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę – tzw. księgi ocen i przekazanie ich do archiwum szkolnego.
  • Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci szkolnych.
  • Prowadzenie, przechowywanie i zabezpieczenie księgi druków ścisłego zarachowania.
  • Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych.
  • Przechowywanie teczek z dokumentacją szkolną, zgodnie z jednolitym wykazem akt obowiązujących w szkole.
  • Przechowywanie dokumentacji kontrolnej, pokontrolnej itp.
  • Przechowywanie instrukcji i regulaminów obowiązujących w szkole.
  • Bieżąca obsługa interesantów oraz udzielanie informacji.
  • Odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa urządzeń biurowych sekretariatu.
  • Sporządzanie sprawozdawczości, zgodnie z właściwością zajmowanego stanowiska.
  • Sporządzanie sprawozdania SIO w części objętej zakresem czynności sekretarza szkoły, współpraca z pracownikami szkoły w zakresie zbierania informacji do  sprawozdania oraz nadzór nad kompletnością i terminowością złożenia sprawozdania.
  • Nadzorowanie poprawności przesyłanych do OKE i otrzymywanych z tej instytucji danych, związanych z egzaminem uczniów.
  • Prowadzenie i rozliczanie spraw związanych z ubezpieczeniem uczniów.
  • Prowadzenie rejestru wypadków uczniów i potwierdzanie ubezpieczonym kart wypadkowych.
  • Dokonywanie zakupów materiałów papierniczych i innych środków niezbędnych w sekretariacie szkoły.
  • Wykonywanie kserokopii na potrzeby szkoły oraz obsługa urządzeń biurowych tj. fax, laminator itp.
  • Dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy, stan wyposażenia znajdującego się w sekretariacie szkoły oraz jego zabezpieczenie.
  • Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły związanych z pracą szkoły.

10. Wykaz wymaganych dokumentów:
Na dokumenty aplikacyjne składają się:
List motywacyjny
2) CV ze szczegółowym opisem przebiegu praktyki zawodowej i opisem zakresu
   wykonywanych dotychczas obowiązków i posiadanych uprawnień,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport,
   prawo jazdy),
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
8) dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
9) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na
   stanowisku urzędniczym,
10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do
korzystania z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach
    rekrutacji na stanowisku sekretarza, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
    ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 142, poz. 1593 ze zm.).
Składane dokumenty mogą mieć wyłącznie formę pisemną i powinny być podpisane przez
kandydata, a kserokopie dokumentów winny być potwierdzone, zgodnie z obowiązującymi
zasadami.

11. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

  • złożenia dokumentów wymienionych w punkcie 10 w zamkniętej kopercie z podanym  adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór  na  stanowisko sekretarki szkoły w Zespole Szkół w Poświętnem". Na kopercie nie  należy  umieszczać żadnych innych informacji.
  • złożenia dokumentów w terminie do dnia 21 lipca 2017 r. osobiście w godzinach 9.00-13.00 w sekretariacie Zespołu Szkół w Poświętnem przy ulicy Szkolnej 1 lub  przesłania pocztą. Rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną do szkoły w  ustalonym terminie.
  • Nie będą uwzględniane oferty złożone drogą elektroniczną.
  • Aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane, oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.

12. Dalszy tok postępowania:
I etap - formalna analiza dokumentów aplikacyjnych.
II etap - test teoretyczny z przepisów oświatowych,
- zadania praktyczne.
III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
O wynikach kolejnych etapów kandydaci będą informowani telefonicznie.


Dyrektor
Zespołu Szkół w Poświętnem
Grzegorz Michalczyk

Osoby odpowiedzialne

Autor:Agnieszka Pasieczna
Odpowiada:Agnieszka Pasieczna
Wytworzył:Iwona Górecka
Data ostatniej zmiany:2019-11-05 15:42:27

Archiwum

Data Autor
2019-10-30 16:56 Agnieszka Pasieczna zobacz
2019-10-30 16:55 Agnieszka Pasieczna zobacz
2019-10-30 16:55 Grzegorz Michalczyk zobacz
2018-11-14 20:52 Grzegorz Michalczyk zobacz
2018-11-14 20:50 Grzegorz Michalczyk zobacz
2018-11-14 20:49 Grzegorz Michalczyk zobacz
2017-06-30 16:56 Grzegorz Michalczyk zobacz
2017-06-30 16:04 Grzegorz Michalczyk zobacz
2017-06-30 16:03 Grzegorz Michalczyk zobacz
2017-06-30 15:43 Grzegorz Michalczyk zobacz
2015-06-03 08:35 zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 2797