Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 8 w Toruniu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Toruniu
drukuj

„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8 im.Marii Skłodowskiej-Curie w Toruniu na rok szkolny 2022/2023

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 

Prawo zamówień publicznych 

/tj. Dz. U. z 2010 r. r. nr 113 poz. 759/ oraz Regulamin Zamówień Publicznych 

Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu
Zamówienie poniżej 36 tys. euro netto

SPB.272.1.14
 I. Zamawiający:  Szkoła Podstawowa nr 8 im. Marii Skłodowskiej-Curie
87-100 Toruń
Ul. Łyskowskiego 28
Tel. (fax) (56)648-56-70
Zaprasza do złożenia ofert cenowych: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki
szkolnej 
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.  Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych (kod CPV15000000- 8
,03000000-1 wg Wspólnego Słownika Zamówień ) do  Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu
Dostawy (sukcesywne) obejmują dostarczanie  produktów  potrzebnych do przygotowania
około
400 posiłków dziennie w dniach od września 2022 do czerwca 2023 (z pominięciem przerw
związanych z feriami, wakacjami oraz innymi dniami wolnymi).
 
Uwaga: Istotne warunki zamówienia.
 
Szacunkowa  ilość zamówienia z podziałem na części (  kategorie )
 
Część 1 produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne (kod CPV 15100000-9)
1. Schab bez kości 80 kg
2. Karkówka bez kości 40 kg
3. Łopatka bez kości 200 kg
4. Boczek świeży 10 kg
5. Boczek wedzony 30 kg
6. Szynka świeża b/k 80 kg
7. Mięso wołowe gulaszowe 40 kg
8. Wołowina 40 kg
9. Filet z kurcząt 180 kg
10. Filet z indyka 40 kg
11. Udko z kurczaka 160 kg
12. Porcje rosołowe 30 kg
13. Parówki drobiowe 60 kg

14. Kurczak świeży 10 kg
15. Kości wieprzowe 60 kg
16. Kiełbasa Śląska 40 kg
Część 2 dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty
(kodCPV03100000-2, kod CPV 15300000-1)
1.Ziemniaki 1900kg
2.Buraki 120kg
3.Cebula 60kg
4.Marchew 200kg
5.Fasola sucha 30kg
6.Kapusta biała 150kg
7.Kapusta czerwona 70kg
8.Jabłka 200kg
9.Pietruszka korzeń 80kg
10.Por 80kg
11.Seler 80kg
12.Kapusta kiszona 30kg
13.Ogórek kiszony 30kg
Część 3 dostawa różnych produktów spożywczych 
(kod CPV 15600000-4, 15400000-2)
1. Cukier kryształ 1 kg 40 kg
2. Mąka 60 kg
3. Olej rzepakowy rafinowany 1l. 80 l
4. Olej 5l 30 l
5. Bułka tarta 30 kg
6. Kasza jęczmienna 1kg 60 kg
7. Ryż 1 kg 40 kg
8. Herbata czarna sypka 100g 10 op.
9. Koncentrat pomidorowy 900g 20 szt
10. Kisiel 1kg 6 szt
11. Majonez pomorski 600g 15 szt
12. Kwasek cytrynowy 1kg 2 kg
13. Pieprz mielony 1kg 2 kg
14. Przyprawa do zup sypka 1kg 10 kg
15. Przyprawa do zup w płynie 1l 5 l
16. Makaron świderki z pszenicy durum 1kg 15 kg
17. Makaron świderki z pszenicy durum 5kg 30 kg
18. Makaron nitki z pszenicy durum 1 kg 15kg
20.Ziele angielskie 1kg 1 op.
21.Herbata owocowa exp.op. 30 op.
22.Liść laurowy 100g 2 szt
  23. Majeranek suszony 250g 2 szt.
24. Kasza Burgur 1kg 40 kg
1. Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza/ najtańsza oferta brutto za daną część
zamówienia.
2.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
3.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4.      Realizacja zamówienia : od 01.09.2022r. do 23.06.2023r.
5.   Dostawy do Zamawiającego  Wykonawca ma realizować własnym środkiem
transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego: fax, telefon, e-mail, pismo.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1.   Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego
wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Oświadczenie o braku powiązań - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
 IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną:
Tel. ( 56 ) 648-56-70 lub na adres e-mail szkola8@zs8.eu
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się 
z Wykonawcami:
1.  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do
kontaktu jest pani Iwona Kaszubowska -. pod numerem telefonu 509894451
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 10.08.2022 r.
 
VII.   Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
 Należy podać cenę jednostkową za dany produkt oraz cenę całego zamówienia danego
produktu.
1.    Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
2.    Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
3.    Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1.  Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
2.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
3.   Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone 
w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
4.   Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy
Prawo zamówień publicznych.
 
 

 
Załączniki:
 
1. Formularz cenowo - ofertowy.
2. Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców. (kserokopia)
3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. (kserokopia,potwierdzona
zgodność z orginałem )
4. Oświadczenie o braku powiązań.

Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:Paweł Machałowski
Odpowiada:Grzegorz Bortnowski
Wytworzył:Paweł Machałowski
Data ostatniej zmiany:2022-08-18 10:08:25

Archiwum

Data Autor
2022-06-30 10:45 Paweł Machałowski zobacz
2022-06-30 10:41 Paweł Machałowski zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 651