Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 8 w Toruniu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Toruniu
drukuj

Konkurs ofert za zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu 7.12.2021

Gmina Miasta Toruń z siedzibą w Toruniu, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, posiadająca NIP 879-000-10-14, działająca poprzez Szkołę Podstawową nr 8 , adres: Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń, zaprasza w formie Zapytania Ofertowego do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż  130.000 zł. prowadzonego pod nazwą „Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu”

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu. Szczegółowo opisanego w Opisie przedmiotu zamówienia.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego

 

  1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego)

 

  1. Oferent może złożyć ofertę na własnym formularzu, którego treść musi być zgodna z treścią zawartą w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

 

  1. Planowany termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni/tygodni od uzyskania potwierdzenia na zastosowanie 0% stawki podatku VAT oraz podpisania umowy

 

  1. Miejsce i termin składania ofert: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną w języku polskim w jednej z podanych form:

 

  1. w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 8 , ul. Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń, lub
  2. na adres e-mail szkola8@zs8.eu lub
  3. przesłać na adres Szkoła Podstawowa nr 8 , ul. Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń

Oferty prosimy składać w terminie do 14 grudnia 2021r. do godz. 14:00.

O zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do siedziby Szkoły Podstawowej nr lub na adres e-mail Szkoły.

 

  1. Wykluczenie Wykonawców:
  2. Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu z przyczyn, o których mowa w art. 108 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.
  3. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
  4. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez instytucję zarządzającą programu operacyjnego;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

 

  1. Sposób obliczania ceny
  2. Wykonawca poda cenę netto i brutto oferty w Formularzu Ofertowym, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr2;
  3. Cena ma zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i 2 i ma być niezmienna przez cały czas realizacji zamówienia.
  4. Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
  5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
  6. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN.
  7. Zamawiający będzie ubiegał się w niniejszym postępowaniu o potwierdzenie przez organ nadzorujący (wyrażenie zgody) na zastosowanie stawki 0% zgodnie z postanowieniami art. 83 ust. 13-15 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 685). W przypadku otrzymania w/w potwierdzenia Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę drogą mailową, przekazując jednocześnie potwierdzenie zamówienia na sprzęt komputerowy z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT. Faktura za dostarczony sprzęt objęty 0% stawką podatku VAT, będzie wystawiona na podstawie protokołu odbioru z 0% stawką podatku VAT.

 

  1. Badanie ofert:
  2. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych wraz z ofertą oraz na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego.
  3. Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia któregokolwiek warunku lub braku podstaw do wykluczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy i uznania jego oferty za odrzuconą.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Zamawiający odrzuci również oferty, których treść nie będzie odpowiadać niniejszemu zapytaniu ofertowemu, w szczególności Opisowi Przedmiotowi Zamówienia.
  6. Zamawiający odrzuca oferty w przypadkach wskazanych w przepisach Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności art. 226 Prawa Zamówień Publicznych.
  7. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę lub części składowe ceny wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny. Zamawiający zwraca się o wyjaśnienia w szczególności w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
  • wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.
  • wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych.

Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.

  1. Zamawiający poprawi w ofercie:
  2. oczywiste omyłki pisarskie,
  3. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym pkt iii. powyżej, Zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

  1. Zamawiający zastrzega sobie, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną wykluczone i odrzucone.
  3. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

  1. Kryteria oceny ofert:
  2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium                   (w %)

1

Cena brutto

100

2

Czas gwarancji

 

 

 

  1. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium „Cena brutto” przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
  2. Punkty za kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone według wzoru:

 

      cena oferty najtańszej

C = -------------------------   x 100 = LP

       cena oferty badanej

            Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Gdzie LP = liczba uzyskanych punktów

              

              

  1. Warunki wyboru Wykonawcy:
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
  3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe w takiej samej cenie.
  4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu wyjaśnienia treści oferty lub dokonania ich sprostowania – z zachowaniem zasad i warunków przewidzianych w art. 223 Prawa Zamówień Publicznych.
  5. Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia ogłoszenie o zamówieniu, w każdym momencie trwania postępowania, w szczególności w przypadkach określonych w art. 255 Prawa Zamówień Publicznych. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia w przypadku unieważnienia lub z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podawania uzasadnienia tej decyzji.
  6. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

  1. Zawartość oferty:

Oferta wykonawcy powinna zawierać:

  1. Formularz oferty – załącznik nr
  2. Oświadczenie o braku powiązań wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
  3. W przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy.
  4. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia-umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  5. Specyfikację produktu

 

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Oferentów oraz zamieści informację o wyborze na swojej stronie internetowej (https://www.e-bip.org.pl/szkola8torun/).

 

  1. Osoba wyznaczona do kontaktowania się z Oferentami:

Paweł Machałowski, tel. 883593135, e-mail: kierownik@zs8.eu

 

  1. Płatność za wykonanie usługi zostanie zrealizowana w następujący sposób: 60% ceny do dnia 30.12.2021 roku, 40 % ceny w terminie 7 dni od zrealizowania dostawy, stosownie do postanowień umowy, której treść stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

Załączniki do niniejszego Zapytania Ofertowego:

  • opis przedmiotu zamówienia,
  • formularz ofertowy,
  • wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia
  • wzór umowy
  • obowiązek informacyjny RODO

 

Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:Paweł Machałowski
Odpowiada:Paweł Machałowski
Wytworzył:Paweł Machałowski
Data ostatniej zmiany:2021-12-07 13:43:42

Archiwum

Data Autor
2021-12-07 13:41 Paweł Machałowski zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 305